ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

کنترل SushiSwap در دستان مدیر عامل FTX

بنیانگذار SushiSwap کنترل پروژه را به مدیر عامل FTX محول می کند. Chef Nomi, بنیانگذار ناشناس در پشت پرده پروژه مالی غیرمتمرکز SushiSwap، کنترل این پروژه را به مدیر عامل FTX به نام Sam Bankman-Fried منتقل کرده است.

این تصمیم بلافاصله پس از آن صورت گرفت که Nomi روز گذشته با انتقاد شدید جامعه DeFi روبرو شد. طبق اطلاعات به دست آمده اکثریت جامعه به این دلیل که او بخشی از توکن های SUSHI را برای توسعه اکوسیستم SushiSwap به اتر (ETH) تبدیل کرده بود, به او معترض شده بودند. این حرکت منجر به گمانه زنی های کلاهبرداری SushiSwap شد و به دنبال آن Nomi نیز از پروژه خارج شد.

امروز Nomi با تحویل کلیدهای مدیریت، کنترل SushiSwap را به Bankman-Fried محول کرده است. Nomi در توئیتر خود نوشت:

امیدوارم SushiSwap بدون من خوب عمل کند و موفق شود. دوباره اعلام می کنم من قصد صدمه زدن نداشتم. متاسفم اگر تصمیم من مطابق انتظار شما نبود.

Bankman-Fried اکنون قابلیت چند امضایی (multisig) را در قراردادهای هوشمند SushiSwap اعمال می کند. این قابلیت کیف پول برای تأیید معامله حداقل به دو کلید نیاز دارد.

پروژه SushiSwap از زمان آغاز به کار خود در ۲۸ آگوست، نه تنها دور از دسترس نبوده بلکه همواره خبرساز بوده است. دیروز شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه Nomi همان Sorawit Suriyakarn مدیر فنی پروتکل Band است. اما Nomi، Band و Suriyakarn همگی این ادعا را رد کرده اند.

Nomi ناشناس باقی مانده است. خبر انتقال کنترل پروژه بلافاصله قیمت توکن SUSHI را از حدود ۱.۸ دلار به ۳.۲ دلار در زمان نگارش این مطلب افزایش داد.

منبع: theblockcrypto

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا