ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ویتالیک می‌گوید در حال حاضر کمک‌های او سود بهتری نسبت به سرمایه‌گذاری دارد

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم اخیراً توضیح داد که دیگر در پروژه های لایه ۲ سرمایه گذاری نخواهد کرد و تمام درآمد حاصل از فروش اتر “برای حمایت از کالاهای عمومی در اکوسیستم اتریوم یا خیریه گسترده تر” اهدا خواهد شد.

اظهارات بوترین در پاسخ به سؤالاتی بود که کاربران در X در مورد فهرست اخیر نقل و انتقالات ارزهای رمزنگاری شده برای سود شخصی که وی در آن مشارکت داشته بود، پرسیده شد .

او متعاقباً این اتهامات را رد کرد و گفت: «تمام فروش‌ها برای حمایت از پروژه‌های مختلفی بوده است که فکر می‌کنم ارزشمند هستند».

هفته‌ها بعد، در ۶ سپتامبر، بوترین در پاسخ به یک کاربر X که سیاست توسعه‌دهنده در برابر سرمایه‌گذاری را زیر سوال برد، مکالمه را ادامه داد.

او ارزش را در اساساً اعطای پول به شرکت‌هایی که با ارزش‌های اتریوم همسو هستند یا آن‌هایی که می‌خواهند به پیشبرد مأموریت آن متعهد شوند، توضیح داد.

کلوین سانتوس، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل صرافی کویور ترید (Quiver Trade) نوشت: «آیا بهتر نیست در پروژه‌هایی که به آنها اعتقاد دارید، با اثرات خارجی مثبت سرمایه‌گذاری کنید، و سپس می‌توانید از سود/بازدهی دوباره در آینده برای همیشه استفاده کنید.؟»

پاسخ بوترین مشاهدات سانتوس را تایید کرد اما دیدگاه متفاوتی در مورد ایده سود و بازده ارائه کرد:

“دستاوردهای چرخه‌ای که شما توضیح می‌دهید واقعی هستند، اما در حال حاضر کمتر از دستاوردهای داشتن یک موضع روشن است که نمونه‌ای است و این اطمینان را افزایش می‌دهد که من بخشی از طرحی برای پیچاندن پروتکل اتریوم در جهت‌هایی نیستم که به نفع مادون‌های تصادفی باشد. “

در طی همان گفتگو، بوترین به صراحت اعلام کرد که قصد ندارد در آینده ای قابل پیش بینی در پروژه های لایه ۲ یا توکن به غیر از اتریوم سرمایه گذاری کند.

او نوشت: «هدف من از دادن پول به پروژه‌ها حمایت از چیزهایی است که فکر می‌کنم ارزشمند هستند و در آینده، قصد دارم این کار را فقط با کمک‌های مالی انجام دهم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا