ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

گاوهای بیت کوین تا ۶۶ هزار دلار شارژ می شوند

بیت کوین در افتتاحیه وال استریت ۱۹ جولای افزایش یافت زیرا سردرگمی در مورد اینکه آیا جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده از کمپین انتخاب مجدد خود صرف نظر می کند یا خیر، حاکم شد.

نمودار ۱ ساعته بیت کوین/دلار آمریکا

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView یک بیت کوین در حال احیا را ردیابی کردند.

اقدام قیمت در حالی که بیت کوین/دلار آمریکا بالاترین سطح یک ماهه را به چالش کشید.

بیت کوین با رشد بیش از ۲.۵ درصدی در روز، فعالان بازار را پس از اینکه قبلاً رفتار تلفیقی ضعیف نشان داده بود، شگفت زده کرد .

چارلز ادواردز، بنیانگذار بیت کوین کمی و صندوق سرمایه گذاری دیجیتال Capriole Investments، بعد از این که بیت کوین از ۶۴ هزار دلار افزایش یافت که اکنون به بالای ۶۵ هزار دلار رسیده است، گفت:

«آیا برخی از مؤسسات بیدار شدند و تصمیم گرفتند که بیت کوین یک پناهگاه امن و غیرمتمرکز ارزش است، زیرا فناوری جهانی و سیستم های بانکی از صفحه آبی مرگ مایکروسافت شکست می خورند؟»

ادواردز به پیامدهای ادامه دار سقوط فناوری اطلاعات مربوط به نرم افزار Microsoft CrowdStrike اشاره کرد که بر حمل و نقل، بانک ها و سایر مشاغل در سراسر جهان تأثیر گذاشته است.

در همان زمان، سردرگمی در مورد سرنوشت کمپین انتخاب مجدد جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، با گزارش‌های متناقض در مورد اینکه آیا او ادامه خواهد داد یا خیر، به وجود آمد.

رقیب او، دونالد ترامپ، هفته گذشته پس از جان سالم به در بردن از یک سوء قصد، جرقه ای را در بازار کریپتو ایجاد کرد.

نقشه حرارتی انحلال BTC 

داده‌های زنده از منبع نظارتی CoinGlass نشان داد که بیت کوین/دلار آمریکا از طریق نقدینگی درخواستی سربار در زمان نگارش این مقاله در حال خوردن است.

شورت ها ، با انحلال کوتاه کریپتوهای ۲۴ ساعته نزدیک به ۱۷۰ میلیون دلار شروع به احساس گرما کردند.

معامله‌گر محبوب Cheds در مورد حرکت بازه زمانی کوتاه فعلی خلاصه کرد : «BTC 4H بعد از مدتی تثبیت دوباره تلاش می‌کند» .

نمودار ۴ ساعته BTC/USD

در همین حال، اسکات ملکر، تحلیلگر و میزبان پادکست، پوشش خود را از شاخص قدرت نسبی بیت کوین (RSI) به روز کرد و به خلق و خوی صعودی ادامه داد.

خوش‌بینی به محافل دیگر نیز سرازیر شد، از جمله به شرکت تجاری QCP Capital، که شروع به سرگرم کردن این ایده کرد که بیت‌کوین تمام دوران کاهش خود را تکمیل کرده است.

این شرکت در آخرین بولتن خود به مشترکان کانال تلگرام در آن روز نوشت: «اقدامات قیمتی در این هفته به ویژه در برابر پس‌زمینه تداوم عرضه و مخزن کردن سهام Mt. Gox نسبتاً انعطاف‌پذیر بوده است.»

“آیا این می تواند نشانه ای باشد که بازار بیشتر نگرانی های خود را از بین برده است؟”

QCP اضافه کرد که نرخ های تامین مالی دائمی آتی اکنون “به حالت ثابت بازگشته”، در حالی که حجم کاهش یافته است و بیت کوین به محدوده آشنای ۶۱ تا ۷۱ هزار رسیده است، جایی که در کل سه ماهه دوم امسال معامله شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا