ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

بیت کوین کم نوسان تر از همیشه

نوسانات ۱۸۰ روزه بیت کوین به کمترین میزان از نوامبر ۲۰۱۸ رسیده است و روز یکشنبه به پایین ترین سطح ۲۳ ماهه یعنی ۰.۰۲۸ رسید، چرا که بازار هفته دلهره آوری را پشت سر گذاشت و اخبار منفی زیادی منتشر شد.

بیت کوین (BTC) پس از آنکه کمیسیون معاملاتی معاملات آتی و وزارت دادگستری ایالات متحده اتهاماتی را علیه بنیانگذاران BitMEX وارد کردند و از سوی دیگر نتیجه تست کرونا دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مثبت اعلام شد، دچار نوساناتی شد اما این نوسانات بسیار ناچیز و کمتر از ۵ درصد بود.

طبق داده های Coin Metrics، نوسانات بیت کوین طی ۳۰ روز گذشته ۴۳٪ کاهش یافته است.

بسیاری از معامله گران معتقدند روند تا آخر هفته نزولی باقی خواهد ماند، همانطور که توسط نرخ سرمایه‌گذاری در قراردادهای آتی بدون سررسید در صرافی های بزرگ مثل OKEx ،BitMEX و Huobi نشان داده شده است.

بیت کوین

براساس داده های Skew، با ادامه نرخ های منفی تا آخر هفته، نرخ تأمین مالی در هر سه صرافی روز جمعه با قاطعیت منفی شد، زیرا معامله گران در حال افزایش میزان قراردادهای فروش بودند.

با توجه به انتشار اخبار پرسروصدا در روزهای اخیر، برخی از خریداران شروع به تغییر روند نزولی در اوایل صبح کردند و در اوایل صبح یکشنبه بیت کوین را از ۱۰،۶۴۰ دلار به میزان ۲.۵٪ نسبت به کف قیمت هفته گذشته یعنی ۱۰،۳۷۵ دلار بالا بردند.

منبع: coindesk

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا