ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

چرا قیمت بیت کوین نمی تواند از ۱۱،۰۰۰ دلار عبور کند؟

قیمت بیت کوین وارد مرحله تحکیم شده است و بین ۱۰،۶۰۰ تا ۱۰،۸۰۰ دلار معامله می شود. روند صعودی قوی این ارز رمزنگاری شده در روزهای اخیر امیدوارکننده بود اما به محض نزدیک شدن به ۱۱،۰۰۰ دلار متوقف شد، زیرا ثابت شده فشار فروش در این سطح بسیار قابل توجه است.

تحلیلگران اکنون در مورد جایی که ممکن است روند بعدی داشته باشد اختلاف نظر دارند، چرا که همه اینها به این بستگی دارد که آیا ۱۱،۰۰۰ دلار سطح قابل شکستن است یا خیر. یک شرکت تحلیلی در این خصوص اظهار داشت شاخصی وجود دارد که می تواند این موضوع را روشن و مشخص کند، چرا که به نظر نمی رسد BTC بتواند این سطح را بشکند. آنها متذکر می شوند که شبکه در حال حاضر شاهد “کمبود شدید” فعالیت آدرس است که به ضعف اساسی اشاره دارد.

بیت کوین از زمانی که گاوها (خریداران) توانستند قیمت را به بالای سطح ۱۱،۰۰۰ دلار برسانند، در حال تحکیم است. حرکت به این سطح در اوایل هفته امیدوار کننده بود، اما از آن زمان به بعد معامله این رمزارز با یک دوره طولانی sideways trading دنبال شد. کل روند بازار در چند هفته آینده تا حد زیادی به چگونگی پاسخگویی بیت کوین به فشار فروش موجود در این نقطه بستگی دارد.

اگر خرس ها (فروشنده ها) کنترل اوضاع را در دست بگیرند و قیمت BTC را پایین بیاورند، ممکن است تا سطح ۱۰ هزار دلار حمایت قابل توجهی وجود نداشته باشد، در حالی که شکست در اینجا بسیار جدی است. یکی از معیارهای اساسی که ممکن است در ایجاد این ضعف جزئی موثر باشد، کمبود شدید فعالیت آدرس های بیت کوین است.

بیت کوین ضعیف رشد می کند

در زمان نوشتن این مطلب، بیت کوین با قیمت فعلی ۱۰،۷۷۰ دلار در حال معامله است. این قیمت در همان محدوده قیمتی است که طی چند روز گذشته با آن معامله شده است.

دیروز، BTC پس از پیشروی به سمت ۱۱،۰۰۰ دلار، با فشار ناگهانی فروش مواجه شد که باعث شد قیمت آن در برخی از پلتفرم های معاملاتی به ۱۰،۵۰۰ دلار کاهش یابد.

کاهش به این کف قیمت زودگذر بود، اما قدرت مقاومت کوتاه مدت BTC و همچنین برخی از ضعف های اساسی در میان خریداران را برجسته کند.

علائم هشدار فعالیت شبکه برای BTC

پلتفرم تحلیلی Santiment در توییت اخیر خود توضیح داد که در حال حاضر فعالیت آدرس ها در شبکه بیت کوین به شدت کم است. این به ضعف اساسی خریداران اشاره دارد.

چرا BTC همچنان شاهد وقوع افت در زمان نزدیک شدن به ۱۱ هزار دلار است؟ مدل واگرایی DAA ما نشان می دهد شبکه شاهد کمبود شدید فعالیت آدرس است. امروز پنجمین خروجی نزولی در ۶ ماه گذشته است.

Santiment

چند روز آینده، چشم انداز میان مدت بیت کوین را روشن می کند.

منبع: bitcoinist

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا