ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

Tether به دنبال انتقال به شبکه OMG

در اعلامیه ای جدید Tether عنوان کرد که راه حل مقیاس پذیری اتریوم, یعنی OMG Network را پذیرفته است.

این شرکت در روز چهارشنبه در سایت رسمی خود چنین نوشت:

ادغام و یکپارچه سازی بین شبکه Tether و شبکه OMG منجر به کاهش زمان تایید و پرداخت سریع تر می شود در حالی که کارمزدها بدون به خطر انداختن امنیت درون زنجیره ای کاهش می یابد.

ونسا چاتیکاوانیج (Vansa Chatikavanij), مدیر عامل شبکه OMG در بیانیه ای گفت: شبکه OMG می تواند هزاران تراکنش را با یک سوم هزینه اتریوم پردازش کند. این راه حل به عنوان لایه دوم، تراکنش‌ها را دسته‌بندی می‌کند و سپس آنها را اجرا می‌کند.

Tether که اکنون سومین ارز بزرگ و با ارزش بازار رمز ارزها با سرمایه ۱۳.۱ میلیارد دلار است, به توکن منتخب معامله گران تبدیل شده است. طبق گزارش Ethgasstaion، این ارز در لیست سه مصرف کننده برتر  اتریوم قرار گرفته است.

به طور هم زمان، با افزایش برنامه های مالی غیرمتمرکز (DeFi) از قبیل Uniswap و Compound، هزینه تراکنش‌ها در Ethereum نیز افزایش یافته است.

کارمزد اتریوم رو به افزایش است

رشد زیاد استفاده از استیبل کوین ها و DeFi نتایج منفی برای اتریوم داشته است و تراکنش ها برای هر دو برنامه مالی را اجرا می کند.

در واقع، در ۱۳ آگوست، متوسط ​​کارمزد مبادله در اتریوم, آخرین رکورد ثبت شده مربوط به عرضه اولیه ICO در سال ۲۰۱۷ را ارتقا بخشید.

پائولو آردوینو مدیر ارشد Tether در بیانیه ای گفت:

با انتقال ارزش USDt به شبکه OMG، هزینه ها را صرفه جویی می کنیم، باعث بهبود عملکرد و کاهش فشار بر شبکه زنجیره اصلی می شویم. این امر برای Bitfinex و مشتریان ما و کل اکوسیستم اتریوم خوب است.

صدور Tether تنها محدود به صندوق های زنجیره ای از جمله Omni, Liquid و Tron نیست بلکه می توان آن را در دیگر بلاک چین ها نیز مشاهده کرد.

براساس این وبلاگ، شبکه OMG برای برداشت و سپرده گذاری علاوه بر Tether Inc از Bitfinex نیز استفاده خواهد کرد.

دسته بندی تراکنش‌های Ethereum در لایه های دوم، همانطور که شبکه OMG انجام می دهد، به راه حل ارجح برای مقیاس پذیری شبکه تبدیل شده است. با این وجود، چگونگی انجام این کار از لحاظ فنی چالش برانگیز است.

به عنوان مثال، Reddit در ماه ژوئن با بنیاد اتریوم اعلام همکاری کرد تا راه حل های ممکن برای دسته بندی تراکنش های توکن بومی خود ارائه دهد.

منبع: coindesk

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا