ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

شرکت‌های آمریکایی پیش‌بینی می‌کنند در ۱۸ ماه آینده ۱۰.۳ میلیارد دلار بیت‌کوین بخرند 

گزارش جدیدی از River – یک شرکت خدمات مالی و فناوری بیت کوین – پیش بینی کرد که طی ۱۸ ماه آینده برخی از شرکت ها در ایالات متحده قرار گرفتن در معرض بیت کوین را افزایش خواهند داد.

بر اساس این گزارش، تخمین زده می شود که ۱۰ درصد از شرکت های مستقر در ایالات متحده احتمالاً ۱.۵ درصد از ذخایر خزانه خود یا تقریباً ۱۰.۳۵ میلیارد دلار را طی یک سال و نیم آینده به بیت کوین تبدیل خواهند کرد.

پیش بینی ذخایر بیت کوین شرکتی تا سال ۲۰۲۶

تحلیلگران River همچنین خاطرنشان کردند که استراتژی‌های سنتی خزانه‌داری شرکت‌ها بر پول نقد و سایر معادل‌های نقدی کوتاه‌مدت تکیه می‌کنند که ذخیره‌های ضعیفی از ارزش هستند. تحلیل River بیان کرد:

این سرمایه‌گذاری‌ها می‌توانند بازدهی متوسطی نزدیک به نرخ صندوق‌های فدرال – در حال حاضر بیش از ۵٪ ایجاد کنند.

با این حال، حتی این سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت اغلب از تورم بهتر عمل نمی‌کنند و ارزش خزانه‌داری را کاهش می‌دهند.

این گزارش خاطرنشان کرد که این فرسایش تورمی همچنین باعث شد اپل – که اکنون یک شرکت تریلیون دلاری است – ۱۵ میلیارد دلار از دارایی های خزانه خود را در ۱۰ سال گذشته از دست بدهد.

پیش بینی این تحلیلگر به پذیرش رو به رشد استراتژی خزانه داری شرکتی اشاره دارد که توسط بنیانگذار MicroStrategy، مایکل سایلر، رایج شده است.

در ژوئن ۲۰۲۴، MicroStrategy فروش بدهی ۸۰۰ میلیون دلاری اسکناس های قابل تبدیل را با نرخ ۲.۲۵% با تاریخ سررسید ۲۰۳۲ تکمیل کرد. MicroStrategy از وجوه بدهی شرکت برای خرید ۱۱۹۳۱ BTC اضافی استفاده کرد.

Saylor بیت کوین را به عنوان دارایی توصیف کرده است که به دلیل عرضه محدود و فقدان ریسک ذاتی طرف مقابل در سایر فروشگاه‌های ارزش، مانند املاک و مستغلات یا سهام، « جاودانگی اقتصادی » را برای شرکت‌ها و مشاغل تضمین می‌کند.

نموداری که انباشت بیت کوین MicroStrategy را نشان می دهد

گزارش درآمد سه ماهه دوم MicroStrategy نشان داد که در حال حاضر دارای ۲۲۶۵۰۰ بیت کوین است که در آن زمان تقریباً ۱۴.۷ میلیارد دلار ارزش داشت.

استراتژی خزانه داری بیت کوین Saylor باعث شد که MicroStrategy به طور قابل توجهی از شرکت سرمایه گذاری وارن بافت، Berkshire Hathaway پیشی بگیرد .

از زمانی که استراتژی بیت کوین اتخاذ شد، MicroStrategy بیش از ۱۰۰۰٪ افزایش یافته است. در مقایسه، سهام Berkshire Hathaway در مدت مشابه ۱۰۴.۷۵ درصد افزایش یافت.

بافت از افزودن بیت کوین به سبد سهام خود یا توصیه ذخیره ارزش به عنوان پوششی در برابر تورم فیات خودداری کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا