ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

دولت آلمان ۱۷۲ میلیون دلار بیت کوین را به چندین جای مختلف منتقل می کند

آخرین نقل و انتقالات بیت کوین دولت آلمان می تواند تأثیر قابل توجهی بر بازار بگذارد، زیرا ۳۰۰۰ بیت کوین را به صرافی های مختلف رمزنگاری و یک کیف پول ناشناخته منتقل می کند.

یک کیف پول رمزنگاری مرتبط با دولت آلمان بیش از ۳۰۰۰ بیت کوین به ارزش بیش از ۱۷۲ میلیون دلار را به سه صرافی ارز دیجیتال و یک کیف پول منتقل کرد.

تحقیقات نشان داد که کیف پول دولت آلمان به طور همزمان ۱۷۰۰ بیت کوین دیگر را به یک آدرس کیف پول جداگانه منتقل کرده است.
بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای Arkham Intelligence، در حالی که ۱۳۰۰ بیت کوین اولیه به صرافی‌های رمزنگاری متمرکز منتقل شد، ۱۷۰۰ بیت‌کوین باقی‌مانده به یک کیف پول دیجیتال جداگانه منتقل شدند.

دولت آلمان ۱۷۰۰ بیت کوین را به یک آدرس کیف پول کریپتو بدون برچسب ارسال کرد

دولت آلمان نیز طی دو هفته گذشته بیش از ۳۰۰۰ بیت کوین را به چندین صرافی منتقل کرده است.

نقل و انتقالات جاری نهنگ از سوی دولت های آلمان و ایالات متحده ، همراه با نزدیک شدن به بازپرداخت Gox ، تهدیدی برای ایجاد فشار فروش بیشتر بر بیت کوین است.

از فوریه ۲۰۲۴، کیف پول دولتی آلمان دارای ۵۰۰۰۰ بیت کوین بوده و بخش عمده ای از دارایی های خود را در چند ماه گذشته منتقل کرده است.

آلمان، و همچنین دولت‌های سراسر جهان، بیت‌کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال مرتبط با فعالیت‌های مجرمانه را مصادره کرده‌اند و حراج‌هایی را برای فروش دارایی‌های رمزنگاری مصادره شده خود برگزار می‌کنند.

دولت ایالات متحده قبلاً بخش قابل توجهی از بیت کوین مرتبط با بازار بدنام دارک وب جاده ابریشم را فروخته است.

تیم دریپر، تاجر آمریکایی و حامی بیت کوین، در سال ۲۰۱۴ در حراجی که توسط مارشال های ایالات متحده برگزار شد، ۲۹۶۵۶ بیت کوین از جاده ابریشم خریداری کرد.

سیلک رود (به انگلیسی: Silk Road ) به معنی جاده ابریشم یک بازار الکترونیکی و تحت وب بود که گردانندگانش آن را با استفاده از فناوری سامانهٔ نرم‌افزاری پنهان تور اجرا می‌کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا