اخبار گوناگون

برج های تعاونی سپاه در منطقه ۲۲

منطقه ۲۲ به عنوان یکی از بخش‌ های نوساز و جدید در تهران بزرگ شامل برج های متعددی است که یکی از آن ها متعلق به سپاه است. برج های مسکونی سپاه در منطقه ۲۲ که توسط تعاونی سپاه ساخته شده است، یکی از بهترین پروژه های احداث شده در منطقه چیتگر است. کیفیت بنا و طراحی داخلی برج ها بسیار زیبا و با کیفیت است که برای زندگی در مدت زمان طولانی آن را فرسوده نمی کند و از مصالح با کیفیتی تهیه شده است.

چرا برج های سپاه در منطقه ۲۲ را باید بخریم؟

سپاه در منطقه ۲۲ طی زیرمجموعه های تعاونی خود مانند مسکن ستاد و مسکن آماد و مانند آن شروع به برج سازی کرده است که در این برج ها از آخرین مدل سیستم سرمایشی و تهویه موجود در دنیا به نام VRF استفاده شده است. این برج ها مجهز به ۴ خط آسانسور هستند که کیفیت و امنیت بالایی دارند و رفت و آمد در ساختمان را راحت تر و سبکتر می کند و نیازی نیست برای رسیدن به واحد خود معطل بمانید تا نوبت شما برای سوار شدن به آسانسور فرا برسد.

از دیگر ویژگی های برج های سپاه در منطقه ۲۲ این است که این برج ها در مجموع به صورت هشت بلوک طراحی و ساخته شده است که به صورت مجموعه A، B و C نامگذاری شده اند. در این سه تیپ که خود یک شهرک را تشکیل می دهند، سه مدرسه دایر شده است تا دغدغه خانواده ها را کمتر کند و اجازه دهد با خیال راحت فرزندانشان را راهی مدرسه ای در نزدیکی محل سکونت خود ثبت نام کنند که کیفیت آموزشی بالایی دارد و از کادر مدیریت و معلم های سرشناس و با سابقه تشکیل شده است. در این شهرک که توسط سپاه تاسیس شده است، واحدهای تجاری نیز در نظر گرفته شده است تا بتواند نیاز ساکنین برج ها به اقلام مورد نیاز را در همان محل برطرف کند و باعث رفاه بیشتر مجموعه شود.

قیمت پروژه سپاه در منطقه ۲۲

با توجه به روند افزایشی قیمت خانه در تهران و حومه، تعیین نرخ دقیق هزینه خرید یک برج از مجموعه برج های سپاه امکان پذیر نیست؛ چرا که قیمت ها تحت تاثیر عوامل مختلفی بوده و دائما در حال تغییر هستند. اما، مجموعه سپاه برای رفاه حال شهروندان سعی کرده است قیمت ها را با ارزش مقرون به صرفه تری ارائه دهد و طبق آخرین اطلاعات موجود، هر متر از مجموعه شهید خرازی را برابر با ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته است. می‌توانید این برج ها را به صورت پیش فروش نیز تهیه کنید. شرایط پیش فروش برج شهید تندگویان را به همراه سایر برج های سپاه در منطقه ۲۲ را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

پیش فروش برج های سپاه در منطقه ۲۲ تهران

معمولا برای پیشبرد بنا و رفاه حال شهروندان برای تهیه هزینه خرید خانه شرایط پیش فروش نیز قرار داده می شود تا هم ساخت پروژه کم کم به پیش رود و هم خریدار بتواند هزینه خرید را طی چندین قسط پرداخت کند. این ویژگی شامل مجموعه برج های سپاه در این منطقه نیز هست. این مجموعه به عنوان برج های غیر دولتی تحت نظارت و با مرجعیت سپاه به صورت قسطی نیز به فروش می رسند که به لحاظ امنیت و ضریب اطمینان چه در پرداخت و چه در کیفیت مصالح استفاده شده قابل اطمینان بوده و شرایط خوبی را برای زندگی فراهم می کنند.

اما، نکته ای که هنگام پیش فروش هر نوع ساختمانی باید رعایت کنید این است که تا زمانی که وضعیت پروژه کاملا مشخص نشده ست و شرایط پیش فروش مراحل اداری را نگذرانده است، اقدام به سرمایه گذاری نکنید. کمی صبور باشید تا خانه مورد نظر را با قیمت حقیق و از خود فروشنده و سرمایه گذار تهیه کنید. چرا که ممکن است شرایط پیش فروش پای دلالان را به بازار فروش برج ها بکشاند و مجبور شوید به جای خرید از خود سپاه از دلال با قیمتی متفاوت خرید کنید.

سپاه برای فراهم کردن آسایش کارمندان خود دست به ساخت و ساز در منطقه ۲۲ تهران زده است تا بتواند با کسر از حقوق و به صورت قسطی، کارکنان خود را صاحب خانه کند. اما، ساخت برج های سپاه تنها مختص کارکنان آن ها نیست و در این میان برخی از برج ها به صورت آزاد به مردم عادی که در سپاه مشغول به کار نیستند نیز تحویل داده می شود.

مجموعه پروژه های سپاه در منطقه ۲۲

سپاه در بین تمامی واحدهایی که در منطقه ۲۲ مشارکت کرده اند، یکی از کارفرمایانی است که سعی کرده است شرایط زندگی بهتری را برای هموطنان فراهم کند تا به این طریق برج هایی با قیمت پایین تر و کیفیت خوب ارائه دهد تا همه افراد جامعه بتواند صاحب خانه شوند. در بین تمامی مجموعه هایی که سپاه در منطقه ۲۲ کارکرده است، شهرک شهید خرازی، شهید تندگویان، برج های صدف و بسیاری شهرک دیگر در کارنامه کاری سپاه قرار گرفته است. اما، در این میان، شهرک خرازی یکی از جدیدترین کارهای این مجموعه بوده و از بزرگترین برج های ساخته شده توسط سپاه به حساب می آید که می توانید برای خرید آن اقدام کنید.

معایب خرید برج سپاه در منطقه ۲۲

با توجه به اینکه کارفرما سپاه است و برج های این منطقه را برای کارکنان و اعضای خود می سازد، خرید یا پیش خرید از سپاه در سمت ردی عادی که در این مجموعه مشغول به کار نیست بسیار اقتصادی بوده و راهی ایمن است. اما، تنها ضعف این مجموعه در ساخت برج ها تحویل دیرهنگام آن ها است که برای افرادی که عجله دارند هرچه سریع تر در مسکنی که خریدند ساکن شوند مشکل به وجود می آورد. چرا که برج ها به موقع تحویل داده نمی شوند. تنها عیب برج های ساخته شده توسط سپاه در منطقه ۲۲ تحویل دیرهنگام پروژه ها است. اما، اگر فرصت کافی برای خرید دارید و عجله زیادی برای تحویل گرفتن خانه ها ندارید، پیشنهاد می شود صبر پیشه کرده و حتما از خرید این برج ها به دلیل امنیت و کیفیت خوب ساخت آن استقبال کنید.

کلام آخر

منطقه ۲۲ تهران به عنوان یکی از خوش آب و هواترین و لوکس ترین مناطقی است که در حال ساخت بوده و مملو از خانه های نوساز با بازه قیمتی متفاوت است. برج ها معمولا مجهز به مناطق تجاری و مدرسه هستند و همین موضوع باعث می شود بدون دغدغه محیطی سالم و ایمن را برای فرزندانتان فراهم کنند. سپاه به عنوان یکی از کارفرمایان پروژه های منطقه ۲۲ برج های بسیاری را احداث کرده است که کیفیت بالایی دارند. می توانید به صورت فردی عادی نیز برج های مسکونی سپاه در منطقه ۲۲ را با قیمت مناسب خریداری کرده و از حضور در فضایی با چشم انداز زیبا و ایمن بهره مند شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا