ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

آیا دولت کارگری بریتانیا ۶۱۲۴۵ بیت کوین را منحل نخواهد کرد؟

انتقال از دولتی در بریتانیا که توسط حزب محافظه‌کار اداره می‌شود به دولتی تحت رهبری حزب کارگر باعث شده است که برخی بپرسند، نخست‌وزیر استارمر ممکن است با ذخایر بیت‌کوین این کشور چه کند.

طبق داده‌های پلتفرم اطلاعات رمزنگاری Arkham، دولت بریتانیا تا ۱۹ جولای تقریباً ۶۱۲۴۵ بیت کوین به ارزش بیش از ۴ میلیارد دلار در اختیار داشت.

راشل ریوز، وزیر خزانه داری بریتانیا که اخیراً منصوب شده است، احتمالاً اختیار تخصیص وجوه را دارد که بیشتر آنها به عنوان بخشی از یک پرونده پولشویی علیه جیان ون، کارگر مهمان نوازی توقیف شده بود.

اگرچه ممکن است برخی از موانع بوروکراتیک برای غلبه بر آن وجود داشته باشد، ریوز ممکن است گزینه انحلال ذخایر بیت کوین را به عنوان بخشی از برنامه های دولت کارگر برای ارتقای ثبات و رشد اقتصادی داشته باشد.

بیانیه سیاستی که توسط پادشاه چارلز سوم در ۱۷ ژوئیه خوانده شد، پیشنهاد کرد که حزب کارگر ساخت مسکن ارزان قیمت و بهبود سیستم ریلی کشور را در اولویت قرار خواهد داد.

نخست وزیر استارمر تا حد زیادی در مورد ارزهای دیجیتال به عنوان یک هدف سیاست کارگری سکوت کرده است، اما دولت او ۴۰ لایحه را در ۱۷ جولای به عنوان بخشی از سخنرانی پادشاه ارائه کرد.

تولیپ صدیق به عنوان وزیر شهر و وزیر اقتصاد قبل از انتخابات ۴ ژوئیه پیشنهاد کرد که قصد دارد مقررات ارزهای دیجیتال را سرکوب کند .

بریتانیا با بیش از ۶۱۰۰۰ بیت کوین، یکی از بزرگترین ذخایر بیت کوین را در بین دولت های جهان پس از ایالات متحده آمریکا دارد .

دولت آلمان ۴۹۸۵۸ دارایی بیت کوین خود را طی چندین تراکنش در ماه های ژوئن و ژوئیه نقد کرد و تقریباً ۲.۸ میلیارد دلار خالص کرد. مشخص نیست آلمان قصد دارد با این بودجه چه کند.

زمان‌بندی رویدادهای صعودی و نزولی در فضای کریپتو می‌تواند بر زمانی که ریوز قصد فروش را دارد، تأثیر بگذارد.

تحلیلگران پیشنهاد کرده‌اند که پیشروی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده می‌تواند به نفع بازارهای ارزهای دیجیتال باشد ، اما پرداخت‌هایی از دارایی‌های بیت‌کوین که قبلاً در کوه Gox مسدود شده بودند، می‌تواند به طور مشابه باعث کاهش قیمت بیت‌کوین شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا