ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

سولانا بر بلوغ بازار کریپتو آفریقا تأثیر گذاشته است

اولادتون ویلفرد آکانگبه، مدیر ارشد بازاریابی Flincap – پلتفرمی برای صرافی‌های ارزهای دیجیتال آفریقایی – رشد و بلوغ قابل‌توجه صنعت ارزهای دیجیتال را برجسته کرده است که عمدتاً بر مقاومت سولانا و تلاش‌های جامعه در آفریقا تمرکز دارد.

آکانگبه گفت که صنعت کریپتو به طور پیوسته در حال بلوغ است و توانایی خود را برای مقاومت در برابر چالش‌های مختلف که قبلاً باعث رکود بازار می‌شد را نشان می‌دهد.

علیرغم چالش هایی مانند مسائل نظارتی پیرامون بایننس و بنیانگذار بایننس، چانگ پنگ ژائو، که در نوامبر ۲۰۲۳ به دلیل نقض قوانین پولشویی ایالات متحده اعتراف کرد، صنعت همچنان به رشد خود ادامه می دهد.

به گفته Akangbe، قدرت و پذیرش هر فناوری به شدت به قدرت جامعه آن بستگی دارد. تمرکز مستمر پروژه های کریپتو بر حل مشکلات جامعه، به ویژه در حواله ها و پرداخت های بین المللی، نشان دهنده رشد مثبت سال به سال است.

“با نوع جوامعی که پیرامون چندین پروژه کریپتو ساخته شده اند، ما بیش از هر زمان دیگری به پذیرش جریان اصلی نزدیک شده ایم.”

احساسات Akangbe به دنبال مجموعه‌ای از جلسات اخیر جامعه Solana Allstars Nigeria در بخش‌های مختلف نیجریه است که جامعه پر رونق سولانا در آفریقا را به نمایش می‌گذارد.

بنیاد سولانا چندین فعالیت را آغاز کرده است، مانند جلسات ملاقات، هکاتون ها و کارگاه های آموزشی، که به طور موثر بسیاری از آفریقایی ها را وارد اکوسیستم سولانا کرده است.

ابتکارات تعامل جامعه را تقویت می کند و پذیرش عملی فناوری بلاک چین را هدایت می کند.

گروه‌های غیرمتمرکز مختلف در سرتاسر جهان سولانا را تبلیغ می‌کنند و تیم Solana Allstars در نیجریه اخیراً به عنوان یکی از فعال‌ترین گروه‌های پذیرش Web3 ظاهر شده است .

Akangbe خاطرنشان کرد که این تلاش‌ها تمرکز کاربر را از تغییرات قیمت به ابزار واقعی پروژه‌های Solana تغییر می‌دهد.

به گفته اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ، ETF ممکن است تنها با تغییر دولت ایالات متحده و رهبری کمیسیون بورس و اوراق بهادار امکان پذیر شود.

چندین صادرکننده ETF درخواست‌هایی را برای یک ETF Solana ارسال کرده‌اند. در ۲۸ ژوئن، ۲۱Shares یک درخواست S-1 را با SEC تنها یک روز پس از ارائه پرونده VanEck صادرکننده ETF ارسال کرد .

SOL بیش از ۱۵٪ در ۴۸ ساعت کاهش یافت و به کمترین میزان ۱۲۱ دلار در ۱ ژوئیه رسید. ضرر هفتگی SOL در ماه گذشته حدود ۱۰٪ و ۲۳٪ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا