ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بزرگترین بانک روسیه به پلتفرم معاملات مالی بلاکچین می پیوندد!

بزرگترین بانک روسیه به پلتفرم معاملات مالی بلاکچین می پیوندد. در راستای اجرای این طرح، یکی از شعبات این بانک روسی به نام Sberbank، به پلتفرمی مبتنی بر بلاکچین برای امور مالی تجارت کالا پیوست.

Sberbank توافق نامه ای را برای استفاده از خدمات مالی تجاری مبتنی بر بلاکچین، با پلت فرم مالی سوئیس امضا کرده است.

نمایندگان Sberbank Switzerland AG به Cointelegraph گفتند که همکاری با Komgo به دیجیتالی شدن فزاینده آن کمک شایانی خواهد کرد.

اوگنی کراوچنکو، رئیس امور مالی تجاری در Sberbank، بیان کرد که انجام این معاملات مالی یکی از استراتژی های تجاری در Sberbank Switzerland AG است. طبق گفته های او، روسیه و کشورهای مشترک المنافع بازارهای اصلی این شرکت هستند، در حالی که Sberbank Switzerland AG همچنین از جریان تجارت در سطح جهانی پشتیبانی می کند.

کراوچنکو گفت:

در سال های اخیر، به دنبال نیازهای فعالان بازار، دیجیتال سازی مالی تجارت به طور چشمگیری شتاب گرفته است. معاملات مالی Komgo بازده عملیات Sberbank را بیشتر گسترش می دهد.

همانطور که قبلا گزارش شده بود، Komgo یک شرکت تأمین مالی تجاری غیرمتمرکز است که در حال توسعه یک پلتفرم مالی مبتنی بر بلاکچین Ethereum است. یکی از اهداف آن تسریع در معاملات مالی تجاری و همچنین اجازه دادن به سهامداران برای پیگیری معاملات ست.

Sberbank اخیرا به میزان زیادی از صنعت بلاکچین استفاده می کند. همانطور که Cointelegraph در ماه آگوست گزارش داد، Sberbank با یک شرکت بزرگ هواپیمایی مستقر در روسیه به نام S7 Airlines، در حال کار برای معرفی یک سیستم فروش بلیط مبتنی بر بلاک چین است. گزارش شده است که این بانک همچنین در حال بررسی راه اندازی پایدار بیت کوین خود است که یک به یک به روبل روسیه وابسته است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا