ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

شبکه آزمایشی نهایی اتریوم ۲.۰ (Medalla) راه‌اندازی شد

شبکه آزمایشی Medalla در تاریخ ۴ آگوست ساعت ۱ بعد از ظهر راه اندازی شد. این اقدام آخرین مرحله پیش از راه اندازی پلتفرم اتریوم ۲ است.

توسعه دهندگان اتریوم از راه اندازی شبکه آزمایشی مدالا به عنوان “آخرین تمرین” برای راه اندازی شبکه اصلی اتریوم ۲.۰، یاد کردند و انتظار دارند پلتفرم اصلی در ماه نوامبر لانچ شود.

آزمایش آزمایشی در ۴ ۲۰۲۰ ، ساعت ۱ PM UTC به صورت زنده آغاز شد. یک روز قبل از این راه‌اندازی، اپراتورهای نود، به‌ میزان کافی اقدام به سها‌م‌گذاری اتر برای فعال‌سازی شبکه کردند.

اتریوم ۲ یک نسخه قابل توجه و چشمگیر خواهد بود. این به روز رسانی, کارایی اتریوم را بهبود می بخشد و به همه کاربران پاداش سهام‌‌گذاری قابل توجهی اعطا خواهد کرد.

شبکه آزمایشی Medalla از آنجا که حاوی بسیاری از ویژگی های اصلی Ethereum 2.0 در یک محیط واقعی و کاری است ، اهمیت دارد. توسعه دهنده Ethereum، دنی رایان در آخرین به روزرسانی خود نوشت:

راه اندازی Medalla یک نقطه عطف بزرگ در توسعه اتریوم ۲.۰ است. اگر Medalla بتواند پایداری خود را به اثبات برساند، گام بعدی راه اندازی شبکه اصلی خواهد بود. این پایداری نشان دهنده سال‌ها سخت‌کوشی توسط مهندسان، محققان و اعضای جامعه اتریوم است. ما امیدواریم که شما هم به اندازه ما هیجان زده باشید.

شبکه آزمایشی Medalla هیچ مقدار واقعی (یا ETH واقعی) را مدیریت نمی کند و هنوز هم به گره های معتبر اجازه نمی دهد که سود کسب کنند. در عوض، از آن برای سازماندهی اعتبار سنج های اتریوم مورد استفاده قرار می‌گیرد تا درنهایت آنها را برای راه‌اندازی شبکه اصلی اتریوم ۲.۰ آماده کند.

در حال حاضر راه اندازی شبکه اصلی برای ماه نوامبر پیش بینی شده است.

کاربران اتریوم که می خواهند نود اعتبار سنج را اجرا کنند، باید یک روند فنی را دنبال کنند و نود خود را به‌طور دائم آنلاین نگه دارند. آنها همچنین باید شبکه آزمایشی ETH را از مخازنی مانند Slock.it و Mudit دریافت کنند.

کاربران عمومی که می خواهند بدون اجرای یک نود در سهام‌گذاری اتر مشارکت کنند، باید به یک استخر سهام‌گذاری شخص ثالث مانند Rocketpool بپیوندند. این استخرها سهام کاربران را در قبال دریافت کارمزد اندکی مدیریت می‌کنند. هیچ میزان کمینه‌ای از اتر برای سرمایه‌گذاری در این بخش تعیین نشده است و کاربران نیازی به آنلاین‌ماندن ندارند. این فرآیند سهام‌گذاری را بسیار ساده می کند.

بسیاری از سیستم عامل های دیگر نیز از جمله شبکه های جدید شلی, Cardano و همچنین ezos ،Cosmos TRON و الگورند، قابلیت های سهام‌گذاری را ارائه می دهند.

بطور کلی، کشت قبل از شروع Ethereum 2.0 راهی برای کسب سود سرمایه گذاری فراهم می کند.

منبع: cryptobriefing

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا