ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بیت کوین ۹۳۰۰ دلار، آلت کوین ها در بالاترین حد

با کاهش مجدد قیمت بیت کوین و رسیدن آن به ۹،۳۰۰ دلار، قیمت آلت کوین ها رفته رفته به اوج خود در چند ساله اخیر نزدیک می شود.

طی چند ساعت گذشته، قیمت بیت کوین (BTC) بعد از تلاش های مکرر در چند روز برای حفظ سطح ۹،۳۰۰ تا ۹،۴۰۰ دلار بالاخره بالاتر از ۹،۳۰۰ دلار قرار گرفت.

این حرکت با افزایش قابل توجه در حجم خرید همراه بود که دقیقا همان چیزی ست که نیاز بوده است. با توجه به اینکه در تاریخ ۶ و ۷ ژوئیه قیمت بیت کوین ۹۳۷۴ دلار را رد کرد.

بیت کوین

نمودار قیمت هفتگی بازار Crypto. منبع: Coin360

در حال حاضر قیمت معاملات کمی بالاتر از ۲۰MA معامله می شود و در روندی نزولی از سطح قیمتی ۱۰۳۷۷ دلار در تاریخ ۱ ژوئن قرار دارد اما عدم توانایی بیت کوین در نگه داشتن سطح ۹،۳۰۰ دلار بدین معنی است که یک شات با قیمت ۹،۶۰۰ دلار از دسترس خارج است.

نمودار روزانه BTC USDT. منبع: TradingView

گذشته از نیاز به قیمت بیت کوین برای افزایش بالاتر از ۹۳۷۴ دلار، VPVR حجم بالایی را با قیمت ۹،۴۵۰ دلار نشان می دهد، بنابراین گاوها هنوز از جنگل خارج نیستند!

معامله گران می بایست منتظر مانده و نظاره گر باشند که آیا این قیمت می تواند در بازه ۴ ساعته نزدیک شدن به ۳۳۰۰ دلار را تضمین کند یا خیر. اگر بیت کوین بتواند از سطح ۹،۴۵۰ دلار عبور کند، احتمالا رشد داشته و به ۹،۶۰۰ دلار خواهد رسید.

اگر قیمت بیت کوین نتواند ۳۳۰۰ دلار را حفظ کند، بازه زمانی ۴ ساعته, حمایت ۹.۲۲۵ دلار و پایین تر از ان حد ۹۰۰۰ دلار را نشان می دهد.

نمودار-قیمت-روزانه-بیت-کوین

نمودار قیمت روزانه بیت کوین. منبع: Coin360

از آنجایی که قیمت بیت کوین به آرامی از مقاومت در برابر ۹,۳۰۰ دلار عبور می کند، تعداد معدودی از ۵۰ آلت کوین برتر سود دو رقمی قوی ای را به دست آوردند. (Cardano (ADA با افزایش ۲۶٪ به ۰.۱۳ دلار یعنی به اوج خود در ۲ سال گذشته رسید.

(Chainlink (LINK نیز با ۶.۱۱٪ رشد به بالاترین نرخ خود رسید و تا قیمت ۵.۹۹ دلار صعود کرد. (VeChain (VET با  ۲۱.۶٪ صعود, بهترین رشد یک ارز در روز را رقم زد.

طبق گزارشات CoinMarketCap، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال ۲۷۱.۳ میلیارد دلار است و میزان تسلط بیت کوین نیز ۶۳٪ است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا