ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

Bill Barhydt، مدیرعامل Abra تصمیم به افزایش سرمایه بیت کوین خود گرفته است

Bill Barhydt، مدیر عامل Abra پس از کار در ناسا، CIA و گلدمن ساکس، اکنون و در بحبوحه روندهای جاری اقتصاد کلان، به دنبال افزایش سرمایه بیت کوین خود است.

مدیر عامل شرکت ABRA اخیرا اعلام کرده که می خواهد بر روی BTC بیشتر سرمایه گذاری کند و در حدود ۲۵ درصد از کل دارایی خود را به این رمزارز اختصاص خواهد داد. او در تاریخ ۲ سپتامبر اعلام کرد که در حال بررسی افزایش دو برابری دارایی BTC خود است.

Barhydt درمورد این تصمیم چنین توضیح داد:

با توجه به افزایش قیمت های ارزهای دیجیتال و احتمالا تورم قیمت به دنبال آن، بهترین تصمیم را گرفته ام و ترجیح میدهم به جای ۱۲٪ از دارایی ام، ۲۵% را  بیت کوین بخرم.

وی افزود که بعد از گفتگو با کارشناس های فعال در این حوزه متوجه شده است که بازده بازارهای دیگر مانند سهام احتمالا در پنج سال آینده کم خواهد شد. در عین حال برخی دارایی ها همچون طلا و بیت کوین بازدهی بالایی را در چند سال آینده خواهند داشت و بهترین تصمیم در حال حاضر جایگزین کردن آنها با دارایی های موجود است.

Barhydt تنها کسی نیست که تصمیم به تغییر در سبد دارایی خود دارد. بسیاری از سرمایه گذاران این روزها به خرید بیت کوین فکر می کنند.

رائول پال، مدیرعامل Real Vision و رئیس سابق فروش صندوق های سرمایه گذاری در گلدمن ساکس، اخیرا در توییتی اعلام کرد که بیش از ۵۰ درصد دارایی خالص خود را به بیت کوین اختصاص داده است. پال در ماه های اخیر در موارد مختلف گفته است که شرایط اقتصاد کلان آماده است تا بیت کوین را به طرز چشمگیری رشد دهد.

پاول به زبان ساده نشان داده است که به دنبال ایجاد تورم است زیرا بدون تورم فضای رشد به قدر کافی نخواهد بود. این اتفاق برای دو دارایی طلا و بیت کوین بسیار خوب است.

او اخیرا تا آنجا پیش رفت که گفت سایر معاملات در مقایسه با BTC ممکن است بسیار اشتباه باشند.

آنتونی پمپلیانو، شریک Morgan Creek Digital، نیز ۵۰ درصد از دارایی خود را BTC خریده است. اما کوین اولر، تاجر کانادایی، این حرکت را احمقانه می داند.

منبع: bitcoinist

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا