اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

Magic Eden بازاری را برای بیت کوین Ordinals راه اندازی کرد

این یکی از اولین بازارهای بزرگ NFT است که به مبارزه بیت کوین Ordinals ملحق شده است، که تا ۲۱ مارس دارای ۵۶۷۰۸۷ کتیبه بود.

بازار توکن غیرقابل تغییر Magic Eden بازار «کاملاً حسابرسی شده» خود را برای بیت‌کوین Ordinals راه‌اندازی کرده است و از افزایش علاقه به «NFT‌های بیت‌کوین» استفاده می‌کند.

بازار تازه راه اندازی شده به معامله گران NFT برای خرید و فروش مجموعه بیت کوین Ordinal ، تجربه ای مشابه با تجربه ای که Magic Eden برای NFT های مبتنی بر Polygon، Ethereum و Solana ارائه می دهد .

این شرکت در بیانیه ای در ۲۱ مارس گفت: “همانطور که به زنجیره های دیگر گسترش یافته ایم، اکنون هدف ما این است که تخصص خود را در ساخت بازارها به اکوسیستم نوپا و در عین حال شکوفا Ordinals بیاوریم. “

پروتکل جدید Ordinals در ژانویه توسط کیسی رودارمور، مشارکت کننده اصلی بیت کوین معرفی شد . از آن زمان، محبوبیت بیت کوین Ordinals افزایش یافته است.

بر اساس داده های Dune analytics، بین ۱ فوریه و ۱ مارس، تعداد کل نوشته های بیت کوین Ordinals از ۶۷۹ به ۲۴۰,۰۰۰ افزایش یافت. تا ۲۱ مارس، در مجموع ۵۶۷۰۸۷ کتیبه ثبت شده است.


نموداری که کتیبه های روزانه و کل بیت کوین Ordinals را نشان می دهد

Magic Eden گفت: “ما به انتشار Ordinal Theory و سرعت برق آسای پذیرش که به زودی دنبال شد، توجه زیادی داشتیم.”

“بازار ما در عرض یک ماه ساخته شد و در یک هکاتون در کالیفرنیا با بیش از دوجین توسعه دهنده به اوج خود رسید.”

در حال حاضر، بازار فقط از فروش ثانویه بیت کوین Ordinals پشتیبانی می کند. این بازار گفت که همچنین به دنبال ابزارهای آینده است که به سازندگان اجازه می دهد تا NFT های بیت کوین را به راحتی ضرب یا ثبت کنند، مانند لانچ پد آن، که برای زنجیره های دیگر ارائه می دهد.

به منظور فعال کردن مبادله های بدون مجوز، از تراکنش های بیت کوین با امضای جزئی استفاده می کند – یک استاندارد بیت کوین که به چندین طرف اجازه می دهد یک تراکنش را به جای قراردادهای هوشمند امضا کنند .

این بازار با بیش از ۷۰ مجموعه راه اندازی شد

در همین حال، Magic Eden می‌گوید در حالی که هیچ پشتیبانی حق امتیازی برای بازار وجود نخواهد داشت، به طور فعال در حال بررسی این موضوع است، و اضافه می‌کند که «ابزار بسیار کمی وجود دارد و راه‌حل‌های اجرایی مطمئن و قابل اعتمادی وجود ندارد».

Magic Eden گفت: «امروز بدون هیچ استانداردی برای حق امتیاز، تصمیم گرفته‌ایم بیت کوین را بدون پشتیبانی حق امتیاز عرضه کنیم.»

و اضافه کرد:

“ما معتقدیم که این مطابق با اخلاق اکوسیستم است، و با وجود این، ما فعالانه به دنبال توسعه یک استاندارد سلطنتی بدون مجوز روی زنجیره هستیم و متعهد به کار با سازندگان و جامعه بزرگتر هستیم.”

سایر بازارهای بیت کوین Ordinals قبلا راه اندازی شده اند، از جمله ORDX و Generative XYZ که در ماه فوریه راه اندازی شدند.

پلتفرم NFT Gamma.io از بازار بیت کوین Ordinals خود رونمایی کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا کتیبه‌های ترتیبی را به شیوه‌ای مشابه بازارهای NFT اتریوم ایجاد و مبادله کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا