بورساخبار بورس و اقتصاد

بازگشت شاخص در آغاز هفته انتخابات

در پایان معاملات امروز بازار سهام تقاضا در بازار افزایش یافت و شاخص کل با افزایش تقاضا حدود ۱٫۳۵ درصد رشد کرد و کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را پس گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل و هم‌وزن بعد از دو هفته روند نزولی به کانال مثبت بازگشت و صعودی ۱.۳۵ درصدی داشت.

در جریان معاملات امروز بازار سهام تقاضا بسیار افزایش یافت و افزایش تقاضا باعث روند صعودی بازار سهام شد و گروه‌های خودرویی، فلزات اساسی، پتروشیمی، معدنی و بانکی روند مثبتی داشتندو

روند صعودی بازار سهام در حالی است که انتخابات آمریکا نزدیک است و به نظر می‌رسد بازار سهام انتخابات آمریکا را پیش‌خور کرده است و از سوی کارشناسان پیش‌بینی می‌شود روند بازار سهام بعد از انتخابات امریکا فارغ از نتیجه انتخابات صعودی خواهد بود.

بازگشایی نماد فارس با افت سه درصدی در روز جاری سبب شد تا شاخص کل از جهش بیش از ۲۰ هزار واحدی به حدود ۱۶ هزار واحد برسد، پس از فارس که کاهنده اصلی شاخص بود نمادهای فولاد، فملی و کگل بیشترین نقش مثبت در جهت افزاینده را ایفا کردند همچنین ارزش مجموع معاملات امروز به ۹۵۴۰ میلیارد تومان است.

اما به دلیل ممنوعیت نوسان‌گیری روزانه طبق پیش‌بینی کارشناسان عرضه در بازار سهام فردا کمی بیشتر باشد اما به نظر می‌رسد روند بازار سهام این هفته بهتر از هفته قبل است.

همچنین نماد خساپا بعد از بازگشایی روندی صعودی داشت.

همچنین پیرو ابلاغیه بورس اوراق بهادار تهران، ارسال سفارش فروش سهام با ارزش کمتر از ۵ میلیون ریال تخلف معاملاتی محسوب خواهد شد.
منبع: تجارت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا