اخبار کسب و کارها

ابزار های تخصصی پیامک مارکتینگ

بازاریابی پیامکی، همان پیامک‌های تبلیغاتی است که همه‌ی ما در طول روز تعدادی از آن‌ها را روی گوشی موبایل خود دریافت می‌کنیم. شاید در نگاه اول فکر کنید بازاریابی پیامکی یک روش تبلیغاتی قدیمی است و تولید و ارسال آن کار ساده‌ای است، اما برخلاف تفکر بسیاری از افراد بازاریابی پیامکی از طریق پنل‌های پیامکی یکی از پرطرفدارترین و موثرترین روش‌های تبلیغات است.

در نظر داشته باشید برای ارسال پیامک تبلیغاتی حرفه‌ای به گونه‌ای که واقعا برای کسب‌وکار شما تاثیرگذار باشد باید قانون‌های آن را رعایت کنید و طبق اصول آن عمل کنید و از ابزارهای تخصصی آن بهره ببرید در غیر این صورت تبلیغات پیامکی نه تنها برای شما سودی نخواهد داشت بلکه کسب‌وکارتان دچار آسیب می‌شود. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا مزایا، نکات مهم و ابزارهای تخصصی این نوع تبلیغات را با هم بررسی کنیم.

نوشته های مشابه

منظور از بازاریابی پیامکی چیست؟

بیایید از اول شروع کنیم و بازاریابی پیامکی را تعریف کنیم. بازاریابی پیامکی یک پیام نوشتاری ۷۰ کاراکتری است که به معرفی، محصول، شرکت، خدمات یا اطلاع رسانی از موضوعات مختلف می‌پردازد. حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا بازاریابی پیامکی را انتخاب می کنیم؟ یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب بازاریابی پیامکی ساده بودن این راه و در دسترس بودن بیشتر آن نسبت به دیگر راه‌های بازاریابی است.

همانطور که می‌دانید امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بخصوص رایج شدن گوشی موبایل در بین تمام افراد جامعه، بازاریابی پیامکی بسیار پاسخگو است.

مزایای بازاریابی پیامکی چیست؟

در ادامه مزایای بازاریابی پیامکی با کندو اس ام اس را بیشتر مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهیم داد تا با خیال راحت بتوانید پنل مورد نظر را خریداری کنید.

ارسال در سریع‌ترین حالت ممکن

ارسال پیامک گروهی و به صورت انبوه، فقط چند ثانیه طول می‌کشد. از همین رو خیالتان راحت است که پیامک حتما به دست مخاطب خواهد رسید. این موضوع زمانی ارزش خود را نشان می‌دهد که بخواهید اطلاعات، هشدارها و اعلان‌های مهمی را ارسال کنید.

دریافت پاسخ در اسرع زمان

طبق آمارهایی که به دست آمده است حدود ۸۵ درصد مخاطبان در ۱۵ دقیقه ابتدایی پیامک‌های دریافتی خود را باز کرده و در صورت جذاب بودن آن را مطالعه می‌کنند و یا حتی برای دریافت اطلاعات کامل‌تر و استفاده از آن خدمات با کسب‌وکارها تماس می‌گیرند. این قابلیت برای بسیاری از کسب‌وکارها کاربرد دارد. مخصوصا اگر در متن پیامک به محدودیت زمانی برای استفاده از خدمات و تخفیفات ویژه استفاده کنید.

انحصاری بودن

با استفاده از بازاریابی پیامکی می‌توانید پیامک‌هایی را که به مشتریان خود ارسال می‌کنید شخصی سازی کنید. به این صورت که نام آن‌ها را در ابتدای پیامک ذکر کنید و یا براساس نیازها و سلایق‌شان پیشنهادات ویژه‌ای را به آن‌ها ارائه دهید. شخصی سازی کردن پیامک‌ها کمک بسیار بزرگی به افزایش اعتماد مشتری به کسب‌وکار شما می‌کند.

راه‌اندازی ساده و آسان

راه‌اندازی و استفاده از پنل‌های پیامکی بسیار سان است و نیاز به شرکت در کلاس‌های آموزشی ندارد. از این رو تمام کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ قدیمی و یا تازه تاسیس می‌توانند از آن استفاده کنند. البته پس از تهیه پنل پیامکی و api های تخصصی برای وب سرویس در صورت نیاز نیز می‌توانید با خدمات پشتیبانی شرکت‌های ارئه دهنده خدمات پنل در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

ایجاد تعامل بیشتر با مشتریان

پیامک این امکان را برای مشاغل فراهم کرده است که در ساعات غیر اداری نیز بتوانید با مشتریان و مخاطبان خود در تعامل باشید. استفاده از چنین قابلیتی برای مشاغل خدماتی مثل گرفتن نوبت دکتر و همچنین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی بسیار کاربرد دارد و مخاطبان می‌توانند با ارسال پیامک مشکل خود را حل کرده و یا به خدمات خود دسترسی پیدا کنند.

قابلیت مقایسه برندها و رقباء

معمولاً افراد برای کوچیک‌ترین خریدهایی که دارند، هوشمندانه عمل کرده و شرایط مختلف را می‌سنجند. پیامک‌های تبلیغاتی که مراکز مختلف برای مشتریان ارسال می‌کنند، این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کند که شرایط فروش سایر فروشگاه‌ها با یکدیگر مقایسه کرده و خرید عاقلانه‌ای داشته باشند.

از طرفی پیامک‌های بازاریابی و تبلیغات می‌توانند در زمینه معرفی برند نیز برای مشتریان مفید بوده و اطلاعات کاربردی را در اختیارشان بگذارند.

نکات طلایی که باید در تبلیغات پیامکی رعایت کنید.

همانطور که اشاره کردیم استفاده از تبلیغات پیامکی ساده است و می‌تواند باعث پیشرفت کسب‌وکار شما شود، اما به شرطی که اصول آن را رعایت کنید. در ادامه به شرح این قوانین خواهیم پرداخت:

  • به تعداد کاراکتر پیام‌های خود توجه کنید، کاراکترها نباید بیش ار ۷۰ کلمه باشند.
  • به سلایق مشتری اهمیت دهید.
  • هر پیامکی را برای هر مشتری ارسال نکنید.
  • به متن پیامک اهمیت دهید و متن جذاب بنویسید.
  • به زمان ارسال پیامک توجه کنید و به زمان‌های طلایی ارسال پیامک توجه کنید.

ابزارهای تخصصی بازاریابی پیامکی

اگر تصمیم دارید از بازاریابی پیامکی برای توسعه و پیشرفت کسب‌وکار خود بهره ببرید باید مانند هر کار دیگری با ابزارها و برنامه‌های مربوط به آن نیز آشنا باشید تا بتوانید مسیر رسیدن به هدف را سریع‌تر طی کنید.

ابزارهای تخصصی بازاریابی پیامکی، مجموعه‌ای از ابزارهای آنلاین هستند که به ما کمک می‌کنند فعالیت‌هایمان مانند سئو، تحلیل، سنجش، آمارگیری و حتی انتشار محتوا را به صورت همه جانبه زیر نظر داشته باشیم. در ادامه به معرفی برخی از ابزارهای تخصصی بازاریابی پیامی خواهیم پرداخت.

Sendinblue

سندبلو یک پلتفرم بازاریابی یکپارچه است که بیش از ۳۰۰۰۰۰ هزار کسب‌وکار از آن استفاده می‌کنند. از این پلتفرم برای یکپارچگی و تعامل با مخاطبین و ایجاد روابط بهتر با مشتری از طریق برقراری ارتباطات هدفمند استفاده می‌شود.

این برنامه علاوه بر بازاریابی پیامکی، بازاریابی ایمیلی، چت، تبلیغات فیس بوک، CRM و … را  پوشش می‌دهید.

 Birdeye

Birdeye دارای بالاترین رتبه در بین ابزارهای مدیریت دارد. بیش از ۱۰۰۰۰۰ کسب و کار از پلتفرم همه کاره Birdeye برای مدیریت بی دردسر کسب‌وکارها، ارتباط با مشتریان بالقوه از طریق کانال‌های دیجیتال و کسبنظرات و انتقادات از طریق نظرسنجی از مشتری برای رشد فروش و پیشرفت در مشاغل خود استفاده می‌کنند.

Attentive

Attentive® یک ابزار پیشرو در تجارت محاوره‌ای است و ارتباطات تجاری با مصرف کننده را برقرار نگه‌ می‌دارد. این پلتفرم‌ به تمام کسب‌وکارها چه کوچک چه بزرگ کمک می‌کند تا روابط خود را با مشتریان با روش‌های جدید و نوین تقویت کنند.

 Klaviyo

Klaviyo یک پلت فرم بازاریابی رشد است که به شما کمک می‌کند تجربیات شخصی خود را در کانال‌های بازاریابی که متعلق به خودتان است ارائه دهید تا از این طریق بتوانید تعامل با مخاطبان خود را افزایش داده و سر صحبت را با ایشان باز کنید.

ایجاد روابط صمیمانه و ارزشمند با مشتریان هرگز ساده نبوده، اما بسیاری از برندها در سال‌های اخیر توانسته‌اند بیش از ۳.۷ میلیارد دلار درآمد از طریق Klaviyo و ایجاد روابط موثر با مشتریان داشته‌اند.

SlickText

SlickText ابزاری ساده، اما قدرتمند است. SlickText به ایجاد ارتباطات ارزشمند با مشتریان خود از طریق پیامک‌های هدفمند و مبتنی بر عمل کمک می‌کند. با SlickText، رشد مشترکین با ابزارهایی مانند صفحات فرود، کدهای QR سفارشی و ادغام‌های شخص ثالث آسان است. شما می‌توانید مخاطبان خود را به روش‌‌هایی هدفمند به سمت خود بکشاند و آن‌ها را فادار به برند خود نگه‌دارید.

این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا دنباله‌های پیامک خودکار ایجاد کنید که با افراد به صورت تک به تک در ارتباط باشید بدون این که به کدنویسی اختیاج داشته باشید.

سخن آخر

به پایان این مطلب رسیدیم. همانطور که با متوجه شدید بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی است که هر کسب‌وکاری چه کوچک چه بزرگ می‌تواند برای معرفی و رونق فعالیت و حرفه‌ی خود از آن استفاده کند.

شما می‌توانید با تهیه پنل‌های پیامکی از کندو اس ام اس بهترین بازاریابی با کندو اس ام اس را تجربه کنید. پنل‌های کندو اس ام اس علاوه بر تنوع زیاد بسیار مقرون به صرفه هستند و بازده بالایی برای مخاطبان خود داشته‌اند.

در نظر داشته باشید باید در کنار استفاده از پنل پیامکی با ابزارهای تخصصی بازاریابی پیامکی نیز آشنا باشید تا بتوانید بهترین‌ اتفاقات را به ارمغان بیاورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا