ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

تحلیل‌های Michaël van de Poppe در مورد پنج آلت کوین و چند ارز مهم

تاجر و استراتژیست و تحلیل گر رمزها, Michaël van de Poppe, می گوید که به پنج آلت کوین که ارزش بازار ناچیزی دارند اما سیگنال صعود می دهند چشم دوخته است.

این تحلیلگر که به نام Crypto Michaël نیز شناخته می شود، اعلام کرده که در حال بررسی شبکه Celer است چرا که او معتقد است جفت CELR / BTC به زودی صعود چشمگیری خواهد داشت.

شبکه Celer افزایش حجم معاملات را نشان می دهد که به این معناست که مردم به این دارایی علاقه مند هستند. ما می بینیم که برای اولین بار بالاتر از سطح میانگین حرکتی ۱۰۰ روزه و ۲۰۰ روزه قرار داریم. بنابراین ما برای اولین بار از زمان ذکر شده وارد قلمروی صعودی شده ایم.

 van de Poppeاحتمال می دهد که شبکه CELR تا ۲۰۰ ساتوشی صعود می کند که ۱۴۰٪ از سطح فعلی آن بالاتر است.

این معامله گر رمزنگاری همچنین به دنبال هارمونی (ONE / BTC) است که به گفته وی ساختار مشابه با جفت ارز CELR / BTC دارد. ون دو پوپه می گوید، تا زمانی که این ارز بالای ۷۳ ساتوشی باقی بماند می تواند تا ۱۸۰ ساتوشی رشد کند که این به معنی ۱۱۰٪ صعود از قیمت کنونی آن در سطح ۸۳ ساتوشی است.

کوین دیگری که در لیست او است, تروی (TROY / BTC) است. او می گوید اگر چه این ارز هنوز در حال تثبیت است، اما اگر مقاومت خود را بشکند می تواند تا ۱۰۰ ساتوشی رشد کند، که این افزایش بیش از ۷۰ درصد از قیمت فعلی آن یعنی ۵۸ ساتوشی است.

علاوه بر این، این معامله گر در انتظار پولبک در (Decentraland (MANA / BTC است. او می گوید که اگر این سکه از ۶۸۰ ساتوشی بالا رود، می تواند تا ۲۰۰۰ ساتوشی افزایش یابد.

آخرین سکه در لیست این معامله گر الگوراند (ALGO / BTC) است. ون دو پوپه به دنبال این است که با خرید در پایین ترین قیمت, این ارز تا ۵,۵۰۰ ساتوشی رشد کند. البته این در صورتی است که بالای ۳۰۰۰ ساتوشی باقی بماند.

در همین حال، Michaël van de Poppe پس از طی کردن روند اصلاحی طی چند هفته گذشته، از نزدیک اتریوم (ETH) را نیز زیر نظر دارد. او می گوید که این ارز وارد روند اصلاحی می شود و اول تا ۳۲۰ دلار و پس از آن تا ۲۸۰ دلار سقوط میکند.

او برای XRP نیز نظر مشابهی دارد. این تحلیلگر می گوید که پس از رسیدن به بالای ۰.۳۲ دلار، این ارز روند اصلاحی خواهد داشت و ممکن است تا ۰.۲۸ دلار و ۰.۲۴ دلار افت کند.

 Crypto Michaël در مورد بیت کوین می گوید که BTC اکنون در حدود سطح مقاومت بین ۱۱۶۰۰ تا ۱۲،۰۰۰ دلار است. وی پیشنهاد می کند که منتظر بمانید و ببینید که آیا پادشاه ارزهای دیجیتال می تواند سطح ۱۲,۰۰۰ دلار را به سطح حمایتی تبدیل کند یا خیر. اگر این اتفاق نیفتد، او انتظار دارد که BTC تا حمایت تقریبا ۹ هزار و ۸۰۰ دلار کاهش یابد.

منبع: dailyhodl

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا