اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

CCP Games بودجه ۴۰ میلیون دلاری را برای بازی آینده Web3 تضمین می کند

این تامین مالی توسط شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Andreessen Horowitz، با مشارکت Makers Fund، Bitkraft، Kingsway Capital و Hashed انجام شد.

سازنده بازی مستقل CCP Games که به خاطر بازی آنلاین چندنفره خود Eve Online شناخته می شود، اعلام کرده است که ۴۰ میلیون دلار سرمایه از شرکای خارجی برای توسعه عنوان جدید AAA در دنیای Eve دریافت کرده است.

سرمایه گذاری توسط شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Andreessen Horowitz با مشارکت Makers Fund، Bitkraft، Kingsway Capital، Hashed، Nexon و سایر سرمایه گذاران انجام شد.

طبق گفته‌های CCP Games، پروژه آتی برای توسعه سیستم‌های اصلی بازی، اولویت‌بندی پایداری و ترکیب‌پذیری، و امکان توسعه باز شخص ثالث برای اتصال بازیکنان و دنیای مجازی، بر فناوری بلاک چین و قراردادهای هوشمند تکیه خواهد کرد.

هدف CCP Games ایجاد یک رابطه جدید بین دنیای مجازی و بازیکنان با توسعه یک بازی با سطح عمیق‌تری از استقلال و عاملیت بازیکن است. توسعه دهنده معتقد است فناوری بلاک چین به این هدف کمک خواهد کرد

CCP Games که در سال ۱۹۹۷ تأسیس شد، مقر آن در ریکیاویک، ایسلند است و استودیوهای دیگری در لندن و شانگهای دارد.

Andreessen Horowitz، همچنین به عنوان a16z شناخته می شود، یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر پیشرو است که میلیاردها دلار در صنعت کریپتو در سال ۲۰۲۲ از دست داد .

با وجود زیان‌های متحمل شده، a16z اعلام کرد که به سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال و چشم‌انداز Web3 اینترنت متعهد است.

کریس دیکسون، شریک عمومی a16z در ۲۶ اکتبر در صحبت با وال استریت ژورنال گفت که رکود بازار کریپتو فرصتی برای ادامه حمایت از کارآفرینان ارزهای دیجیتال است و این بخش افق بلندمدتی برای رشد دارد.

در ۱۷ ژانویه، Carry1st، ناشر بازی‌های موبایل در آفریقا، ۲۷ میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری که با مشارکت آندرسن هوروویتز همراه بود، جمع‌آوری کرد.

این بودجه برای پیشرفت پلت فرم انتشار و تولید محتوای دیجیتال آن استفاده خواهد شد، زیرا حامیان بر این باورند که قاره آفریقا برای پذیرش Web3 آماده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا