ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

آیا پست حمایتی Tim Draper از BCH به خاطر هک حساب توییترش بود؟

Tim Draper, سرمایه گذار ارزهای دیجیتال ممکن است Bitcoin Cash را در توییتر تبلیغ نکرده باشد! این خبری است که در ساعات ابتدایی امروز بر روی سایت های خبرگزاری ها قرار گرفت.

به نظر می رسد یک هکر مسئول توئیت ۴ سپتامبر از Draper بوده باشد و به عبارت دیگر حساب کاربری وی احتمالا هک شده است. در این توییت چنین بیان شده که Draper اخیرا بیت کوین کش (BCH) خریداری کرده و شخصا از Roger Ver تشکر کرده است. اگرچه حساب “Draper” که برای تگ کردن با عنوان بنیانگذار Bitcoin.com استفاده می شد، یک پروفایل تقلبی یا به قولی Ver imposter بود، با این حال باز هم طرفداران BCH در همان روز از او برای انتشار این مطلب تشکر کردند.

پس از حذف این توییت، João Almeida، بنیانگذار OpenNode، در تاریخ ۶ سپتامبر تأیید کرد که حساب Draper به خطر افتاده و احتمالا هک شده است. Draper در مرحله اولیه OpenNode’s seed در سال ۲۰۱۸ در آن سرمایه گذاری کرد.

من با تیم او در تماس بودم. او به محض آگاهی از توییت آن را پاک کرد.

حمایت ادعایی Draper از BCH با شک و تردید بسیاری در Crypto Twitter همراه بود چرا که وی به عنوان یکی از بزرگترین گاوهای بیت کوین (BTC) شناخته می شود. این سرمایه گذار میلیاردر اظهار داشت که پس از ترک سهام عمومی به نفع فضای ارزهای رمزپایه در سال ۲۰۱۹، “تعداد زیادی” از سهام خود را در BTC در اختیار دارد و اطمینان دارد که این کوین قیمت ۲۵۰،۰۰۰ دلار را در اوایل سال ۲۰۲۳ خواهد شکست.

خود Draper از زمان حادثه (هک توییترش) هیچ پست و توضیحی در این باره ارائه نداده است و همین امر سبب شده تا عده ای گمان کنند شاید توییت قبلی درباره BCH را خود او ارسال کرده است.

Whale Panda کاربر توییتر گفت:

بالاخره این یک هک بود؟ چنین فکر نمی کنم! احتمالا این فقط یک توییت بدون سرنخ یا پولی است که نتیجه معکوس داده است.

Draper از تعدادی از مشاغل پشتیبانی کرده است که همیشه مورد استقبال بسیاری از افراد در جامعه رمزارزها قرار نگرفته است. در ماه ژوئن، کلاهبرداران تلگرامی با ۴۰ هزار دلاری که از کاربران سرقت کرده بودند تلاش کردند تا DEX از پلتفرم وامدهی Draper’s Money Market، عرضه اولیه (DEX Offering (IDO بخرند که موفق نبوده و سود خود را از دست دادند.

Crypto Whale، از کاربران توییتر, همچنین پیش بینی کرد که توییت BCH یک تبلیغ پولی است که اشتباه انجام شده است و مدعی شد در گذشته بارها به Draper دستمزد داده اند تا مشاور پروژه های کلاهبرداری باشد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا