ارزهای دیجیتالمعرفی ارزهای دیجیتال

معرفی ارز دیجیتال ترون (Tron(TRX

(TRON (TRX:
– قیمت : ۰.۰۱ دلار
-اوج قیمت : ۰.۲۲۰۵۵۴$ با نرخ دلاری ۴.۲۸۵ تومان در ۵ JAN 2018
-حجم کل بازار : ۱.۰۱۷.۴۰۰.۰۰۰دلار
-تسلط به بازار : ۰.۳۸%
– قیمت به بیت کوین : ۱TRX = 0.000001BTC

(Tronix (TRX چیست؟
شبکه Tron از رمزنگاری خود به نام (Tronix (TRX استفاده می کند.

می توان Tronix را در صرافی هایی مانند Liqui و Binance با مبادله آن برای سایر ارزهای رمزپایه مانند ETH یا BTC خریداری کرد. خرید با ارزهای فیات در حال حاضر امکان پذیر نیست. می توان آن را روی کیف پولهایی که از blockchain Ethereum مانند MyEtherWallet پشتیبانی می کنند ، ذخیره کرد.

TRON یک سیستم عامل / پلت فرم blockchain برای برنامه های غیر متمرکز است و توسط مدیر عامل TRON ، جاستین سان ، در سنگاپور تاسیس شد. این شرکت در ابتدا به دنبال هدف قرار دادن صنعت سرگرمی بود اما از آن زمان تاکنون برای پوشش کل بازار dapp تحول یافته است. ایده اصلی این است که تولید کنندگان محتوا را قادر می سازد به جای استفاده از فروشگاه های برنامه شخص ثالث یا سایر برنامه ها ، مستقیماً به مصرف کننده بفروشند. خالق همچنین تمام داده ها را در رابطه با محتوای آنها در اختیار دارد. برنامه این است که بیش از ۴ مرحله گسترش یابد – خروج ، ادیسه ، سفر عالی و آپولو با این ایده فارغ التحصیل شدن از یک بستر همتا به همتا به نشانه های TRON که توسط تولید کنندگان محتوا صادر می شود. ارز به TRX معروف است و نمی توان از آن بهره برداری کرد. شبکه اصلی TRON در ژوئن سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد ، با این وجود ۷۰ میلیون دلار بودجه از طریق ICO در پاییز ۲۰۱۷ جمع آوری کرد.

از میان برداشتن واسطه:

با استفاده از فنآوری blockchain و peer-to-peer (P2P) ، Tron تلاش می کند تا با حذف واسطه ، شکاف بین سازندگان محتوا و مصرف کنندگان محتوا را ااز بین ببرد. نتیجه کاهش هزینه کلی برای مصرف کننده و بهبود جمع آوری از طریق دریافت مستقیم برای تولید کننده محتوا است که وضعیت برنده ای را ارائه می دهد.

Tron این مدل کسب و کار را در یک شبکه عمومی blockchain تکرار می کند و به عنوان یک مرکز ذخیره سازی غیر متمرکز توزیع شده عمل می کند و باعث می شود کارایی و کارآمدتر باشد. هدف از این کار این است که واسطه مانند Netflix را از بین ببرد ، با این کار همه می توانند میزبان سرگرمی دیجیتالی در شبکه مبتنی بر blockchain خود باشند. مخاطبان جهانی می توانند برای دسترسی به محتوا مستقیماً با خالقان محتوا ارتباط بگیرند .

در این فرآیند ، سکوی باز و غیرمتمرکز Tron و فناوری ذخیره سازی توزیع شده نیز سعی در حل مسئله مهمی دارند – چالش شرکتهای بسیار معدود و قدرتمندی که کنترل اینترنت و محتوای آن را بر عهده دارند – و آن را به یک سطح بازی تبدیل می کنند.

Tron

آینده احتمالی Tron

Tron یک ابتکار بلند پروازانه است که ابداع شده تا تعداد زیادی از نقاط عطف بالقوه در سال های آینده باشد. ارائه فعلی آن Exodus نام دارد ، بسترهای نرم افزاری مناسب برای توزیع همتا و ذخیره محتوا. خروج با استفاده از نه تکنولوژی بلاکچین در حال حاضر، اما با استفاده از یک وب سایت مبتنی بر پروتکل فایل سیستم ویژه ای است که وظیفه پشتیبانی از فایل سیستم توزیع شده دارد .

مرحله بعدی، ادیسه است که به قدرت بلاکچین نفوذ می کند ، مشوق های مالی به ترویج ایجاد و میزبانی از محتوا به سبک Tron است .

ادیسه به جای پیروی از روشهای سنتی ردیابی کلیکها و دیدگاههای مربوط به محتوا ، در نظر دارد تولیدکنندگان مشوق را بر اساس روشی که به تعامل کاربر و تعامل با محتوا بستگی دارد ، پایه گذاری کند. چیزی مانند پاداش بر اساس اینکه کاربر چقدر محتوا را خوب درک کرده است.

طرح تشویقی Tron ، جایی است که می توانید به طور رایگان یا با هزینه ای کم به دسترسی به تریلرهای کوچکتر اولیه دسترسی پیدا کنید ، و در صورت تمایل پیش نمایش ها ، نسخه های پر هزینه را انتخاب کنید. انتظار می رود دو مرحله بعدی با نام های (Great Voyage )اواسط سال ۲۰۲۰ و آپولو (اواسط ۲۰۲۱) تولید کنندگان محتوا را قادر سازند تا برندهای خود را بسازند ، توانایی صدور سکه های اولیه سکه (ICO) را بگیرند و حتی نشانه های شخصی را صادر کنند . مراحل بعدی Tron شبیه به سیستم عامل های مبتنی بر blockchain به سبک اتریوم خواهد بود.

Tron همچنین انتظار دارد دو مرحله دیگر به خط دیگر به نام های (Star Trek ) اواسط ۲۰۲۳ و (Eternity ) اواخر سال ۲۰۲۵ برگزار شود که شرکت کنندگان بتوانند بسترهای بازیهای غیرمترقبه و بازارهای پیش بینی شده خود را ایجاد کنند و همچنین قادر به جمع آوری بودجه خواهند بود.

اگر تیم Tron شش مرحله خود را با موفقیت اجرا کند، احتمالاً این ارز دیجیتال از نظر سرمایه بازار تلاشی ایجاد می کند. از آنجا که صنعت سرگرمی با سرعتی بسیار سریع در حال رشد است ، به ابزار cryptocurrency می افزاید. از این رو ، سرمایه گذار اگر در آینده خوب پیش برود ، به سمت آن جذب می شود.

همکاری ها

چشم انداز بلند مدت Tron با نقاط عطف تاریخ دار مشخص شده و افزایش محبوبیت محتوای دیجیتالی با وعده هزینه های پایین تر ، آن را به تلاشی امیدوارکننده در فضای blockchain تبدیل می کند. چشم انداز این کشور همچنین با حمایت کامل سرمایه گذاران ثروتمند و مستقر چینی تقویت می شود.
در حالی که بسیاری از توسعه دهندگان گروه Alibaba به کارگردانی Jack Ma ، در اواخر سال ۲۰۱۷ به تیم توسعه دهنده Tron پیوستند ، شایعاتی مبنی بر همکاری بین Tron و Alibaba در کارها وجود دارد.

۱- TRON با oBike مشارکت کرد و به آنها کمک کرد تا cryptocurrency خود را که با نام oCoin شناخته می شود ، راه اندازند. جدای از آن ، TRON همچنین با Baofeng و Game.com همکاری داشته است.

۲- شرکت fintech:

سان فرانسیسکو ۱۸ ژوئیه ۲۰۱۹ _PRNewswire کربن ، شرکت fintech مستقر در نیویورک ، امروز با اجازه دادن به خرید کارت های اعتباری از نشانه های مبتنی بر TRC20 و سایر ارزهای رمزپایه از طریق فیبر روی رامپ ، حمایت خود را برای انجمن blockchain TRON گسترش داد. تولید – محصول.

کاربران می توانند از طریق مبادله کربن ، با استفاده از یک کیف پول مجهز به کربن یا از طریق dApp، خریدهای کارت اعتباری و بدهی را در خارج از ایالات متحده انجام دهند و پس از چند دقیقه انتخاب STablecoin TRX ، BTT یا TRXD را دریافت کنند. در حالی که فیبر در حال حاضر از عمده کارتهای اعتباری، کارتهای بدهی و Apple Pay پشتیبانی می کند ، کاربران به زودی می توانند با بیش از ۱۸۰ ارز از طریق روش های پرداخت اضافی از جمله WeChat Pay ، Alipay ، Apple Pay ، SEPA خریداری کنند.

۳- جاستین سان، بنیانگذار TRON و مدیرعامل BitTorrent گفت:

ما همیشه به دنبال سادگی و سهولت استفاده برای جامعه TRON هستیم و این نوع همکاری ها برای گرد هم آوردن خریداران و فروشندگان در اکوسیستم در حال رشد ، dApp ما بسیار مهم است.

فیبر ادغام بومی را به یکی از کیف پولهای مهم جامعه TRON یعنی TronLink می دهد و به کاربران امکان دسترسی آسان به بزرگترین پلت فرم dApp جهان را می دهد. این شرکت گفت که کربن در حال ارائه پشتیبانی کیف پول ایالات متحده است.

سام Twautwein ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Carbon گفت:

با استفاده از فیبر ، کاربران قادر خواهند بود در یک قدم وارد دنیای کریپتو شوند – جایگزین فرآیند پیچیده و خسته کننده ای که مانع از قابلیت استفاده و قابلیت دسترسی کریپتو شده است.

TRON و Carbon به بهبود تجربه سوء استفاده از blockchain و cryptocurrency اختصاص داده شده اند. محصولات مالی غیر متمرکز مانند TRXD ، فیبر و ادغام های دیگر TRON ستون فقرات یک اکوسیستم قوی را تشکیل می دهد.

مواردی راجع به Cryptocurrency Tron که شما باید بدانید:

۱) Tron چیست؟

Tron Cryptocurrency برای دستیابی به اشتراک گذاری اعتبار ، پرداخت ، توسعه و ذخیره سازی برای یک سیستم عامل دیجیتال در سراسر جهان طراحی شده است. به عبارت دیگر ، این بدان معناست که افرادی که Tron را در اختیار دارند ، کنترل کامل و تملک داده هایی را که ایجاد می کنند ، از جمله نحوه توزیع آن به مخاطبان خواهند داشت.

۲) تیم توسعه Tron

ترون ایده ای از جاستین سان ۲۶ ساله ، یک پروتکس خود اعلام کننده مدیر اجرایی علی بابا و میلیاردر جک ما بود.

در حال حاضر ، تیم توسعه TRON تحت عنوان مدیر عامل خود ، جکسون سان ، نماینده ارشد سابق ریپل در چین بزرگ فعالیت می کند. به تازگی ، جاستین سون از ورود مدیران برتر علی بابا در تیم توسعه TRON خبر داد. دفتر چین TRON در حال حاضر بیش از ۱۰۰ کارمند دارد.

۳) Tron بسترهای متفاوتی برای اشتراک گذاری رسانه های دیجیتال فراهم می کند

در حال حاضر ، تقریباً تمام رسانه های دیجیتال میزبان واسطه هستند. به عنوان مثال ، برای بارگیری برنامه باید از App Store استفاده کنید. این شرکت ها بستری را برای سازندگان فراهم می کنند تا بتوانند کار خود را با مصرف کنندگان به اشتراک بگذارند اما هزینه ای از طرف خالق یا مصرف کننده است.

Tron با فراهم آوردن واسطه ای برای سازندگان ، مستقیماً مطالب خود را با مصرف کنندگان به اشتراک می گذارد. تمام داده ها به صورت رمزنگاری از طریق blockchain تأمین می شوند در حالی که به سازندگان این امکان را می دهد که سود کامل کسب کنند.
همچنین از اطلاعات محرمانه محافظت خواهد کرد زیرا محتوا همیشه در اختیار خالقین قرار خواهد گرفت. این هزینه شرکتهای بزرگی مانند Facebook ، Google را با فروش داده های شما محدود می کند.

۴) Tron فناوری BlockChain را دنبال می کند.

معامله ای که با Tron انجام می شود در دفترچه blockchain ثبت می شود.
این شبکه همچنین از شبکه های مختلف دیگر blockchain مانند Ethereum ، Bitcoin ، EOS و غیره پشتیبانی می کند. این ابزار Tron را ارتقا می بخشد – یک توانایی منحصر به فرد که باعث می شود دیگر ارزهای رمزنگاری شده خود را به دست آورد.

۵) Tron Future RoadMap

توسعه دهندگان Tron قبلاً طرحی برای ارز پرداخته اند. طرحی که از سال ۲۰۱۷ آغاز می شود وتا سال ۲۰۲۷ شامل ۶ مرحله و از Exodus تا Eternity شروع می شود. مراحل مختلف عبارتند از:

الف) خروج – در حال حاضر Tron در این مرحله است. در این مرحله ، Tron برای توزیع و به اشتراک گذاری مطالب مربوط به صنعت سرگرمی ، بستری رایگان برای peer ارائه می دهد.

ب) ادیسه – در این مرحله انگیزه اقتصادی برای تشویق ایجاد محتوا و توانمندسازی ایجاد می شود. در این مرحله کاربران Tron می توانند با استفاده از Tron معامله انجام دهند.

ج) سفر بزرگ– این مرحله با تعداد قابل توجهی از موضوعات مانند پرداخت درآمد ، مدیریت سود سهام و مدیریت حامیان فداکار سروکار دارد.

د) آپولو– در این مرحله Tron قادر خواهد بود نشانه های خود را با اجازه تولیدکننده محتوا ایجاد کند تا نشانه های خود را ایجاد کند. این امر باعث افزایش نشاط اقتصادی سیستم می شود.

ه) Star Trek – بستر محتوا به یک بستر بازی غیرمتمرکز تبدیل می شود. با توجه به سودآوری در بازار بازی فعلی ، این مرحله می تواند سرمایه گذاری قابل تحسین بازار را برای Tron فراهم کند.

Eternity-Eternity به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا با اجازه دادن به مردم در بازی های مورد علاقه خود سرمایه گذاری کنند.

ر) آیا سفیدپوش Tron Plagiarized است؟

Tron در این اتهام پذیرفته شده است که نشان می دهد whitepaper سکوی آن (یک سند پیچیده توضیح در مورد فناوری و اطلاعات سرمایه گذاری در پشت سکه) به طرز چشمگیری شبیه نسخه انگلیسی پول جایگزین Filecoin است.

بنیانگذار آن جاستین سان با بیان اینکه این ادعاها به دلیل ترجمه نادرست ترون از آنجایی که در اصل به زبان چینی نوشته شده بود ، این ادعاها را پایین آورد.

مثال از کارکرد TRONDogs :

این یک بازی مجازی مبتنی بر blockchain است که از Tron Labs با استفاده از ارز دیجیتال Tronix برای خرید سگ های مجازی است که می توانید با دوستان خود جمع کرده و تجارت کنید.

Tron Dogs این امکان را برای صاحبان فراهم می آورد که بتوانند سگهای خاصی را با هدف در نظر گرفته شده برای پرورش دادن با سگ های دیگر خریداری کنند تا بتوانند یک سگ با ویژگی های کمیاب تولید کنند و این امکان را برای فروش خود برای Tronix فراهم کند.

اما اگر مواظب آنها نباشید ، سگ ها می میرند و ترونیکس از گردش خون خارج می شود. بنابراین یک سکوی سوزاندن سکه برای پایین آمدن گردش ارز است. این شبیه به بازی Crypto Kitties در اتریوم است.

بازار فعلی :

Tron عملکرد واقعی خوبی در بازارهای cryptocurrency نشان داده است که قیمت آن طی ماه ها به طور پیوسته بالا می رود. TRX از زمان انتشار در اواخر سپتامبر ۲۰۱۷ ، افزایش شدید قیمت را تجربه کرده است.
در هفته اول ژانویه به نرخ تمام وقت ۰.۲۸۶۶۰۷ دلار رسید. از آن زمان قیمتهای آن مانند سایر ارزهای رمزنگاری شده مسیری بی ثبات را دنبال کرده است.

TRON در حال حاضر از نظر سرمایه گذاری بازار جایگاه پانزدهم را دارد که با توجه به مدت کل آن در بازار رمزنگاری قابل ستایش است. کل بازار TRON نزدیک به ۴.۰۵ میلیارد دلار (از تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۱۸) با ارزش توکن TRX معادل ۰.۰۴۳ دلار است.

تیم اجرایی و فنی:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا