ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

رشد ۲۰ درصدی شیبا در میان نرخ های بی سابقه قرار گرفت

در یک چرخش چشمگیر از رویدادها، Shiba Inu (SHIB) به عنوان ارز دیجیتال با عملکرد برتر در بین ۱۰۰ کوین برتر طی ۲۴ ساعت گذشته ظاهر شد و افزایش قابل توجه ۲۳٪ را تجربه کرد.

در حال حاضر حدود ۰.۰۰۰۰۱۸۹۵ دلار قیمت دارد، این سطح از اواسط ژوئیه مشاهده نشده است.

ارزش بازار این میم کوین از مرز ۱۱ میلیارد دلار گذشت و جایگاه خود را به عنوان چهاردهمین ارز دیجیتال بزرگ در بازار تضمین کرد.

شیبا همچنان عنوان دومین میم کوین بزرگ را حفظ کرده است، پس از Dogecoin (DOGE) که به ارزش بازار ۱۸ میلیارد دلاری نزدیک شده است.

عامل مهمی که در پس تجدید حیات SHIB وجود دارد، مکانیسم سوزاندن قوی آن است که طی یک روز شاهد افزایش خیره کننده ۳۳۸۰۰ درصدی در میزان سوختگی خود بوده است.

این باعث شده است که نزدیک به ۲ میلیارد توکن برای همیشه از گردش خارج شود.

هدف اصلی این ابتکار سوزان کاهش قابل توجه عرضه در گردش Shiba Inu است که در صورت ثابت ماندن یا افزایش تقاضا می تواند منجر به افزایش قیمت شود.

تا به امروز، انجمن SHIB و تیم توسعه با موفقیت بیش از ۴۱۰ تریلیون توکن را سوزانده اند و تقریباً ۵۸۳.۵ تریلیون توکن هنوز در گردش باقی مانده است.

علاوه بر فعالیت سوزاندن، توسعه مداوم Shibarium، یک راه حل لایه بندی لایه ۲، ممکن است به افزایش قیمت SHIB نیز کمک کند.

این شبکه اخیراً پردازش بیش از ۷ میلیون بلاک را جشن گرفته است، با مجموع تراکنش ها فقط ۴۲۰ میلیون، که نشان دهنده فعالیت قوی شبکه و تعامل کاربر است.

همچنین لازم به ذکر است که شیبا در حرکت صعودی خود تنها نیست. از ۲۷ سپتامبر، کل بخش میم کوین شاهد افزایش ۱۴ درصدی در ارزش بازار بود که اکنون در حدود ۵۴ میلیارد دلار است.

سایر میم کوین های برجسته، از جمله Dogecoin (DOGE)، Pepe (PEPE)، Bonk Inu (BONK) و Floki Inu (FLOKI) همگی سودهای دو رقمی داشته‌اند.

در مقابل، تعداد کمی از کوین ها مانند PepeCoin (PEPECOIN)، Tron Bull (BULL) و Toshi (TOSHI) با کاهش جزئی مواجه شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا