ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

معامله گران بیت کوین اکنون قبول دارند که ۶۵ هزار دلار مقاومت کلیدی در قیمت بیت کوین است

بیت کوین در بازگشایی ۲۰ سپتامبر وال استریت با سهام ایالات متحده فروخته شد، زیرا دارایی های ریسکی از روند صعودی ناشی از کلان فاصله گرفتند.

نمودار ۱ ساعته بیت کوین/دلار آمریکا

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که قیمت بیت‌کوین پس از رسیدن به بالاترین قیمت‌های سه هفته‌ای ۶۴,۱۲۱ دلاری در Bitstamp، از باز شدن روزانه به‌طور کامل در حال حرکت است.

S&P 500 که به دلیل کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ۱۸ سپتامبر به بالاترین حد خود رسید، همراه با نزدک ۱۰۰ نیز کاهش یافت.

نمودار ۱ روزه S&P 500 در مقابل BTC/USD

طلا در زمان نگارش این مقاله با ۱ درصد افزایش در روز، فضا را برای افزایش بیشتر دید، در حالی که BTC/USD به سرعت کاهش وال استریت خود را لغو کرد.

در واکنش، مفسران محبوب بیت کوین به طرز عجیبی از چشم انداز بازار خوش بین بودند.

تریدر رومن در X نوشت: “سیگنال های زیادی در اینجا وجود دارد.”

“Price Action با حجم کم صعودی به نظر می رسد، زیرا ما در حال اصلاح / شکل گیری نوسان برای شکستن مقاومت ۶۵ هزار هستیم. باید شاهد حرکت ما در چند روز آینده باشند.»

نمودار ۴ ساعته BTC/USDT با داده های شاخص قدرت نسبی (RSI)

معامله گر همکار Daan Crypto Trades با اهمیت ۶۵۰۰۰ دلار موافقت کرد و کوین تلگراف نیز از وضعیت آن به عنوان یک آهنربای نقدینگی گزارش داد.

او به دنبال کنندگان X گفت: «سطح کلیدی ۶۵ هزار دلار است.»

این یک سطح بزرگ از نظر نقدینگی است و همچنین نشان دهنده شکست ساختار بازار صعودی است. همانطور که پس از پایین ترین سطح اخیر از زمان تخلیه ماه اوت، یک بالاترین را ایجاد می کند.

نمودار همراه، داده‌های نقدینگی کتاب سفارش از جفت مبادله دائمی BTC/USDT در بایننس را از منبع نظارتی CoinGlass نشان می‌دهد.

نقشه حرارتی انحلال BTC/USDT

در همین حال، پلتفرم CryptoQuant تجزیه و تحلیل اشتهای خریداران برای BTC، اشاره کرد که بایننس پیشرو در صرافی ایالات متحده Coinbase است.

حق بیمه موسوم به Coinbase – تفاوت در قیمت BTC صرافی – در آن روز “ارزش منفی قابل توجهی” داشت.

به عبارت دیگر، در طول روند صعودی فعلی، این واقعیت که Coinbase Premium منفی است در حالی که قیمت بیت‌کوین در حال کاهش نیست، نشان می‌دهد که فشار خرید قوی روی بایننس وجود دارد.

برای اینکه قیمت بیت کوین افزایش قابل توجهی داشته باشد، فشار خرید باید فراتر از ایالات متحده گسترش یابد که توسط FOMO (ترس از دست دادن) در بازارهای جهانی هدایت می شود.

نمودار حق بیمه کوین بیس

این پست به این نتیجه رسید که این روند “کاملا مثبت” است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا