ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

همستر کمبت برای رکورد جهانی گینس؟

همستر کمبت/Hamster Kombat ادعا می کند که سومین اپلیکیشن سریع تاریخ است که به ۱۵۰ میلیون کاربر رسیده است. در اینجا است که باید در مورد بازی وایرال مبتنی بر تلگرام بدانید.

در دنیای فناوری، رسیدن به ۱۵۰ میلیون کاربر یک نقطه عطف منحصر به فرد است. تنها موفق ترین پلتفرم ها به این شاهکار دست می یابند و ظهور همستر کمبت را به یکی از جذاب ترین داستان های سال ۲۰۲۴ تبدیل می کند.

Pokémon GO، یک بازی موبایل واقعیت افزوده ۲۰۱۶، ۳۳ روز طول کشید تا به ۱۵۰ میلیون کاربر برسد. این رکورد تا تابستان ۲۰۲۳ حفظ شد، زمانی که Threads، رقیب X، تنها در شش روز به رکورد خود رسید .

Threads سطح فوق‌العاده بالایی را تعیین کرده است، اما بازی Hamster Kombat که اخیراً بر پایه تلگرام راه‌اندازی شده است، ادعا می‌کند که سومین اپلیکیشن سریع تاریخ است که روی آنبورد است و از ۱۵۰ میلیون کاربر فراتر می‌رود.

همستر کمبت ادعا می کند که در عرض سه ماه ۲۰۰ میلیون کاربر به دست آورده است

سباستین بورگت، یکی از بنیانگذاران The Sandbox metaverse، می گوید که رشد چشمگیر بازی های مبتنی بر تلگرام گواهی بر سرعت نوآوری است و بازی هایی مانند همستر کامبت در حال ابداع رویکرد بازی برای کسب درآمد هستند:

“این هیجان انگیز و قدرتمند است. این نشان می دهد که چگونه چیزها در این صنعت با اثر شبکه Web3 حرکت می کنند. در هفته ها یا ماه ها به مقیاس های باورنکردنی می رسند.”

تیم سازنده این بازی معمولی عنوان عجیب و غریب آن را به عنوان «شبیه‌ساز مدیر صرافی ارز دیجیتال» و نه یک بازی «کلیکر» یا «تاپر» توصیف می‌کند.

پایگاه بازیکنان این بازی با استفاده از بازی‌های مختلف و مکانیک‌های اجتماعی، طی سه ماه به طور تصاعدی رشد کرده است.

هدف بازی، چه از طریق ضربه زدن و چه از طریق مدیریت استراتژیک، کسب بیشترین تعداد سکه یا امتیاز مجازی است. کاربران امیدوارند که با ایردراپ‌های آینده، مشابه پاداش‌های Notcoin ، به همستر کمبت نیز پاداش داده شود.

محبوبیت این بازی‌ها در تلگرام افزایش می‌یابد ، زیرا از نمودار اجتماعی عظیم این برنامه برای میلیون‌ها کاربر در یک بازه زمانی فوق‌العاده کوتاه استفاده می‌کنند.

رکورد جهانی گینس یوتیوب؟

مکانیزم های درون بازی Hamster Kombat به طور ذاتی به محتوای YouTube و پلتفرم های رسانه های اجتماعی آن مرتبط است.

در نتیجه، صفحه یوتیوب آن به تنهایی از تعداد اشتراک‌های Mr Beast، پر مشترک‌ترین کانال پلتفرم در سراسر جهان، پیشی گرفته است.

همستر کمبت سه هفته پس از راه اندازی بیش از ۲۲ میلیون مشترک یوتیوب به دست آورد

یکی از کارشناسان یوتیوب گفت که همستر کمبت در حال حاضر ۱۱ دلار به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید از کانال یوتیوب خود درآمد کسب می کند.

از زمان آغاز به کار در ۲۴ می تا ۲۶ ژوئن، این کانال ۴۷۳,۷۰۹,۸۵۸ بازدید جمع آوری کرده و ۵.۲ میلیون دلار کسب کرده است. درآمد تبلیغات روزانه از ۱۰۰ دلار در چند روز اول به جهش قابل توجهی در ماه گذشته افزایش یافته است.

داده های Social Blade نشان می دهد که این کانال در دو هفته گذشته به طور متوسط ​​۲۱ میلیون بازدید در روز داشته است. این معادل ۲۳۰۰۰۰ دلار درآمد روزانه از تبلیغات در ۱۴ روز گذشته است.

این فقط یک بازی کلیکی نیست…

در همستر کمبت، بازیکنان به عنوان همسترهایی که به تازگی قراردادی را با یک صرافی ارزهای دیجیتال امضا کرده اند، شروع می کنند. مکانیزم اصلی بازی یک کلیک است که در آن بازیکن روی آواتار همستر خود ضربه می زند تا سکه به دست بیاورد.

این مفهوم سال‌هاست که وجود داشته است، اما محبوبیت آن به واسطه برنامه مشابه وایرال تلگرام، Notcoin، که توسط بیش از ۳۵ میلیون بازیکن بازی می‌شود، افزایش یافته است .

Notcoin که در ژانویه ۲۰۲۴ راه اندازی شد، در نهایت یک ایردراپ توکن انجام داد و توکن NOT اکنون دارای ارزش بازار ۱.۵ میلیارد دلار است.

با این حال، رویکرد Hamster Kombat تنها بر روی مکانیزم کلیک متمرکز نیست. در حالی که این روش اصلی کسب سکه توسط بازیکنان جدید است، کاربران باید امتیازات انباشته خود را برای خرید کارت های ارتقاء برای مبادلات خود، مانند مجوزها در حوزه های قضایی جدید یا فهرست کردن جفت های تجاری جدید، خرج کنند.

به عنوان مدیر عامل صرافی همستر، آواتار شما با بالا رفتن از نردبان کریپتو شرکتی بالا می‌رود.

ارتقاء Exchange به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در حین بازی و عدم بازی فعالانه امتیاز کسب کنند.

مکانیزم ضربه زدن نیز توسط یک کنتور انرژی قابل ارتقا پوشیده شده است که دوباره پر می شود، به این معنی که نمی توانید فقط در تمام روز ضربه بزنید یا ربات هایی را نصب کنید که کار را برای شما انجام می دهند.

ارتقاء های مختلف دارای سطوحی هستند که هزینه سکه های فزاینده ای دارد. همه این ارتقاها پروفیت در هر ساعت بازیکن را بهبود می بخشد، که Hamster Kombat اخیراً به عنوان معیاری کلیدی که باید قبل از یک airdrop نزدیک روی آن تمرکز کنند، اعلام کرد.

با توجه به اینکه ارتقاء هزینه‌های زیادی برای سکه‌های درون بازی دارد، کاربران تشویق می‌شوند تا هر کاری که می‌توانند برای جمع‌آوری سکه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

اینجاست که Hamster Kombat ماموریت هایی را معرفی می کند که کاربران برای کسب امتیاز جایزه باید آن ها را انجام دهند.

ارتقاء Exchange در بازی به مدیران عامل همستر اجازه می دهد تا پروفیت خود را در هر ساعت افزایش دهند – معیاری کلیدی که بازی برجسته کرده است.

کاربران می توانند برخی از کارهای اساسی را از همان ابتدا انجام دهند، مانند دنبال کردن اکانت X Hamster Kombat، پیوستن به گروه تلگرام بازی و تماشای ویدیو در کانال رسمی یوتیوب خود.

با تماشای این ویدیوها به هر کدام ۱۰۰۰۰۰ سکه اهدا می شود که به ارتقا سریع سطوح و افزایش پروفیت ساعتی کمک می کند.

این بازی همچنین به بازیکنان برای دعوت از دوستان خود به بازی پاداش می دهد. انجام این وظایف به نفع امتیازدهی کاربران است و در عین حال معیارهای حضور و تعامل بازی در رسانه‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد.

همستر کمبت تا ۲۸ ژوئن بیش از ۴۶.۸ میلیون مشترک در تلگرام و ۳۰.۲ میلیون مشترک در YouTube دارد.

اینفلوئنسرها و وب سایت ها کارت های رمز و ترکیبی روزانه را به اشتراک می گذارند

رویکرد Hamster Kombat برای اینکه به کاربران امکان می دهد برای Exchange صرافی خود، سکه های بیشتری در بازی کسب کنند، پیامدهای جالبی برای بخش ارزهای دیجیتال و جامعه خود دارد.

بازیکنان می توانند برای تماشای ویدیوهای خاص در کانال YouTube Hamster Kombat سکه های درون بازی کسب کنند. این کانال دارای محتوای متحرک است که در بخش یادگیری و اخبار طبقه بندی شده است و موضوعات مهم را به طور خاص برای تازه واردان Web3 ارائه می کند.

بورگت می‌گوید که این رویکرد می‌تواند در جذب کاربران جدید و آموزش آن‌ها در زمینه اصول Web3 ، تجارت ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین بسیار مهم باشد.

بورگت گفت: جذب کاربران جدید در فضا عالی است. برخی از آنها شروع به یادگیری تأثیر Web3 یا سواد مالی خواهند کرد. از طریق مالکیت، آنها می توانند کیف پول ما را به بازی های دیگر متصل کنند و به اکوسیستم گسترده تر منتفع شوند.

سایر ویژگی‌های جایگزین در Hamster Kombat به کاربران اجازه می‌دهد تا امتیازات بیشتری در بازی کسب کنند و در حال حاضر به ابزاری مناسب برای اعضای انجمن برای ایجاد مشترک محتوا تبدیل شده‌اند.

کارت‌های ترکیبی روزانه و رمزگذاری دو ویژگی منحصر به فرد درون بازی هستند که میلیون‌ها امتیاز را پاداش می‌دهند.

سازندگان محتوای Hamster Kombat در یوتیوب بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدید برای آموزش های مختلف در مورد بازی به دست آورده اند

برای رمزهای روزانه، بازیکنان باید با ضربه زدن روی کد مورس روی صفحه نمایش خود، یک کد مخفی را با موفقیت وارد کنند تا میلیون ها امتیاز کسب کنند.

در همین حال، بازیکنان می توانند با خرید ترکیبی از سه Exchange در چالش روزانه ترکیبی تا پنج میلیون امتیاز دریافت کنند. این کدها و ترکیب ها روزانه به روز می شوند.

آموزش‌های تولید شده توسط کاربر در پلتفرم‌های اجتماعی مانند YouTube و TikTok که از این ترکیب‌های ترکیبی روزانه رونمایی می‌کنند، برخی از محبوب‌ترین محتوای همستر کمبت در هفته‌های اخیر بوده‌اند.

چندین وب سایت نیز در حال ایجاد مقالات خبری روزانه با اشتراک گذاری کدها و رمزهای روزانه هستند.

این نوع محتوا می‌تواند به وسیله‌ای مناسب برای تولیدکنندگان محتوا و وب‌سایت‌ها برای کسب درآمد و در عین حال تقویت جامعه و ایجاد یک جریان درآمد غیرفعال تبدیل شود.

ایردراپ همستر کامبت

موفقیت Notcoin به عنوان دلیل بزرگی برای رشد بی سابقه همستر کمبت در تعداد بازیکنان مطرح می شود.

توسعه دهندگان آن اعلام کردند که توکن Hamster Kombat بر روی بلاک چین TON راه اندازی خواهد شد، در حالی که تاریخ ایردراپ هنوز تایید نشده است.

حدس زده می‌شود که بازیکنان امیدوارند در ایردراپ توکن سودآوری مشابه با Notcoin پاداش دریافت کنند .

بازیکنان همستر کامبت اکنون می توانند کیف پول یکپارچه TON تلگرام را وصل کنند و منوی درون بازی نشان می دهد که لیست توکن ها در حال انجام است. بازیکنان برای شرکت در ایردراپ آینده باید وظایف خاصی را انجام دهند.

ویدیوهای وایرال که افراد مختلف را در حال بازی همستر کمبت نشان می‌دهد، نشان می‌دهد که بسیاری امیدوارند مدیر عامل همستر در زندگی واقعی پاداش زمان صرف شده برای کلیک کردن و ارتقای صرافی خود را به آنها بپردازد.

Yat Siu، یکی از بنیان‌گذاران برندهای Animoca، می‌گوید که اگرچه پتانسیل کسب درآمد وجود دارد، اما این بازی‌ها همیشه منجر به درآمدهای بادآورده اقتصادی «تغییرکننده زندگی» نمی‌شوند.

او همچنین اذعان می کند که در حالی که جذابیت حدس و گمان در بازی وجود دارد، کاربران مجبور نیستند برای بازی هزینه ای بپردازند.

“این یک سرگرمی و مقوله بسیار متفاوت است. من به این موضوع نه صرفاً یک سوداگری بلکه به عنوان بازاریابی و تبلیغات نگاه می کنم.”

Siu توضیح می‌دهد که اگر می‌خواهید برندی را تبلیغ کنید، چه بازی، همستر کمبت یا Notcoin، این واقعیت که مایلید جوایزی را ارائه دهید، که ممکن است ارزش آن مشخص نباشد، عنصر دیگری است که آن را سرگرم‌کننده می‌کند.

میلیون ها نفر در حال بازی هستند

اسکرین شات هایی که در اکانت X Hamster Kombat در ۲۴ ژوئن به اشتراک گذاشته شد نشان می دهد که این بازی روزانه حدود ۱۸۵ میلیون کاربر دارد. با این حال، فعالیت‌های بالقوه ربات و حساب‌های تکراری را در نظر نمی‌گیرد.

مجموعه ای از آموزش ها و منابع آنلاین وجود دارد که به کاربران کمک می کند تا از ربات های کلیک خودکار برای به دست آوردن مزایا استفاده کنند. یک ربات کلیک خودکار قابل دانلود ادعا می کند که از ۱۰۰۰ حساب مختلف پشتیبانی می کند.

فروش اکانت های همستر کمبت نیز می تواند به یک چالش جانبی سودآور تبدیل شود. برخی از حساب‌های موجود در بازار بازی FunPay بیش از ۱۰۰۰ دلار فهرست شده‌اند.

انرژی سنج Hamster Kombat تنها یکی از راه هایی است که بازی بر روی کسانی که سعی می کنند سیستم را با ربات های کلیک خودکار بازی کنند، تحت فشار قرار می دهد.

اینال کاردان، رئیس بخش بازی در بنیاد TON، می‌گوید تعیین تعداد فعلی ربات‌ها در همستر کامبت «غیرممکن» است. این بازی زنجیره‌ای نیست (اگرچه نقشه آن شامل توسعه زیرساخت‌های زنجیره‌ای مداوم است)، تجزیه و تحلیل فعالیت‌های کاربران را چالش‌برانگیزتر می‌کند.

اما سابقه ای که توسط Notcoin ایجاد شده است، رقمی بی نظیر را ارائه می دهد.

کاردان می‌گوید برآوردهای مبتنی بر فعالیت‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که حداقل ۵۰ درصد از ۳۵ میلیون بازیکن گزارش‌شده Notcoin، کاربران واقعی هستند، و اضافه کرد که بسیاری از کاربران تصمیم گرفتند از طریق صرافی‌های متمرکز برداشت کنند، که می‌تواند تخمین‌ها را حتی بیشتر از آن منحرف کند.

کاردان می گوید: «جذب بیش از ۱۷ میلیون کاربر فعال و تأیید شده از طریق رشد ارگانیک و مشارکت بازیکنان، یک دستاورد تاریخی است.»

هدف TON تاج و تخت GameFi است

پس از راه اندازی در ژانویه امسال، Notcoin راه را برای مینی اپلیکیشن های تلگرام هموار کرد. طبق داده های Token Terminal از زمانی که بازی کلیکر مورد توجه قرار گرفت، تعداد کاربران فعال روزانه TON از ۱۶۰۰۰ به بیش از ۶۰۰۰۰۰ در ۶ ژوئن افزایش یافت.

رشد کاربران فعال در TON از زمان Notcoin

موفقیت Hamster Kombat می تواند میلیون ها نفر دیگر را به بلاک چین TON جذب کند، که کاردان می گوید بلاک چین را به شبکه “پیش فرض” بازی ها تبدیل می کند:

به خصوص برای بازی‌های غیررسمی – اگر میلیون‌ها کاربر فعال می‌خواهید، TON بهترین زنجیره برای دستیابی به آن است.

موفقیت این بازی به پروژه‌های بومی TON کمک کرد تا میلیون‌ها کاربر جدید را در سراسر جهان به دست آورند و اپلیکیشن‌های کوچک تلگرام در حال تبدیل شدن به یک گزینه بازاریابی مناسب برای آن‌ها هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا