بورساخبار بورس و اقتصاد

جزئیات مهم از عرضه اولیه بورسی این هفته

روز چهارشنبه عرضه اولیه اپال انجام می‌شود و هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۷۰۰ سهم در بازه قیمتی ۱۴۰۰ تا ۱۴۸۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد.

چهارشنبه این هفته ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم ( معادل ۱۳ درصد) از سهام شرکت فراوری معدنی اپال کانی فارس با نماد «اپال» در بخش استخراج کانه‌های فلزی عرضه می‌شود که ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون سهم به عموم عرضه خواهد شد.

در این عرضه اولیه سهم هر کد بورسی حداکثر ۷۰۰ سهم است و بازه قیمتی آن ۱۴۰۰ تا ۱۴۸۰ تومان در نظر گرفته شده است که حداکثر پول بلوکه شده برای ثبت سفارش یک میلیون و ۳۶ هزار تومان خواهد بود.

با توجه به مشارکت بالای ۴.۵ میلیون نفری در عرضه اولیه وکبهمن، پیش‌بینی می‌شود به هر کد بورسی حداکثر ۴۸۰ سهم تخصیص داده شود که معادل ۷۱۰ هزار تومان است. البته در صورت مشارکت ۴ میلیون نفری همانند بوعلی به هر نفر ۵۴۰ سهم می‌رسد که حدود ۸۰۰ هزار تومان خواهد شد.

شرکت فرآوری معدنی آپال کانی پارس

شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس با ۱۳ سال حضور از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در عرصه صنعت معدن و فرآوری‌های معدنی کشور، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌ها از گروه شرکت‌های سرمایه گذاری پارسیان است. این شرکت به عنوان یک شرکت مادر تخصصی در زمینه صنعت معدن، با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته معدنی و نیرو‌های انسانی در راستای ایجاد زنجیره تامین و تولید آهن و فولاد در شرکت‌ها و پروژه‌های متعددی سرمایه گذاری کرده است.

عرضه اولیه

منبع:تجارت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا