فارکسآموزش فارکس

معرفی ۵ سایت معتبر برای مشاهده اخبار فارکس در لحظه

اخبار فارکس یکی از مهمترین اطلاعاتی است که در هنگام معامله باید به آن توجه کنید. ممکن است نمودار جفت ارز در بهترین حالت تکنیکالی برای باز کردن معامله باشد، اما خبری که منتشر می شود باعث به هم ریختن تمام معاملات شود. پس حتما قبل از باز کردن معامله از نبود خبر تاثیرگذار مطمئن شوید.

اگر به دنبال کردن اخبار فارکس علاقه دارید، ما در ادامه به معرفی ۵ سایت معتبر که اخبار لحظه ای و تقویم اقتصادی برای اخبار ساعات و حتی روزهای آینده را قرار می دهند می پردازیم. نیازی نیست به همه این وب سایت ها سر بزنید و فقط کافی است از هر کدام که با آن راحت‌تر ارتباط برقرار می‌کنید استفاده کنید.

نوشته های مشابه

۱- فارکس فکتوری Forex Factory

فارکس فکتوری معتبرترین و محبوبترین سایت اخبار فارکس و تقویم اقتصادی در دنیاست که تقریبا تمامی معامله گران فارکس از این سایت استفاده می کنند. یکی از بخش های دیگر این سایت که محبوبیت زیادی دارد، قسمت انجمن گفتگو است که معامله گران مبتدی و حرفه ای در آن به تبادل نظر می پردازند و گاهی اندیکاتور و سیستم های معاملاتی بسیار خوبی را معرفی می کنند که می توانید از آن ها استفاده کنید. برای ورود به سایت فارکس فکتوری کافی است روی این لینک کلیک کنید.

تصویر زیر تقویم اقتصادی فارکس در سایت فارکس فکتوری است. این سایت اخبار معمولی را با رنگ زرد، اخبار با اهمیت متوسط را با رنگ نارنجی و اخبار خیلی مهم و تاثیرگذار را با رنگ قرمز نشان می دهد.

فارکس فکتوری

۲- سایت investing.com

سایت investing.com هم یکی از سایت های خوب در زمینه اخبار روز و اخبار فارکس است. برای دسترسی به تقویم اقتصادی و اخبار فارکس می‌توانید وارد این قسمت شوید و اخبار را بر اساس اهمیت و زمان آن ها مشاهده نمایید. همچنین این سایت دارای اطلاعات و بخش های زیاد دیگری است که می‌توانید از آن ها استفاده نمایید. البته تسلط نسبی به زبان انگلیسی برای استفاده از اخبار و آموزش های این سایت واجب است. دسترسی به نمودار زنده جفت ارزها و ارزهای دیجیتال نیز از امکانات خوب این سایت است.

سایت investing.com نیز اخبار را بر اساس اهمیت آن ها با ستاره نشان می‌دهد. اخباری که اهمیت کمی دارند را با یک ستاره، اخبار با اهمیت متوسط را با دوستاره و اخبار مهم و تاثیرگذار در فارکس را با سه ستاره نشان می دهد. در زیر می توانید نمایی از صفحه تقویم اقتصادی این سایت را مشاهده کنید.

سایت اخبار فارکس

۳- سایت fxstreet

سایت fxstreet نیز یکی دیگر از سایت هایی است که اخبار فارکس را منتشر می کند و طرفداران خاص خود را دارد. معرفی بروکرهای برتر فارکس در دنیا، تحلیل تکنیکال، سیگنال خرید و فروش، مطالب آموزشی و … از بخش های دیگر این سایت هستند.

سایت fxstreet نیز که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید، اخبار با درجه اهمیت پایین را با رنگ زرد، اخبار نیمه مهم را با رنگ نارنجی و اخبار فارکس مهم و تاثیر گذار را با یک مستطیل که با رنگ قرمز پر شده است نشان می دهد.

سایت fxstreet

۴- سایت دیلی اف ایکس dailyfx

سایت dailyfx هم بخش اخبار فارکس یا همان تقویم اقتصادی فارکس را دارد که همه می‌توانند از آن استفاده کنند. این سایت نیز بخش اخبار، آموزش، سیگنال و … دارد که برای دسترسی به برخی از آن ها نیاز به ثبت نام رایگان در سایت دارید.

سایت dailyfx اهمیت اخبار را با کلمات نشان می دهد. اخبار با اهمیت کم به زیاد به ترتیب با کلمات LOW, MEDIUM و HIGH نمایش داده می شود. سایت قسمتی هم برای معرفی بروکر های فارکس داره که می تونید ازش استفاده کنید.

dailyfx

۵- سایت ایران بورس آنلاین

اگر خیلی به زبان انگلیسی تسلط ندارید و به دنبال یک سایت خوب فارسی برای دسترسی به اخبار فارکس هستید، می‌توانید از سایت ایران بورس آنلاین استفاده کنید. این سایت تقویم اقتصادی فارکس را به صورت کاملا فارسی و لحظه ای در دسترس شما قرار می دهد.

سایت ایران بورس آنلاین نیز که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید اخبار را با رنگ های زرد، نارنجی و قرمز نمایش می دهد. که رنگ زرد اخبار کم اهمیت، رنگ نارنجی متوسط و رنگ قرمز نشان دهنده اخبار مهم است.

ایران بورس آنلاین

در این مقاله به معرفی ۵ سایت معتبر برای اخبار فارکس پرداختیم. معمولا نباید نگران اخباری که درجه اهمیت کمی دارند باشید، چون تاثیر خاصی روی روند معاملات نمی گذارند. اما اخباری که درجه اهمیت بالایی دارند ممکن است در تایم کوتاه مدت و گاهی بلند مدت روند نمودار را تغییر دهد. پس حتما هرروز به اخبار داغ و مهم توجه ویژه داشته باشید.

نوشته های مشابه

‫۱۷ دیدگاه ها

    1. سلام
      بله وب سایت در این زمینه زیاده و ما سعی کردیم ۵ سایتی که از همه معروف تر بودن رو معرفی کنیم. در زمینه اخبار فارکس سایت Myfxbook هم خوبه و امکانات خوب دیگه ای هم داره که حتما در آینده این سایت رو به طور کامل معرفی می کنیم.

  1. سلام ..این سایت فارکس فکتوری که معرفی کردید خودتون به ما اموزش می دهید که چطور از مطالبش استفاده کنیم؟؟؟؟

    1. سلام
      استفاده از اون کار سختی نیست. اما بزودی یک آموزش کامل در این زمینه براتون آماده خواهیم کرد.

      1. داداش اخباری که ندونیم چی میگه چه فایده یه سایتی معرفی کنید که اخبارو انلاین بگه ما گوش بدیم و باعث بشه سود کنیم نه اینکه موقه لخبار معامله باز نکنیم تا ببینیم مردم بقیه دنیا طبق اخبار روند رو کدوم طرف میبرن

        1. سلام
          دونستن اخبار خیلی مهمه و بهتره کمی در مورد تحلیل بنیادی مطالعه کنید. اگه هم فقط تکنیکالی تحلیل و ترید می کنید، بهتره تایم خبر رو بدونید تا توی اون زمان معامله انجام ندید

    1. برای شروع کتاب تحلیل گری جان مورفی عالیه. برای آموزش های پیشرفته بهتره از ویدئوهای آموزشی موجود در سطح اینترنت استفاده کنید

  2. سلام بزرگواران کسی با برکر فارکسر کار کرده و آشنایی دارده؟ ظاهرا این بروکر حساب تومان باز میکنه و شما نیازی به خرید دلار و باز کردن حساب ندارید بلکه با تومان میتونید حساب بازکنید و سایر جفت ارزها رو خرید و فروش کنید.

    1. سلام
      بله امکان افتتاح حساب ریالی در این بروکر وجود داره. ولی خیلی مزیت مهمی نیست. به علاوه بر اینکه بروکر فارکسر برای احراز هویت سختگیری زیادی میکنه و بهتره از بروکرهای معتبر دیگه استفاده کنید.

  3. چطور بفهمیم کلا کی یک اخبار بسته میشه و بعد از بسته شدن اخبار و قبل از ان میتوانیم ترید انجام دهیم یا نه خیی ممنون میشم جواب بدین؟؟؟؟؟

    1. سلام. اصولا ترید با اخبار کار راحتی نیست و نیاز به تجربه بالایی داره و ریسک زیادی هم داره. تاثیر اخبار توی فارکس هم در لحظه است و اینطور نیست که بخواد روند بازار رو به طور کلی تغییر بده. بهتره ترید با اخبار رو فراموش کنید و فقط تایم خبر رو بدونین که توی اون لحظه ترید اسکلپ نداشته باشید

  4. سلام یک سایت که به صورت درست و واقعی و لحظه ای بتونه
    قدرت جفت ارزها رو اعلام کنه رو معرفی و آموزش دهید

  5. سلام و عرض ادب
    یه سوال داشتم از حضورتون
    سایت ها در تقویم اقتصادیشون یکسان نیستن متاسفانه
    از طرفی هم اگه همه اخبارا رو بخوایم در نظر بگیریم
    دیگه جا برای ترید نمیمونه

    گاهی یه خبر که منبعش هم مال خود investing تنها هست
    موجب نوسان وحشتناکی میشه

    مثل index هایی که بصورت داخلی در رابطه با سنتیمنت ها اعلام میکنه.

    اگر فقط اخبار های مهم رو جدا کنیم از مثلا هر دو سایت فارکس فکتوری و اینوستینگ بازم خیلی زیاد میشن
    ایا راهی هست که فقط و فقط اخبار های تخریب کننده استراتژیمون رو جداسازی کنیم؟
    چرا با وجود مبحث درجه اهمیت اخبارها، بازم تقویما فرق دارن با هم
    این موضوع واقعا ناراحت کنندس
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
    با این خبر ها چطور کنار بیام؟

  6. سلام و عرض ادب سایتی وجود داره ک بشه تاریخ خبر های قبلی رو داد و میزان نوسانات در همان لحظه رو نشون بده ممنون میشم اگه هست معرفی کنید .قبلا یکی بود ولی الان کار نمیکنه .سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا