اخبار گوناگون

معرفی و دانلود انیمیشن های جدید پیشنهادی

انیمیشن ها به دلیل اینکه غالب مخاطب آنها را کودکان تشکیل می دهند پس انتخاب صحیح نوع و سبک آنها میتواند در سازندگی کودکان تاثیر بالایی داشته باشد.

دنیای کودکان ساده و به دور از هرنوع تفکرگرایی عمیق است، به دلیل اینکه تا سنین مدرسه سواد خواندن و نوشتن ندارند پس تصاویر حرکات و رفتارها و چیزهایی که با گوش می شنوند را بهتر می فهمند پس انیمیشن ها با داستان سرایی ها و بیان برخی موضوعات بیشترین تاثیر را بر کودکان دارند. پس رنگ و موسیقی جذاب و شاد میتواند در روحیه آنها تاثیر بگذارد و استفاده ترکیبی از انیمه های مختلف ایرانی و خارجی دوبله فارسی بسیار مفید است، برای کودکان و یادگیری جوانمردی و کمک به دیگران انیمه پهلوانان که درباره بزرگمردی مانند پوریای ولی است بسیار مفید و حتی شکرستان با پندهایش یا انیمیشن های بروز دنیا را میتوانیم به بچه هایمان برای بالندگی فکری و جسمی آنها هدیه کنیم. دانلود انیمیشن های جدید برای نسل جدید از کودکان حتما در اولویت قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

انیمیشن های جدید پیشنهادی

  • دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی ۴

کارتون داستان اسباب‌ بازی ۴ (Toy Story 4) یک انیمه آمریکایی در ژانر کمدی به کارگردانی جاش کولی است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. داستان اسباب‌بازی ۴ دنباله‌ ای بر داستان اسباب‌بازی ۳ است و فیلم‌ نامه آن توسط اندرو استنتون و استفانی فولسوم بر اساس داستانی از جان لستر و رشیدا جونز نوشته شده و در مجموع چهارمین قسمت از فرنچایز داستان اسباب‌بازی است؛ همچنین این نخستین تجربه کولی در کارگردانی یک فیلم بلند محسوب می‌شود. داستان اسباب‌ بازی ۴ توسط کمپانی پیکسار ساخته شده و والت دیزنی پیکچرز مسئولیت اکران آن را برعهده دارد. تام هنکس، تیم آلن، دان ریکلس، لاری میت کالف، جون کیوسک و کریستین شال همه به عنوان صداپیشه‌های قسمت‌های قبل در اینجا نیز نقش خود را تکرار کرده و جوردن پیل، پاتریشا آرکت، کریستینا هندریکس، کیانو ریوز و لوری آلن به عنوان صداپیشه‌های جدید به گروه اضافه شده‌ اند. داستان بر روی اسباب‌بازی‌ ها، وودی، باز لایتیر و دوستان آن‌ها پس از آن که مالک سابق آن‌ ها، اندی آن‌ها را به دختر بچه، بانی تحویل می‌ دهد تمرکز دارد که بعد از برخورد با یک قاش‌چنگ اسباب‌ بازی به نام فورکی وارد یک سفر ماجراجویی دیگر می‌ شوند. سازندگان فیلم، آن را به دان ریکلس، صداپیشه شخصیت آقای سیب‌ زمینی در این مجموعه که در سال ۲۰۱۷ درگذشت تقدیم کردند.

  • دانلود انیمیشن زن گربه ای: شکار شده

کارتون سینمایی زن گربه ای: شکار شده یا کت‌وومن: هانتد (Catwoman: Hunted) انیمیشنی اکشن و علمی تخیلی به کارگردانی شینسوک ترازاوا و نویسندگی گرگ ویسمن است که در سال ۲۰۲۲ توسط کمپانی DC منتشر شد؛ در این انیمیشن هنرمندانی چون استفانی بیاتریز، کلی هو، لورن کوهن، جاناتان بنکس، کیث دیوید، الیزابت گیلیس، کربی هوول باپتست، ژاکلین ابرادورز، جاناتان فریکس، استیون بلوم، ران یوآن، زرا فیضل، اندرو کیشینو و اریک لوپز به صداپیشگی به جای شخصیت های فیلم پرداخته اند؛ این انیمیشن محصولی از کمپانی DC Comics و Warner Bros است و قرار بود در تاریخ ۸ فوریه منتشر شود که پیش از موعد در دسترس قرار گرفت. کت وومن در تلاش برای سرقت یک جواهر قیمتی است اما این کار او را کاملاً در تیررس هر دو ائتلاف قدرتمند شرور، پلیس بین الملل و بت‌ وومن قرار می دهد. جهت دانلود فیلم و سریال با ژانر انیمه و دوبله شده به رسانه همراه مووی سری بزنید.

  • دانلود انیمیشن داستان جینجر

کارتون سینمایی داستان جینجر (Ginger’s Tale) یک انیمیشن محصول کشور روسیه به کارگردانی Konstantin Shchekin است که در سال ۲۰۲۰ توسط کمپانی Vverh منتشر شد. این انیمیشن در جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن انسی در سال ۲۰۲۰ نامزد یک جایزه و در جشنواره بین المللی فیلم شانگهای در سال ۲۰۲۰ هم برنده جایزه بهترین فیلم انمیشن شده است. در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون یوری عسگراف، سرگئی بورونوف، لودمیلا گنیلووا، آناستازیا لاپینا، واسیلی میشچنکو و… به صداپیشگی پرداخته اند. پاتر، مردی مهربان و فقیر است. او یک روز سنگی جادویی پیدا میکند که او را ثروتمند میکند. اکنون ملکه شیطانی تصمیم میگیرد او را به قتل برساند.

  • دانلود انیمیشن ماجراهای پیل

کارتون ماجراهای پیل یا پیلز ادونچرز (Pil’s Adventures) با عنوان اصلی پیل (Pil) انیمیشنی ماجراجویی و فانتزی به کارگردانی ژولین فورنت محصول کشور فرانسه است که در سال ۲۰۲۱ میلادی توسط سه کمپانی TAT Productions و SND Groupe M6 و France 3 Cinéma تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه انیمیشن ماجراهای پیل را نیز ژولین فورنت به رشته تحریر درآورده‌‌ است؛ در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون کیسی چیس، پل بورن، جولین کرامپون، پیر تیسیر، گوتیه باتو، باربارا تیسیر، امانوئل کورتیل، انریکه کاربالیدو و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته‌اند؛ همچنین این انیمیشن اولین بار در تاریخ ۱۱ آگوست سال ۲۰۲۱ میلادی توسط SND Groupe M6 در سینماهای کشور فرانسه اکران شد و توانست به فروش تقریبی ۳.۸ میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند؛ انیمیشن ماجراهای پیل پس از حضور در جشنواره‌‌ بین‌المللی Lumiere Awards موفق شد نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم انیمیشن شود. دانلود انیمیشن ماجراهای پیل ۲۰۲۲ در رسانه همراه مووی با چند کیفیت عالی و پخش آنلاین مقدور است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا