ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

هنگ کنگ اولین ETF معکوس بیت کوین آسیا را راه اندازی می کند

در ۲۳ جولای، هنگ کنگ شاهد عرضه اولین محصول معکوس معاملات آتی بیت کوین آسیا، محصول معکوس CSOP Bitcoin Future Daily (-1x) (7376.HK) خواهد بود.

این توسعه به دنبال راه‌اندازی موفقیت‌آمیز ETF بیت‌کوین فیوچرز CSOP (3066.HK) در دسامبر ۲۰۲۲، ادامه گسترش شرکت در منطقه آسیا و اقیانوسیه است.

محصول معکوس روزانه آتی بیت کوین CSOP (-1x) برای ارائه نتایج سرمایه گذاری طراحی شده است که با عملکرد روزانه معکوس شاخص آتی بیت کوین S&P مطابقت دارد.

این محصول معکوس از طریق یک استراتژی تکرار مبتنی بر معاملات آتی، که مستقیماً در معاملات آتی بیت‌کوین بورس کالای شیکاگو سرمایه‌گذاری می‌کند، به این امر دست می‌یابد.

طبق پست شرکت CSOP در ۲۲ ژوئیه، این محصول قرار است در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ (HKEX) با قیمت هر واحد تقریباً ۷.۸ دلار هنگ کنگ عرضه شود.

HKEX از اواخر سال ۲۰۲۲ پس از معرفی ETF آتی بیت کوین و ETF آتی اتر توسط CSOP، ETFهای نقدی نقطه ای را معامله می کند.

بین سه محصول آتی، ETFهای کریپتو HKEX تا ۲۹ آوریل ۱.۳ میلیارد دلار هنگ کنگ به ارزش ۱۷۰ میلیون دلار دارایی تحت مدیریت جمع آوری کرده بودند.

در ۵ ژوئیه، کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ (SFC) هشدارهایی درباره هفت صرافی ارز دیجیتال که به طور غیرقانونی در منطقه فعالیت می کنند، صادر کرد.

SFC صرافی‌ها را به دلیل تسهیل خدمات بدون مجوز عملیاتی علامت‌گذاری کرد و آنها را در فهرست «سکوهای تجاری دارایی مجازی مشکوک» در فهرست هشدار خود قرار داد.

هدف SFC کاهش خطرات کلاهبرداری با مدیریت سوابق عمومی نهادهای تجارت رمزنگاری ثبت شده، ثبت نشده و غیرقانونی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا