ارزهای دیجیتالاستخراج ارزهای دیجیتال

بانک غنا پیش نویس قوانین مبادلات ارزهای دیجیتال را معرفی کرد

بانک غنا (BoG) پس از بررسی داخلی گسترده بیت کوین، تتر و سایر ارزهای دیجیتال، اقدامات نظارتی جدیدی را برای دارایی های دیجیتال پیشنهاد کرده است.

در ۱۶ آگوست، بانک مرکزی این کشور پیش‌نویس دستورالعمل‌هایی را درباره دارایی‌های دیجیتال منتشر کرد و در عین حال به دنبال بازخورد درباره مقررات ارزهای دیجیتال آتی از سوی عموم و سهامداران صنعت بود.

به گفته BoG، داده‌های جمع‌آوری‌شده در طول سه سال نشان می‌دهد که اشتیاق غنا برای ارزهای دیجیتال افزایش قابل‌توجهی دارد. در نتیجه، قصد دارد قوانینی را برای هدف قرار دادن خطرات مرتبط با پولشویی و تامین مالی تروریسم، کلاهبرداری و سایر اقدامات برای حمایت از مصرف کننده اجرا کند.

بانک مرکزی یک چارچوب هشت ستونی را برای مقررات ارزهای دیجیتال پیشنهاد کرد که عمدتاً الزامات ثبت نام و گزارش صرافی‌های ارز دیجیتال یا ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) را تشدید می‌کند.

در صورت امضای قانون، مقررات پیشنهادی صرافی‌های رمزنگاری را ملزم می‌کند تا تراکنش‌های مشکوک را نظارت و گزارش کنند و از قانون سفر گروه ویژه اقدام مالی پیروی کنند.

علاوه بر این، بانک قصد دارد با ذینفعان خارجی مانند بانک های تجاری و تنظیم کننده های خارج از کشور همکاری کند.

بانک با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) برای توسعه چارچوب‌های نظارتی مکمل متمایز که شامل برنامه‌های مختلف یا استفاده از موارد دارایی‌های دیجیتال است، همکاری خواهد کرد.

صرافی‌ها همچنین باید در BOG ثبت نام کنند و قبل از مجاز شدن برای ارائه خدمات معاملاتی در غنا، تحت آزمایش سندباکس قرار گیرند. این بانک در حال حاضر تا ۳۱ آگوست به دنبال توصیه‌هایی از سوی فعالان صنعت، کارشناسان و مردم است.

در پیش نویس پیشنهادی آمده است: «بانک این ورودی ها را در تعیین گام های بعدی در نظر خواهد گرفت.»

در ماه مه، Ghana Post، سرویس پست ملی کشور، مجموعه تمبرهای رمزنگاری را به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاجگذاری پادشاه خود راه اندازی کرد .

مجموعه تمبر، “مهر رمزنگاری”، ادای احترام به والاحضرت Otumfuo Osei Tutu II کمک ۲۵ ساله به توسعه و یکپارچگی فرهنگی غنا است.

مجموعه جدید تمبر رمزنگاری غنا

بر اساس این فهرست، تمبرهای رمزنگاری محدود به ۷۲۰۰ قطعه است و قیمت هر تمبر ۲۵۰ سدی غنا (۱۸ دلار) است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا