اخبار گوناگون

هولدر موبایل را کجا نصب کنیم؟ روی فرمان یا داشبورد

یکی از بهترین گزینه ها که امروزه طرفدار بسیاری دارد، استفاده از هولدر موبایل در ماشین است که با کمک آن می توانید با فکری آسوده تلفن همراه خود را در ماشین نگه دارید و بر روی محل دلخواه خود قرار دهید. با استفاده از هولدر شما به آسانی می توانید از موبایل خود برای موقعیت یابی و پاسخگویی به تماس ها و برقراری ارتباط استفاده کنید. ما در این مطلب قصد داریم انواع محل نصب هولدر در ماشین و به دو محل نصب داشبورد و فرمان بپردازیم و نمونه های آن را بررسی کنیم.

نوشته های مشابه

نصب هولدر روی داشبورد

یکی از محل های نصب هولدر که بسیار پرطرفدار است، نصب هولدر بر روی داشبورد است و هولدر هایی که خرید و فروش می شوند از قابلیت نصب بر روی داشبورد برخوردار هستند. یکی از موقعیت هایی که این هولدر ها عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهند بر روی سطوح صاف است . یعنی شما در سطوح صاف می توانید استفاده کاربردی از هولدر داشته باشید. به همین دلایلی که گفته شد هولدر ها به داشبورد هایی چسبیده می شوند که سطح صاف دارند. همانطور که نصب هولدر موبایل بر روی شیشه یکی از محبوب ترین محل های نصب است، داشبورد هم نیز محلی رایج و مفید خواهد بود.

نصب هولدر رو فرمان

هولدر هایی که بر روی فرمان ماشین نصب می شوند به دو دسته تقسیم می شوند.
● گیره ای یا کمربندی
● اسپینری
به سبب همین تقسیمات، طریقه نصب این دو نیز متفاوت است.
۱. در هولدر اول که همان گیره ای یا کمربندی است ما باید آن را بر دور فرمان بپیچانیم تا نصب شود. از ویژگی های این محصول این است که هنگام چرخش فرمان با فرمان می چرخد.
۲. نوع دوم این هولدر که با نام اسپینری شناخته می شود به وسط فرمان نصب می شود. این هولدر به قسمت مرکزی فرمان می چسبد و بر خلاف هولدر نوع اول همراه با فرمان نمی چرخد و ثابت است.

ویژگی های هولدر کمربندی روی فرمان

هولدر موبایل که بر روی فرمان نصب می شود بسیار کاربردی است و سبب می شود که راننده تمرکز خود را حفظ کند. از مشخصات ظاهری این هولدر می توان بند آن را نام برد. این هولدر با استفاده از یک بند به دور فرمان پیچانده می شود و در دور فرمان مستقر می شود. استفاده نکردن از هولدر سبب می شود راننده هنگام رانندگی با افتادن موبایل به زیر صندلی تمرکز خود را از دست بدهد و حواسش پرت شده و منجر به تصادف شود.

نصب این هولدر بر روی فرمان از نظر روکش محدودیتی ندارد و بر روی هر نوع فرمانی قابل تنظیم است و فک نگهدارنده آن را میتوانید تا ۷.۵ سانتی متر نسبت به ابعاد گوشی تنظیم کنید. از مزایای عالی این هولدر این است که مانند هولدر مکشی سقوط نمی کند و احتمال سر خوردن آن بسیار کم است و آن به طور کامل به دور فرمان کیپ و قفل می شود. در رابطه با جنس این گیره باید گفت لبه های آن نرم است و جنس سیلیکونی آن انعطاف پذیر است. از ویژگی های هوشمند این هولدر این است که شیار های روی آن ایجاد شده که باعث می شود در هنگام تکان خوردن ماشین از سر خوردن تلفن همراه شما جلوگیری شود.

ویژگی های هولدر اسپینری روی فرمان

یکی از وسایل دیگری که از طرفدار زیادی برخوردار است و در ماشین برای نگهداری تلفن همراه استفاده می شود هولدر اسپینری موبایل است. این اسپینر گوشی را به فرمان متصل می کند و زمانی که فرمان می چرخد آن ثابت است و نمی چرخد. از ویژگی های خوب این هولدر این است که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد و با استفاده از آن برای جهت کار در حین رانندگی به مشکل نخواهید خورد. این هولدر کاملا مقاوم است و شما هیچ گونه نگرانی بابت سر خوردن آن نخواهید داشت. این هولدر موبایل ثابت و امن است و حتی زمانی که ماشین تکان های شدیدی بخورد برخلاف برخی هولدر ها که سقوط می کنند یا سر می خورند این هولدر کاملا ثابت است و تکان نمی خورد.

نحوه نصب هولدر اسپینری

این نوع هولدر یک صفحه کوچک دارد که به پشت قاب تلفن همراه وصل می شود و صفحه ی دیگر که جفت آن است بر روی مرکز فرمان قرار می گیرد. در رابطه با روش متصل شدن این دو صفحه به هم می توان گفت که این اتصال با استفاده از چفت و بست خار صورت می گیرد.

انواع هولدر موبایل ماشین

هولدر موبایل از محبوبیت بالایی برخوردار است و شما با استفاده از آن در ماشین می توانید تسلط خود را بر رانندگی حفظ کنید. با استفاده از این هولدر دیگر نیازی به نگه داشتن تلفن همراه با دست نیست و شما کوچک ترین پرتی حواسی نخواهید داشت. انواع هولدر موبایل از نظر محل نصب متفاوت و مختلف هستند. در ادامه به مهم ترین انواع این مدل ها می پردازیم.
۱. داشبورد
۲. دریچه کولر
۳. پشت صندلی
۴. شیشه جلو
۵. فرمان
البته مدل های نام برده شده برای استفاده در ماشین است و مدل های دیگری همچون رو میزی و استندی و… وجود دارد که در خانه و استفاده های خانگی کاربرد دارد.

برترین هولدر های موبایل در ماشین در سال ۲۰۲۲

یکی از رایج ترین و پرکاربردترین پایه های نگهدارنده از آیفون است. شما در موقعیت های مختلف مانند برقراری تماس و فیلم برداری و… به پایه ای نیاز دارید که تلفن شما را در یک محل ثابت نگه دارد تا تکان نخورد و تمرکز شما نیز بهم نریزد، که این مشکل با استفاده از یک هولدر موبایل حل می شود. شما در حال حاضر ممکن است در موقع مواجه با تعداد زیادی از انواع هولدر ها دچار گیجی شوید و نتوانید درست تصمیم بگیرید.

شما برای اینکه بتوانید تصمیم درستی بگیرید باید از ویژگی های یک هولدر خوب با خبر باشید. هولدری که علاوه بر کیفیت خوب روی تمامی بخش های داشبورد نیز قابلیت نصب داشته باشد نسبتا می توان گفت هولدر مناسبی است. در ادامه به چند هولدر موبایل پرفروش و محبوب سال ۲۰۲۲ می پردازیم.
۱. پایه نگهدارنده گوشی موبایل لیتو مدل LR-6
۲. پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو مدل THL 1207
۳. هولدر داشبوردی گیره ای Leitu LR-14
۴. پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل تلسکوپی کد ۸۶
۵. پایه نگهدارنده موبایل ارلدام Earldom ET-EH93

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا