ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

اگر احساسات اجتماعی بیش از حد زیاد باشد، رشد ATH بیت کوین بعید است

به گفته Santment، برای این که احساسات بازار ارزهای دیجیتال به بالاترین سطح خود در چند ماه اخیر رسیده است، ممکن است بیت کوین به این زودی ها به بالاترین حد خود (ATH) نرسد.

در ۳۰ سپتامبر، پلتفرم آنالیز زنجیره‌ای Santiment گفت، کسانی که بالاترین قیمت بیت کوین جدید را پیش‌بینی کنند، ممکن است منتظر بمانند تا جمعیت توقعات خود را کاهش دهند.

این پلتفرم داده‌های احساسات اجتماعی را بررسی کرد و اشاره کرد که در حال حاضر ۱.۸ پست صعودی درباره بیت کوین برای هر پست نزولی وجود دارد.

“بازارها از نظر تاریخی همیشه در جهت مخالف انتظارات جمعیت حرکت می کنند.”

قیمت های بیت کوین به طور پیوسته حدود ۱۴ درصد از زیر ۵۸۰۰۰ دلار در ۱۷ سپتامبر افزایش یافت و در ۲۸ سپتامبر به بالای ۶۶۰۰۰ دلار رسید.

بیت کوین در مسیر ثبت بهترین ماه سپتامبر خود از نظر سود است که تاکنون حدود ۱۲ درصد بوده است.

جیمسون لوپ، افسر ارشد امنیتی کاسا، مشاهده کرد که رسانه های جریان اصلی نیز به سمت قلمرو مثبت تغییر می کنند.

او در پستی در X در ۲۹ سپتامبر گفت: «احساسات بیت کوین به طور مثبت در رسانه های اصلی تغییر می کند زیرا FUD در آزمون زمان مقاومت نمی کند.»

علاوه بر این، شاخص ترس و طمع بیت کوین، که احساسات بازار را نیز اندازه گیری می کند، با رتبه ۶۱ در ۳۰ سپتامبر به سطوح طمع بازگشته است.

هفته‌ها پیش، زمانی که شاخص در ۶ سپتامبر به ۲۲ سقوط کرد، که یکی از پایین‌ترین سطوح آن در سال گذشته بود، این شاخص در اعماق «ترس شدید» قرار داشت.

در ۲۹ سپتامبر، گزارش شد که تقاضا برای استیبل کوین در چین نزولی بوده که می تواند ATH بیت کوین را نیز به تاخیر بیندازد. هنگامی که استیبل کوین‌های وابسته به دلار در چین با تخفیف معامله می‌شوند و نه با حق بیمه، نشان‌دهنده احساسات نزولی است.

بر اساس گزارش CoinGecko، بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۶۴۴۰۶ دلار معامله می شود که حدود ۱۲.۶ درصد نسبت به بالاترین قیمت خود در ماه مارس یعنی ۷۳۷۳۴ دلار کاهش یافته است.

علاوه بر این، دارایی در طی معاملات اولیه در ۳۰ سپتامبر به شدت در حال عقب نشینی بود و در شش ساعت گذشته تا زمان نگارش این مقاله تقریباً ۲ درصد کاهش یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا