ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بنیاد اتریوم از وصول ۳.۸ میلیون دلار کمک مالی جدید خبر داد

بنیاد اتریوم از وصول ۳.۸ میلیون دلار کمک مالی جدید خبر داد. این بودجه به ۲۸ شرکتی که در بلاکچین اتریوم کار می کنند، تعلق می گیرد.

بنیاد اتریوم یا EF در یک پست که در تاریخ ۸ سپتامبر در وبلاگ Ethereum منتشر شد، اعلام کرد که این بنیاد قصد دارد به عنوان بخشی از برنامه پشتیبانی اکوسیستم خود در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ به تیم های فعال بر روی این بستر، کمک هزینه اعطا کند. این گروه ها شامل تیم های متمرکز بر جامعه و آموزش، رمزنگاری و اثبات دانش صفر یا ZKP، تجربه توسعه دهنده، اتریوم ۲.۰ و لایه ۲ می باشند.

بودجه ۳،۸۸۴،۰۰۰ دلاری به ۲۸ شرکت و محقق اعم از شرکت مشاوره بلاکچین Akomba Labs برای جامعه و آموزش و Beacon Fuzz برای یافتن اشکالات ناشی از خرابی و اجماع در اتریوم ۲.۰ اختصاص خواهد یافت.

وبلاگ EF اظهار داشت:

این لیست بودجه غیر مستمر سراسر بنیاد اتریوم را شامل می شود، از جمله کمک های مالی از طریق روند تحقیق عمومی، تخصیص دامنه اختصاصی و بودجه شخص ثالث. مثل همیشه، کار با این پروژه های شگفت انگیز و خیلی موارد دیگر یک امتیاز است.

این اعلامیه یک ماه پس از آن منتشر شد که EF اعلام کرد در حال ساخت یک تیم امنیتی اختصاصی برای اتریوم ۲.۰ است تا هرگونه امنیت سایبری احتمالی و مسائل اقتصاد رمزارزها را در نسل بعدی شبکه اتریوم بررسی کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا