ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بیش از نیمی از کل اتریوم در طی ۱۲ ماه جابجا نشده است

بیش از نیمی از اتریوم بیش از یک سال است که جابجا نشده است، فقط ۳۹.۶٪ از اتر (ETH) در ۱۲ ماه گذشته تغییر کرده است.

طبق داده های Glassnode، که تقسیم زمانی سرعت معاملات درون زنجیره ای را ارائه می دهد، تقریباً ۲۸٪ از اتر آخرین بار بین ۱۲ تا ۲۴ ماه گذشته جابجا شده است که بزرگترین بخش فعالیت های درون زنجیره ای را شامل می شود.

hodlwaves:

hodlwave اتریوم: Glassnode

داده ها نشان می دهد که بسیاری از نهنگ ها سال ۲۰۱۹ را قبل از تغییرات اساسی ETH 2.0، تبدیل به پروژه جمع آوری اتر کرده اند و انتظار می رود که مرحله ۰ در ماه های آینده آغاز شود و به کاربران اجازه می دهد برای اولین بار اتر خود را استیک کنند.

حدود ۲۰٪ از توکن ها از قبل از اکتبر ۲۰۱۷ هنوز جابجا نشده اند، تحلیلگران منتظر هستند تا ببینند که آیا با عرضه مرحله ۰، درصدی از این سکه ها استیک می شوند یا خیر.

به نظر می رسد راه اندازی آینده فاز ۰ باعث افزایش اخیر در سرعت انتقال های زنجیره ای در کوتاه مدت شده است، هر سهم اتر در ۲۴ ساعت گذشته از کمتر از ۰.۵ در طی ژانویه و فوریه به متوسط ​​بیش از ۱% در اوایل سپتامبر افزایش یافته است.

سرعت هفتگی نیز از ۱.۵٪ در ابتدای سال به ۵٪ در ماه های جولای و سپتامبر افزایش یافت، در حالی که نقل و انتقالات ماهانه و سه ماهه به طور مشابه از ماه ژوئن افزایش یافته است.

در مقابل، سرعت کوتاه مدت زنجیره ای بیت کوین پس از هیاهوی پیش از هاوینگ و سقوط “پنجشنبه سیاه” در اوایل سال ۲۰۲۰ تا حد زیادی کاهش یافته است، با نقل و انتقالات هفتگی از تقریبا ۶ عرضه در فوریه به ۳.۵ تا ۴ در سپتامبر.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا