ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

کره جنوبی صرافی های رمزنگاری را برای تراکنش های مشکوک بازرسی می کند

طبق گزارش ها، تنظیم کننده مالی کره جنوبی، سرویس نظارت مالی (FSS)، بازرسی صرافی های دارایی مجازی را برای هرگونه تراکنش مشکوک یا غیرقانونی آغاز خواهد کرد.

یک رسانه خبری محلی به نقل از رگولاتور گزارش داد که FSS دستور بازار را با مجازات های سخت برای فعالیت های غیرقانونی که در طول بازرسی ها یافت می شود اجرا می کند و در صورت نیاز از بازنگری های نظارتی برای رفع نقص های سیستم دفاع می کند .

رگولاتور در بازرسی خود به دنبال تراکنش های مشکوک خواهد بود و اطمینان حاصل می کند که صرافی های ارز دیجیتال و شرکت های مرتبط با مقررات مطابقت دارند.

مقررات کریپتو کره جنوبی بر حمایت از سرمایه گذاران متمرکز بود

در ۱۹ ژوئیه، “قانون حفاظت از کاربران دارایی مجازی” کره جنوبی به اجرا درآمد که چندین راه را برای محافظت از کاربرانی که در ارزهای رمزنگاری شده سرمایه گذاری می کنند ارائه می کند.

این شامل بیمه در برابر هک ها و حملات مخرب به دارایی های رمزنگاری کاربر و جدا نگه داشتن دارایی های مشتری از دارایی های صرافی است.

کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی (FSC) با توضیح بیشتر در مورد نظارت بر ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) گفت:

“FSS مجاز است VASP ها را از نظر رعایت وظایفشان برای محافظت از کاربران بازرسی کند و FSC مجاز است با صدور دستورات اصلاحی، صدور تعلیق فعالیت تجاری، اعمال جریمه های اداری و غیره، تحریم هایی را علیه قانون شکنان اعمال کند.”

برترین صرافی‌های کریپتو در کره جنوبی شامل Upbit، Bithumb و Coinone هستند.

VASPهایی که در کره جنوبی فعالیت می کنند نیز موظف هستند برای جلوگیری از پولشویی در پلتفرم های خود دقت لازم را انجام دهند و هرگونه تراکنش مشکوک را به رگولاتور گزارش دهند.

در کره جنوبی ، ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین ( BTC) توسط قوانین خاص ضد پولشویی و اوراق بهادار که توسط کمیسیون اوراق بهادار مالی اجرا می شود، اداره می شوند.

مقررات گزارش‌دهی توسط ارائه‌دهندگان خدمات کریپتو عمدتاً بر اساس دستورالعمل‌ها است تا قوانین در کره جنوبی.

مقررات در سراسر حوزه های قضایی کشش پیدا می کند

در کنار کره جنوبی، چندین حوزه قضایی در سراسر جهان به منظور محافظت از دارایی های رمزنگاری شده، نظارت دقیق بر پلتفرم های تجارت دارایی دیجیتال را افزایش می دهند.

در هنگ کنگ ، بهره برداری از یک پلت فرم تجارت دارایی مجازی بدون مجوز از اول ژوئن به یک جرم کیفری تبدیل شد. برخی از متقاضیان تأییدیه های اولیه را از تنظیم کننده شهر دریافت کردند، اما هنوز مجوز کامل دریافت نکرده اند.

در ماه ژوئیه، بازوی بریتانیایی Coinbase به دلیل نقض توافقنامه داوطلبانه مربوط به ورود کاربر توسط یک تنظیم کننده بریتانیایی ۴.۵ میلیون دلار جریمه شد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا