ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل اختصاصی بیت کوین در تایم فریم یک ساعته

تحلیلگران بسیار زیادی در سرتاسر جهان روزانه به تحلیل بیت کوین می پردازند و هر کس با توجه به نقطه نظر و علم خود، تحلیلی ارائه می کند. بعد از هاوینگ و نصف شدن پاداش ماینرها، همه منتظر آغاز حرکت صعودی و رشد های سریع این ارز دیجیتال هستند، با نگاهی به گذشته آن خواهیم دید که بعد از هر هاوینگ، بیت کوین چیزی در حدود ۳۰ درصد ارزش خود را از دست داده و قیمت های پایینتر کشیده شده است. اکنون این سوال پیش می آید که آیا این هاوینگ نیز از گذشته پیروی خواهد کرد یا خیر.

تحلیل بیت کوین

نوشته های مشابه

ما در سه تایم بیت کوین را مورد بررسی قرار دادیم که شما نمودار بیت کوین را در تایم فریم یک ساعت مشاهده می کنید، در این تایم Bitcoin در یک مثلث کوچک تر گیر کرده و اکنون بر روی کف خط روند نوسان میکند که احتمال شکست این خط به پایین زیاد است، حمایت ۴۵۰ و مقاومت ۹۷۵۰ اضلاع این مثلث را تشکیل داده اند.

در تایم روزانه مثلث بزرگتر و قویتری دیده می شود که اضلاع آن با حمایت ۹۲۰۰ و مقاومت ۱۰۰۰۰ دلار تشکیل شده است، این حمایت و مقاومت ها می توانند به نوعی مسیر و سرنوشت Bitcoin را در این هاوینگ مشخص کنند، ریزش به زیر ۹۲۰۰، ۸۴۰۰ و ۷۸۰۰ و پیروی از گذشته و یا شکست ۱۰۰۰۰هزار دلار و آغاز حرکات سریع و فتح قیمت های جدید.

در تایم هفتگی اوضاع کمی متفاوت است و در اندیکاتور RSI نشانه های صعود در حال نمایان شدن است که این گواه از صعودی بودن Bitcoin در میان مدت و ادامه در بلند مدت دارد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که در انتها بیت کوین چه واکنشی نشان خواهد داد. در حالت منطقی با کاهش پاداش ماینرها، باید قیمت بیت کوین افزایش پیدا کند تا ماینرها همچنان مشتاق به استخراج این ارز دیجیتال محبوب باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا