ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بلومبرگ: آمریکایی ها با کاهش ارزش دلار, بیت کوین خرید و فروش می کنند

در مقاله ای که به تازگی در بلومبرگ چاپ شده است, نویسنده ادعا می کند که این روزها آمریکایی ها بر روی دارایی های با سوددهی بالاتر مانند سهام، طلا و بیت کوین (BTC) که همگی از امنیت بیشتری به نسبت دلار برخوردارند, سرمایه گذاری می کنند.

نرخ پس انداز بالا ، بازده کم

به دلیل شیوع بیماری COVID-19، میزان پس انداز شخصی در ایالات متحده در بالاترین حد تاریخی قرار دارد. بازده ارائه شده توسط موسسات مالی در حساب پس انداز نزدیک به صفر است. در عین حال، دارایی های بیت کوین، سهام و طلا، همگی از ماه مارس سود دو رقمی کسب کرده اند. این امر آنها را به گزینه ای جذاب برای سرمایه گذاران تبدیل کرده است.

منبع: بلومبرگ

در این مقاله از یک کالیفرنیایی ۲۸ ساله یاد شده است که به خبرنگار گفت که قصد دارد ۱۵،۰۰۰ دلار پس انداز خود را که در یک حساب پس انداز با بازده بالا در Ally Bank ذخیره شده است، به بیت کوین تبدیل کند. او می گوید این کار را انجام می دهد زیرا انتظار دارد رکود اقتصادی بلند مدت باشد.

ماه جولای بدترین ماه آمریکا در یک دهه بود

واقعیت حتی از آن چه که مقاله بلومبرگ مطرح می کند ، بدتر است. هیچ راز نیست که دلار به سرعت در حال کاهش است در برابر سایر ارزهای پیشرو فیات. در واقع ، طبق گزارش روزنامه فایننشال تایمز ، جولای بدترین ماه در یک دهه است.

شاخص بیت کوین و دلار آمریکا

شاخص بیت کوین و دلار آمریکا (DXY) ژوئیه ۲۰۲۰. منبع: اقتصاد بازرگانی.

با دور دیگری از محرک های کنترل کننده در گوشه و کنار و بسیاری از کشورها که هنوز هم تحت تأثیر محدودیت های COVID-19 قرار دارند، ممکن است که این مشکل فقط بدتر شود. احتمالا آمریکایی ها در کوتاه مدت به دنبال تبدیل دارایی های خود به دارایی های با بازده بالاتر باشند. با این حال، چیزی به عنوان ناهار رایگان وجود ندارد. در دنیای سرمایه گذاری، بازده بالا با ریسک بالا همراه است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا