ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

طلا و دلار بر می گردند! افزایش قیمت بیت کوین در معرض خطر است

دن تاپیرو ، بنیانگذار ۱۰T Holdings، گفت که تعداد سرمایه گذاران نامطمئن در بازار طلا کمتر شده است. این احتمال بالا رفتن قیمت طلا در کوتاه مدت را افزایش می دهد، به خصوص که در دوره پولبک ۸۰ روزه به وجود آمده است.

افزایش قیمت طلا و دلار ممکن است قیمت بیت کوین را کاهش دهد

بیت کوین در سه ماه گذشته جنبش شدیدی را تجربه کرده است، زیرا در Coinbase و تعدادی از صرافی های بزرگ دیگر به بالاترین حد خود رسیده است.

با وجود این، تهدید برای اصلاح بیت کوین، اگر طلا شروع به برگشت همزمان با دلار آمریکا کند، یک احتمال واقعی  و قوی است.

نمودار
بیشترین خروج سه هفته ای از طلا. منبع: Dan Tapiero, BofA

به گفته تاپیرو، لیکوئید شدن بالا در سه هفته  گذشته در بازار طلا احتمال روند صعودی را افزایش می دهد. برخی ممکن است بهبودی طلا را یک عامل مثبت برای بیت کوین در میان مدت تلقی کنند. از آنجا که سرمایه گذاران بیشتری شروع به شناسایی BTC به عنوان دارایی با ارزش می کنند، روند صعودی طلا می تواند به سود ارز رمزپایه باشد.

همچنان که Cointelegraph گزارش داد، مورد قویتری نیز وجود دارد که آن همزمان شدن رالی بیت کوین با خروج زیاد طلا است. این بدان معناست که یک رالی بزرگ طلا می تواند روی حرکت کوتاه مدت BTC تأثیر بگذارد.

روند صعودی سهام ایالات متحده عامل دیگری است

بازار سهام ایالات متحده به دلیل نقدینگی بی سابقه از بانک مرکزی در حال تشکیل یک روند صعودی است. ترکیبی از تورم متوسط ​​و شرایط مالی آرام، سهام را به بالاترین حد خود رسانده است.

Jan Nieuwenhuijs، یک محقق مالی مستقل در The Gold Observer، گزارش داد که سهام ایالات متحده بهترین ماه خود را از سال ۱۹۸۷ داشته اند.

این احتمال وجود دارد که روند صعودی مداوم سهام ایالات متحده باعث شود سایر دارایی های ریسک پذیر و غیر ریسک پذیر در کوتاه مدت کمتر جذاب باشند. این امر همچنین می تواند سبب شود در آینده BTC برای سرمایه گذاران خرد و سرمایه گذاران سازمانی از اهمیت کمتری برخوردار شود.

در حال حاضر، بسیاری از معامله گران بر این باورند که بیت کوین در معرض خطر پولبک عمیق تر به ۱۸،۶۰۰ دلار پس از ریزش اخیر است.

مایکل ون دو پوپه، یک معامله گر تمام وقت در بورس سهام آمستردام، گفت که سقوط BTC از ۱۹،۱۰۰ دلار با واکنش شدید فروشندگان، احتمال افت بیشتر را افزایش می دهد.

بیت کوین (BTC) در معرض خطر پولبک قرار دارد زیرا تحلیلگران پیش بینی می کنند طلا شاهد بهبودی اساسی باشد. این فلز گرانبها در هفته های اخیر در برابر BTC عملکرد کمتری داشته است زیرا ارز رمزپایه غالب شاهد یک رالی با هدایت سرمایه گذاران موسساتی بود.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا