ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت اتریوم: ETH / USD بر قله ۱,۰۰۰ دلاری تا پایان سال ۲۰۲۰

  • گاوهای اتریوم از رشد این ارز و رسیدن آن از ۳۷۰ دلار از ۴۰۰ دلار حمایت می کنند.
  • Deribit اولین صرافی است که به معامله گران گزینه هایی بیش از ۱,۰۰۰ دلار برای ETH ارائه می دهد.

اتریوم با قیمت پایین تر از ۴۰۰ دلار معامله می شود. در روز چهارشنبه با وجود افت قیمت اما باز هم در سطح ۳۷۰ دلار حمایت شد و مجدد رشد کرد. اخیرا اتر توانست به بالاترین میزان معاملات سالانه خود یعنی ۴۱۵ دلار برسد. با این حال، این نقطه‌ی امنی نبوده است زیرا حفظ قیمت بالاتر از ۴۰۰ دلار در حال حاضر برای گاوها ممکن نیست.

در این میان، اتریوم پس از افزایش ۱.۲۶ درصدی، با قیمت ۳۹۲ دلار معامله می شود. قیمت روزانه ۳۹۴ دلار است. روند غالب در بین گسترش نوسانات نشان دهنده صعود است. این بدان معناست که اگر اندیکاتورهای تکنیکال بهبود یابند، در روز پنجشنبه, قیمت بالاتر از ۴۰۰ دلار نیز قابل دستیابی خواهد بود.

براساس گزارشی از کوین دسک، Deribit، یک پلتفرم معاملاتی رمزارزها است و در جدیدترین پیش بینی خود خبر از رسیدن اتریوم به ۱,۰۰۰ دلار می دهد. معامله گران نسبت به این ارز خوش بین شده و منتظرند تا دومین ارز مهم دنیای دیجیتال بتواند تا پایان سال ۲۰۲۰ خود را بالاتر از ۱,۰۰۰ دلار برساند.

حداقل ۳۵۰۰ قرارداد (تقریبا ۱.۳ میلیون تریدر) در پلتفرم Deribit مستقر در پاناما, پیش بینی کرده اند که تا ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ و یا و مارس ۲۰۲۱ به قیمت ۱,۱۲۰ دلار می رسد. مدیر ارشد عملیات Deribit گفته است:

حجم معاملات مناسب و معقول بوده است و بیش از ۲۵۰۰ قرارداد در حال حاضر وجود دارد. این امر نشان می دهد که برخی از معامله گران معتقدند ETH به طور بالقوه می تواند طی ۵ تا ۷ ماه آینده حرکت قیمتی بیش از ۱۸۰٪ را داشته و رشد زیادی کند.

عملکرد قیمت Ethereum طی سه هفته گذشته، سرمایه گذاران و معامله گران را هیجان زده کرده است. علاوه بر این، گمانه زنی های زیادی در مورد بخش DeFi وجود دارد که احتمالا علاقه به اتریوم را افزایش می دهد.

طبق اطلاعات Skew، یک پلتفرم تحلیلی رمزنگاری، قراردادهای باز معاملات آپشن اتریوم در سال ۲۰۲۰ از ۱۴ میلیون دلار به ۳۷۶ میلیون دلار افزایش یافته است و حاکی از رشد ۲.۵۸۵٪ است. اکثر تحلیلگران و معامله گران از داده های معاملات آپشن برای جدا کردن و شناسایی مناطق حمایت و مقاومت و همچنین شناسایی روند احتمالی قیمت استفاده می کنند. با این حال، Vishal Shah، از تریدرهای آپشن و بنیانگذار صرافی Alpha5 چنین می گوید:

من علاقه زیادی به همین ۲.۵۰۰ قرارداد دارم. تقریبا هر اوج از ۴۰ تا ۸۸۰ دلار کمترین بهره را دارد. این چیزی است که در مورد سطح توقع به شما می‌آموزد و نشان می دهد که معاملات آپشن به اندازه کافی بزرگ نیست که قیمت را بالا ببرد.

منبع: fxstreet

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا