ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چه تاثیری بر قیمت بیت کوین خواهد داشت؟

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ ایالات متحده، دو معامله گر ارزهای دیجیتال در توییتر پیش بینی های خود را در مورد چگونگی واکنش قیمت بیت کوین به این رویداد را به اشتراک گذاشتند.

“BigCheds” یکی از تریدرهای مطرح، به کوین تلگراف گفت:

اگر ما یک برنده واضح و انتقال قدرت آسان داشته باشیم، من تأثیر زیادی بر قیمت هر کوین نمی بینم. از طرف دیگر، اگر ما یک انتخابات نزدیک و یا رقابتی شدید داشته باشیم، باید شاهد افزایش در دارایی های ریسک پذیر مانند طلا و بیت کوین باشیم.

این انتخابات جمع بندی سال پرتنش ۲۰۲۰ است و تعدادی از عوامل دیگر نیز در این بازی باقی مانده اند. یکی دیگر از معامله گران در توییتر به نام “CryptoWendyO” به کوین تلگراف گفت:

انتخابات امسال قطعا با توجه به شیوع کرونا شدن و درگیری اقتصاد جهانی با این پدیده، با آنچه در گذشته شاهد بودیم متفاوت است. با توجه به همه گیری بیماری، تصور می شد که بیت کوین به دلیل عدم اطمینان بازار مالی pump کند، اما ما شاهد چنین چیزی نیستیم.

طی هفته های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر، توییتر ارزهای دیجیتال پر از بحث های سیاسی شده است. این رویداد در اواخر سال برگزار می شود که شامل ترس های همه گیری، تعطیل شدن مشاغل و مشکلات اقتصادی است.

WendyO گفت:

به طور ویژه ای این انتخابات با تنش های زیادی همراه است.

وی افزود:

بازارها برای شکوفایی به پول احتیاج دارند و من مطمئن نیستم که در حال حاضر که طبقه متوسط ​​سرمایه خود را حفظ می کند، این اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

پول محرک دولت نیز در حالی در جریان است که دولت فعلی در تصمیم گیری در مورد حمایت بیشتر اقتصادی ناتوان است. بازارهای اصلی و ارزهای دیجیتال هر دو به اخباری مبنی بر تصمیم گیری رئیس جمهور برای به تأخیر انداختن گفتگوها پیرامون محرک های اقتصادی بیشتر تا زمان پایان انتخابات واکنش نشان دادند.

WendyO توضیح داد:

پس از انتخابات، هنگامی که چرخه اقتصاد دوباره به جریان بیفتد، ایده بیشتری پیدا خواهیم کرد. من معتقدم که تغییر قیمت بیت کوین را مشاهده خواهیم کرد و امیدوارم که این قیمت صعودی باشد، اما باید به اقدامات فعلی قیمت نیز توجه کنیم.

وی در ادامه به تلاش بیت کوین برای شکستن و بالا نگه داشتن سطح مقاومت نمودار هفتگی اشاره کرد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا