ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

انجمن هشگراف برای بررسی موارد استفاده از دارایی دیجیتال با ذینفعان قطر

The Hashgraph Association یا انجمن هشگراف (THA)، یک سازمان غیرانتفاعی که اکوسیستم‌هایی را با استفاده از فناوری دفتر کل غیرمتمرکز Hedera Hashgraph ایجاد می‌کند، اعلام کرد که با سهامداران در قطر برای بررسی پنج مورد استفاده از دارایی دیجیتال در ۱۲ ماه آینده همکاری خواهد کرد.

این سازمان در پلتفرم رسمی لینکدین خود اعلام کرد که به توکنیزه کردن سهام، املاک و صکوک که یک ابزار مالی اسلامی شبیه به اوراق قرضه متعارف است، توجه خواهد کرد.

این سازمان غیرانتفاعی همچنین موارد استفاده از دارایی های دیجیتال را برای پایداری، مانند  carbon credits بررسی خواهد کرد.

علاوه بر این، THA همچنین اعلام کرد که برنامه‌های مشارکت و وفاداری مصرف‌کننده را در کاوش موارد استفاده از دارایی‌های دیجیتال با سهامداران مستقر در قطر شامل می‌شود.

قطر چارچوب نظارتی دارایی های دیجیتال را منتشر کرد

در ۱ سپتامبر، مرجع مرکز مالی قطر و سازمان تنظیم مقررات مرکز مالی قطر، رگولاتورهای مسئول نظارت بر مرکز مالی قطر (QFC)، مجموعه‌ای از مقررات مربوط به دارایی‌های دیجیتال را منتشر کردند.

THA معتقد است که ایجاد قوانین پیرامون دارایی های دیجیتال در قطر به کار آن در اکوسیستم دارایی های دیجیتال محلی کمک می کند و موقعیت جهانی منطقه را در فناوری مالی تقویت می کند. و نوشته بود:

«این مقررات نقش انجمن هشگراف را در تقویت نوآوری و اعتماد در اکوسیستم دارایی های دیجیتال تقویت می کند و موقعیت منطقه را به عنوان یک رهبر جهانی در فین تک تقویت می کند.»

این سازمان اضافه کرد که همراه با QFC، تبادل دانش، وضوح نظارتی و دید بین المللی را نیز برای پیشبرد منطقه به عنوان پیشرو در دارایی های دیجیتال فراهم می کند.

استودیوی سرمایه گذاری ۵۰ میلیون دلاری با مرکز مالی قطر

به روز رسانی جدید بخشی از مشارکت مداوم THA با QFC است که در اوایل سال جاری اعلام شد.

در مجمع اقتصادی قطر در ۱۶ مه، THA از همکاری ۵۰ میلیون دلاری با QFC برای ایجاد یک استودیوی سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال خبر داد که از شرکت‌های قطری و بین‌المللی در توسعه راه‌حل‌های منطبق با مقررات مبتنی بر Hedera حمایت می‌کند.

این استودیو سرمایه‌گذاری در شرکت‌های مبتنی بر Hedera و استارت‌آپ‌هایی که پروژه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) را ایجاد می‌کنند، سرمایه‌گذاری خواهد کرد. این برنامه از سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۸ اجرا خواهد شد.

بر اساس این اعلامیه، این مشارکت همچنین بر ارائه راهکارهای توکن‌سازی مطابق با مقررات متمرکز خواهد شد.

همچنین به استارتاپ ها و شرکت های کوچک و متوسط ​​(SME) منابع آموزشی، مهندسی و تامین مالی برای تحقیق و توسعه ارائه می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا