ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

صد درصد کیف پول های Chainlink در حال حاضر در سود هستند

روند صعودی Chainlink وضعیت غیر عادی ایجاد کرده است و در حال حاضر مطابق اطلاعات منتشر شده توسط IntoTheBlock, کل عرضه آن سودآور است.

این نتایج غیر متعارف در پی رالی اخیر (Chainlink (LINK حاصل شده است و ۱۰۰٪ از عرضه آن تبدیل به پول شده و یا در مسیر سودآوری هستند.

این آمار به سادگی نمایانگر مقایسه ای بین قیمت فعلی دارایی و قیمت زمان دستیابی به آن است. اگر قیمت فعلی بالاتر باشد، دارایی در سود است و اگر پایین تر باشد، از روال سوددهی خارج و در ضرر است. اگر یکسان باشد، در  شرایط سر به سر است.

درصد از عرضه Chainlink در / خارج از سود. منبع: IntoTheBlock.

لایت کوین ۴۷٪ ، بیت کوین ۹۰٪ در سود هستند

طبق گزارش شرکت اطلاعاتی IntoTheBlock، در حال حاضر، کل موجودی LINK در سود است. به عنوان مقایسه می توان گفت حدود ۹۰٪ از عرضه بیت کوین (BTC) در سود است و میزان سوددهی آلت کوین (LTC) تنها حدود ۴۷٪ است.

سوال این است که چگونه می توان ۱۰۰٪ آدرس ها را همزمان “در سود” دانست؟ این امر برای هر دارایی بسیار غیرمعمول است و تنها با افزایش پارابولیک دارایی تا حدی قابل توضیح است. هر تجارت به یک خریدار و یک فروشنده نیاز دارد، بنابراین از نظر تئوری برخی از آدرس ها باید سر به سر باشند.

این امکان وجود دارد که قیمت بدون اینکه برداشتی از کیف پول ها انجام شده باشد, در صرافی ها مقداری بالا رفته باشد. از طرف دیگر، نسبت آدرس هایی که در این زمان سودده نیستند ممکن است بسیار کوچک و به صفر برسد. نظریه دیگری که در رسانه های اجتماعی پیشنهاد شده است این است که خریداران قبلی LINK (تفنگداران دریایی LINK) کسانی بودند که سکه را به سمت ATH جدید سوق می دادند، اما همانطور که این آدرس ها قبلا خریداری شده بودند ، متوسط ​​قیمت خرید آنها پایین تر از قیمت فعلی خواهد بود و آدرس را به سود خواهد رساند.

باید به این نکته نیز توجه کرد که چین لینک در حال حاضر در شرایط افزایش قیمت قرار دارد، بنابراین احتمال روند صعودی بیشتر نیز آن چنان دور از ذهن نیست. اگر سفارشات خرید ادامه یابد، قیمت این رمز ارز ممکن است به ۱۱ دلار برسد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا