ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

Polkadot به زودی با اصلاح قدرتمندی مواجه خواهد شد

این چند روز برای همه آلتکوین ها سخت گذشته است. (Polkadot (DOT به طور ویژه در فشار بوده است و در ۲۴ ساعت گذشته با کاهش ۱۰ درصدی مواجه شده است و از بالاترین قیمت هفتگی خود سقوط کرده است.

در حالی که BTC از دیدگاه تکنیکال در مرز بین مثبت و منفی باقی مانده است، DOT در حال رسیدن به مرحله ای است که اگر در سطح حمایتی بسیار مهمی سقوط کند، می تواند با یک اصلاح جدی روبرو شود. سطح حمایتی طی هفته های اخیر چندین بار لمس شده است که نشان از بازار نامساعد برای خریداران است.

Polkadot در نزدیکی سطح حمایتی جدی است

با توجه به اینکه این ارز رمزپایه به سطح حمایتی بزرگی نزدیک می شود، پیشروی آلتکوین Polkadot می تواند منجر به یک اصلاح به مراتب قوی تر شود.

یکی از معامله گران ارزهای دیجیتال نمودار زیر را در ۳ اکتبر به اشتراک گذاشت و خاطرنشان کرد که DOT ​​در حال ورود به یک تراز حمایتی زیر ۴.۰۰ دلار است که حداقل در پنج ماه گذشته به عنوان سطح حمایتی روزانه حفظ شده است. اگر DOT این وضعیت را ادامه دهد احتمالا می تواند در محدوده ۳.۰۰ دلار اصلاح شود.

این نگرانی توسط تعدادی دیگر از تحلیلگران نیز مورد تأیید قرار گرفت. آنها همچنین خاطر نشان کردند که از دست دادن حمایت ۴.۰۰ دلار توسط DOT می تواند منجر به کاهش به محدوده ۳.۰۰ دلار شود و اگر فشار فروش به میزان کافی باشد، حتی می تواند بیشتر کاهش یابد.

آلتکوین Polkadot اصول فاندامنتال را دارد و می تواند تا حدی بر تسلط اتریوم در بازار مالی غیرمتمرکز تاثیر بگذارد.  کاربران اتریوم طی هفته های اخیر با کارمزدهای معاملاتی بسیار بالایی روبرو بوده اند که این امر می تواند به توسعه دهندگان Polkadot اجازه دهد برنامه های نسبتا ارزان و کارآمدی را به کار گیرند و بنابراین منجر به بالا رفتن ارزش DOT می شود.

منبع: newsbtc

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا