ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

Binance از لیست شدن SUSHI در این صرافی دفاع می کند

Binance پس از انتقادهای کاربران, از لیست شدن SUSHI در این صرافی دفاع می کند. مدیرعامل این صرافی گفت: نوآوری با پاداش و ریسک بالا همراه است.

به دنبال افت چشمگیر SushiSwap، کاربران صرافی Binance از لیست شدن این توکن در وهله اول انتقاد کردند. اما Binance در تصمیم خود برای پشتیبانی از پروژه های پر خطر مصمم ایستاده است.

مدیرعامل بایننس، Changpeng Zhao، معروف به CZ، اخیرا  توییتی منتشر کرده و از تصمیم این صرافی در لیست کردن پروژه ها و توکن هایی مانند SUSHI دفاع کرد.

ما به عنوان یکی از پیشروهای این صنعت، از هر نوآوری ای حمایت می کنیم. با نوآوری، شانس پاداش و خطرپذیری بالا به دست می آید. برخی از پروژه ها پیشرفت زیادی می کنند، در حالی که عمر برخی از آنها بسیار کوتاه است. همیشه ریسک خود را بر این اساس مدیریت کنید. در زمان ناکامی و شکست رمزارزها، من به مردم می گویم HODL کنند. اما وقتی که همه چیز رو به راه است، به مردم می گویم فوق العاده محتاط باشند. هنوز هم هر وقت می بینم عده ای نمی توانند مدیریت ریسک کنند و سرمایه خود را حفظ کنند ناراحت می شوم.

SUSHI تنها پس از ۵ روز از زمان اجرای پروژه، از ۹.۵ دلار به ۱.۱۳ دلار سقوط کرد. Chef Nomi، مدیر توسعه دهنده گمنام این پروژه، سرمایه خود را از SUSHI خارج کرد و کنترل پروتکل را به مدیر عامل FTX به نام Sam Bankman واگذار کرده است.

ناظران DeFi از اقدامات Chef Nomi راضی نبودند و برخی از خریداران SUSHI صرافی هایی مانند Binance را که در وهله اول این توکن را لیست کردند، مقصر دانستند.

Binance مدت هاست که یکی از حامیان پروژه های DeFi است و بسیاری از این پروژه ها را در سال گذشته فهرست کرده است. ژائو همچنین عنوان کرده که به عقیده وی DeFi آینده سیستم مالی است، هرچند ممکن است نیاز به آموزش و آزمایش های بیشتری قبل از جریان اصلی باشد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا