اخبار کسب و کارها

بررسی ۷ بروکر فارکس برتر برای ایرانی ها

برای اینکه به عنوان تریدر از داخل ایران از بازار سود ببرید باید بروکر فارکس قابل اعتمادی را بشناسید. اگر نمی‌شناسید دست نگه دارید و با اولین بروکر وارد معامله نشوید.

بروکر شریک تجاری شماست و با تنوع خدمات مالی و امکاناتی در اختیار شما می‌گذارید می‌تواند اهرم فشار و عامل برتری شما بر دیگر تریدرها باشد. کسی در این بازار برنده است که به بهترین و تازه‌ترین اطلاعات و سریع‌ترین و عالی‌ترین پلتفرم‌های مالی دسترسی داشته باشید و از همه مهم‌تر بتواند در کنار سرمایه گذاری در یک بازار قدیمی، بازارهای جدید را نیز تجربه کند.

بروکر باید از رفتار شما به عنوان یک تریدر حمایت کند و ابزارهای لازم را در اختیار شما قرار دهد. در ادامه این مقاله بهترین بروکرهای ایرانی آشنا می‌شوید و می‌توانید سرنوشت خود را تغییر دهید.

بروکر آرون گروپس

بروکر آرون گروپس Aron Groups

بروکر آرون گروپس توسط یک ایرانی و خارج از مرزهای ایران احداث شد اما امروز نه تنهایی برای ایرانی‌ها بلکه برای تمام مردم خاورمیانه به یک پایگاه امن برای ترید ارزهای دیجیتال، فارکس، شاخص، سهام، نفت و طلای آب شده و بسیاری دیگر از دارایی‌ها تبدیل شده است.

بروکر فارکس آرون حساب‌های معاملاتی متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از حساب نانو که دیگر در بسیاری از بروکرها ارائه نمی‌شود و به شما اجازه می‌دهد حتی با یک دلار ترید کنید گرفته تا حساب‌های وی آی پی، استاندارد و نقدی همه و همه در اختیار شما هستند.

در آرون ترید کپی کنید، مستر باشید، معرف باشید یا با پراپ و وایت لیبل تجارت خود را راه اندازی کنید اگر به هیچ یک علاقه ندارید سرمایه خود را از خطر تورم ریال نجات دهید و آن را در بانک آرون سپرده گذاری کنید و سود متفاوتی دریافت کنید. بروکر آرون را نمی‌توان در چند پاراگراف خلاصه کرد باید برای آشنایی زمان بگذارید و با پشتیبانی فارسی زبان مجموعه تماس بگیرید تا ضمن آشنایی با بونوس ها و طرح‌های تشویقی متوجه شوید که به چه دلیل بروکر آرون عنوان بهترین بروکر منطقه منا یا همان خاورمیانه را از آن خود کرده است و در مجلات خارجی از آن نام برده می‌شود.

 

بروکر آلپاری (Alpari)

شرکت آلپاری (alpari) یکی از بهترین بروکرها فارکس است که با ارائه سیستم‌های معاملاتی فارکس شهرت زیادی دست و پا کرده و اعتماد مشتریان را از کشورهای مختلف را به دست آورده است. آلپاری حدود ۱۰ سال است که در بازار ایران، با ارائه بهترین خدمات به مشتری و جلب اعتماد آن‌ها به عنوان یکی از بهترین بروکرهای فارکس شناخته شده است.

انتقال راحت و مطمئن پول در کمتر از ۲۴ ساعت، سرعت بالای سرورها، امکان سرمایه گذاری و معامله سرمایه‌های مختلف، طرح های تشویقی، جوایز نقدی، مسابقات و تخفیفات و اسپردهای کمتر از صفر پیپ برخی از مزایای این بروکر هستند. متاسفانه این بروکر از حساب نانو و کپی تریدینگ پشتیبانی نمی‌کند.

بروکر آمارکتس (AMarkets)

بروکر آمارکتس (Amarkets) یک بروکر معاملاتی و یکی از بهترین بروکرها است که در زمینه ارائه خدمات معاملاتی آنلاین در بازارهای مالی، ارزی، سهام و کریپتوکارنسی فعالیت دارد. این بروکر با بیش از ۱۰ سال تجربه درخشان در صنعت مالی، به معامله‌گران ابزارهای قدرتمند و پیشرفته مانند پلتفرم‌های معاملاتی MetaTrader 4 و MetaTrader 5 را ارائه می‌دهد.

میزان اسپرد پایین، کیفیت بالای حساب‌های معاملاتی و کش بک های قابل توجه از مزایای این بروکر است. اما هزینه و کارمزد معاملات در این بروکر بالاست و گزینه‌های محدودی برای سرمایه‌گذاری در اختیار تریدر گذاشته می‌شود.

بروکر

بروکر اوتت مارکتس (Otet Markets)

اوتت مارکس یک بروکر فارکس است که با افزایش امکانات و قابلیت‌های خود می‌تواند با سایر بروکرها رقابت کند. از جمله مزیت‌های بسیار خوب بروکر اوتت مارکتس می‌توان به تنوع حساب‌های معاملاتی، امکان واریز و برداشت ریالی و پشتیبانی اشاره کرد. شاید مهم‌ترین مشکل این بروکر ارائه نامفهوم اطلاعات باشد. شما به سادگی نمی‌توانید از ساز و کار این بروکر سر در بیاورید و باید زمان زیادی را برای کسب اطلاعات دقیق و ارزیابی پلن‌ها صرف کنید.

بروکر یو اس جی اف ایکس (USGFX)

بروکر یو اس جی اف ایکس یک بروکر فارکس استرالیایی است که از سال ۲۰۰۵ شروع به فعالیت کرده و نقش مهمی در ارائه انواع پلتفرم‌های معاملاتی برای تریدرها و معامله‌گران دارد. از جمله مهم‌ترین این پلتفرم‌های معاملاتی می‌توان به متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ اشاره کرد. این بروکر دارای پشتیبانی فارسی زبان است اما پشتیبانی به زمان مادری صحبت نمی‌کند و از این روز می توان گفت نسخه فارسی سایت کمی ضعیف است. اما بروکر سرعت بالایی را در معاملات ارائه می‌دهد و از واریز و برداشت ریالی هم پشتیبانی می‌کند.

بروکر روبو (RoboForex)

روبو فارکس یکی از انواع بروکرهای فارکس است که پلتفرم‌های زیادی را برای ترید در بازار معاملاتی فارکس و سایر بازارهای سرمایه در اختیار تریدرها گذاشته و بیش از ۱ میلیون کاربر دارد. این بروکر از سال ۲۰۰۹ تاسیس شده و حدود ۱۴ سال سابقه دارد. سابقه طولانی یکی از دلایل محبوبیت این بروکر در نزد ایرانیان است. در این بروکر فارکس به بیش از ۱۲۰۰ نماد معاملاتی دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از ربات‌های معاملاتی مانند اکسپرت برای ترید استفاده کنید. اما پشتیبانی فارسی زبان سایت قوی نیست و در حین همکاری مشکلاتی از قبلی قطع و وصلی را به دلیل ضعیف بودن سرورها تجربه می‌کنید. از سوی دیگر هزینه معامله در این بروکر در مقایسه با سایرین بالاتر است.

بروکر فیبوگروپ (FIBO group)

فیبوگروپ (FIBO Group) یک بروکر فارکس معتبر در بازارهای مالی است که امکان معامله در بازار فارکس، سهام، کریپتوکارنسی و کالا را برای تریدر ایرانی فراهم می‌کند. این بروکر با بیش از ۲۰ سال تجربه درخشان، ابزارهای معاملاتی پیشرفته و پشتیبانی مشتریان عالی را ارائه می‌دهد. سابقه بالا، تبعیت از قوانین CySec، اسپردهای متنوع و مناسب، فرآیند ساده افتتاح حساب و برخورداری از پلتفرم معاملاتی cTrader از جذابیت‌های این بروکر فارکس است. اما هزینه معامله در این بروکر بالاست و مشکلات فنی زیادی در حین همکاری تجربه خواهد شد.

بروکر فارکس

بروکر ارانته (Errante)

بروکر ارانته (Errante) یک شرکت معاملاتی و از جمله بهترین بروکرهای فارکس است که خدمات معاملاتی را در بازار فارکس، بازار سهام، کریپتوکارنسی و سایر بازارهای مالی ارائه می‌دهد. این بروکر با استفاده از پلتفرم‌های معاملاتی پیشرفته، ابزارهای تحلیلی و خدمات مشتریان قوی، به معامله‌گران امکان معامله با شرایط بهتر و دسترسی به بازارهای مختلف را می‌دهد. مهم‌ترین مزایا بروکر فارکس ارانته عبارت هستند از سرعت معاملات قابل قبول، روش‌های شارژ و برداشت متنوع، پشتیبانی قوی و سرعت پردازش بالا.

ویژگی های بهترین بروکر فارکس برای ایرانی ها

انتخاب بهترین بروکره فارکس برای ایرانی‌ها بستگی به نیازها، ترجیحات و معیارهای هر فرد دارد. اما برای انتخاب بهترین بروکر، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

  • قابلیت‌های معاملاتی

بررسی کنید که بروکر مورد نظر امکانات معاملاتی مطلوبی مانند انواع حساب‌ها، پلتفرم‌های معاملاتی، نرخ اسپرد و کارمزد مناسب را فراهم می‌کند یا خیر. شما باید بتوانید نوع حساب را با توجه به میزان اهرم موردنظر و میزان واریز اولیه تعیین شده انتخاب کنید و بروکر فارکس باید نیازهای شما در نظر بگیرد.

  • امنیت و قوانین

مطمئن شوید که بروکر مورد نظر شما مجوزهای لازم را از سازمان‌های نظارتی دریافت کرده و به رعایت قوانین و مقررات مربوطه می‌پردازد. در وبسایت اصلی بروکر به دنبال پیدا کردن اسناد مربوط به قوانین و مقررات بروکر باشید اگر به این اطلاعات دسترسی ندارید در همکاری تجدید نظر کنید.

  • پشتیبانی مشتریان

بررسی کنید که آیا بروکر امکان پشتیبانی مشتریان کارآمد و در دسترس در طول روز و هفته را دارد یا خیر. در کنار پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته، پشتبیانی باید به زبان فارسی انجام شود. فرقی نمی‌کند چقدر به زبان انگلیسی مسلط هستید در شرایط بحرانی بهترین زبان برای طرح مسئله و مشکل زبان مادری است.

  • بازخوردها و نظرات مشتریان

مطالعه نظرات و تجربیات مشتریان قبلی می‌تواند به شما در انتخاب بهترین بروکر کمک کند. سابقه فعالیت یک بروکر را می‌توانید از نقطه نظرات کاربران قبلی مورد ارزیابی قرار دهید.

 

بهترین بروکر فارکس کدام است؟

انتخاب بهترین بروکر فارکس برای شما بستگی به نیازها و ترجیحات شما دارد. ویژگی‌هایی که در بخش قبلی مورد بررسی قرار دادیم را در نظر بگیرید و سپس هر یک از بروکرهایی که در این فهرست معرفی شدند را مورد ارزیابی دقیق‌تر قرار دهید. برخی از بروکرهای معروف و محبوب در این حوزه شامل آرون گروپس، آلپاری، آمارکتس، یو اس جی اف ایکس و FXCM می‌باشند. این بروکرها امکانات معاملاتی متنوع، پلتفرم‌های معاملاتی پیشرفته، اسپرد کم و کارمزدهای رقابتی مناسب ارائه می‌دهند. با توجه به تجربه، بودجه و زمانی که می‌خواهید برای ترید صرف کنید باید بهترین بروکر را انتخاب کنید.

بروکر

در پایان

در این مقاله شما را با شماری از بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان آشنا کردیم و به معرفی مزیت‌های هریک پرداختیم. اکنون زمان است که با خودتان روراست باشید و نیازهای خود روی کاغذ بنویسید و بر آن اساس برای انتخاب بروکر اقدام کنید. چه مقدارسرمایه و زمان برای ترید در فارکس در نظر گرفته‌اید و چطور می‌خواهید در این بازار به سود برسید به کپی ترید نیاز دارید یا به اهرم معاملاتی بالا یا به حسابی با واریز اولیه پایین؟ این شما هستید که بهترین بروکر فارکس را تعریف می‌کنید اما اگر به راهنمایی نیاز دارید با کارشناسان آرون گروپس در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا