ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

سولانا از دستگاه جدید Seeker رونمایی کرد و می‌گوید این فقط یک «تلفن memecoin» نیست

سولانا به تازگی جدیدترین و براق‌ترین گوشی هوشمند خود را با نام «Seeker» رونمایی کرده است – این گوشی نیمی از قیمت گوشی‌های قبلی خود است و طبق گفته تیم، تنها بر روی memecoin‌های رایگان تکیه نخواهد کرد.

Saga در ماه می سال گذشته با هیاهوی کمی راه اندازی شد. Saga که در ابتدا با بررسی‌های ضعیف کارشناسان فناوری و کاربران ارزهای دیجیتال به‌طور یکسان تحت تأثیر قرار گرفت، احتمالاً با افزایش ناگهانی ۱۰۰۰ درصدی قیمت یک memecoin به نام Bonk (BONK) در دسامبر نجات پیدا کرد و باعث شد دستگاه در ۱۶ دسامبر به فروش برسد.

و سولانا ظاهراً آن را فراموش نکرده است.

سولانا برای نسخه جدید خود به دنبال ارائه ۱۴۰۰۰۰ کاربر که قبلا بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ دلار پرداخت کرده اند برای پیش خرید جستجوگر دسترسی به جوایز مشابه را دارد.

امت هولیر، مدیر کل آزمایشگاه سولانا، در صحبت با کوین تلگراف در Token2049 در سنگاپور، گفت که Seeker یک آهنربای پاداش برای کاربران خواهد بود، اما تاکید کرد که این فقط یک “تلفن memecoin” نخواهد بود.

هالیر با اشاره به اینکه دستگاه جدید دارای یک فروشگاه غیرمتمرکز برنامه (DApp) ارتقا یافته و سخت افزار ارتقا یافته است، گفت: «Seeker، درست مانند Saga، مغناطیس پاداش خواهد بود، اما همچنین، فرصت بزرگی برای تیم ها برای ایجاد تجربیات کاملاً جدید است.»

«این گوشی memecoin نیست. همه موارد استفاده عالی را در شبکه فعال می کند، خواه memecoins ،DeFi، پرداخت یا بازی باشد.»

هالیر گفت که امیدوار است یک فروشگاه DApp باز و نامحدود به توسعه دهندگان این امکان را بدهد که به سرعت برنامه های جدید را برای کاربران Seeker راه اندازی و استقرار دهند تا روایت های در حال ظهور و موارد استفاده را بهتر ضبط کنند.

Solana’s Saga سال گذشته به دلیل قابلیت‌های فنی آن در مقایسه با دستگاه‌هایی مانند آیفون یا پیکسل گوگل مورد انتقاد قرار گرفت.

هالیر می‌گوید این گوشی صفحه‌نمایش با کیفیت‌تر، دوربین‌های بهتر و باتری ارتقا یافته‌ای خواهد داشت که آن را «سبک‌تر، روشن‌تر و بهتر» نسبت به مدل قبلی خود می‌کند، بدون اینکه توضیح بیشتری بدهد.

با این حال، هالیر توضیح داد که سولانا به دنبال رقابت مستقیم با دیگر غول های دستگاه های تلفن همراه مانند اپل و سامسونگ نبود. در عوض، روی ایجاد دستگاهی متمرکز شد که تا حد امکان ابزار رمزنگاری را در قالب دستی به کاربران ارائه دهد.

«ما مجموعه ای متفاوت از اهداف، مجموعه متفاوتی از کاربران داریم. اما خوشبختانه، با گذشت سال‌ها، بسیاری از سخت‌افزارهای گوشی‌های سطح بالا بیشتر در دسترس هستند.»

با این حال، کسانی که امیدوار به دریافت روز پرداخت memecoin هستند، ممکن است هنوز باید منتظر بمانند و ببینند.

بر اساس داده‌های بررسی‌کننده Airdrop موبایل Solana TwoLoot، ارزش فعلی توکن‌هایی که برای کاربران دستگاه Seeker منتشر می‌شوند، در زمان انتشار کمی بیش از ۲۶۵ دلار است، که با ۱۳۵۰ دلار airdrops قفل شده در Saga فاصله زیادی دارد.

هالیر استدلال کرد که در حالی که پاداش‌ها بخش مهمی از فروش دستگاه جدید هستند، Seeker به دنبال ارائه طیف گسترده‌ای از تجربیات جدید رمزنگاری‌شده به کاربران خود است.

«جوایز بخشی از داستان است، اما من فکر می‌کنم بسیاری از [کاربران] شروع به دیدن مسیری کردند که همه چیز به سمت آن پیش می‌رود.»

ایردراپ های جستجوگر در حال حاضر ۲۶۶ دلار ارزش دارند

هالیر گفت: «آنچه برای ما مهم است این است که هر آنچه در Solana اتفاق می‌افتد در Seeker نیز اتفاق افتد، بنابراین ما می‌خواهیم یک فروشگاه برنامه باز نگه داریم.»

«ما می‌خواهیم این کار را برای هر روایت بعدی، هر مورد بعدی که باشد، تا حد امکان آسان کنیم – ممکن است در عرض چند روز ده‌ها اپلیکیشن همان مورد استفاده را در فروشگاه ما ارائه دهند.»

هالیر می گوید: «با یک اپ استور با هزینه صفر، نوع جدیدی از نوآوری های رمزنگاری را ارائه می دهد که در اپل و گوگل نمی توان از آن استفاده کرد، و بسیاری از کاربران از دیدن برنامه هایی که اکوسیستم پیشرفت می کند هیجان زده هستند.»

هالیر خاطرنشان کرد که سیاست‌های فروشگاه برنامه‌ای که توسط گوگل و اپل وضع شده‌اند، به سادگی وظیفه پرورش نوآوری برای برنامه‌های رمزنگاری را ندارند، به‌ویژه زمانی که صحبت از راه‌اندازی توکن‌ها مانند پمپ.fun است.

با خط‌مشی‌های اپل و گوگل، چیزهایی مانند لان‌پد توکن‌ها هرگز کار نمی‌کنند. اقتصاد کار نخواهد کرد زیرا کنار گذاشتن ۳۰ درصد از یک توکن در زمان راه اندازی و حتی عبور از فرآیند بررسی عملاً غیرممکن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا