ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

قرارداد سپرده اتریوم ۲.۰ این هفته راه اندازی می شود

بن ادگینتون (Ben Edgington)، توسعه دهنده ConsenSys، یادداشتی منتشر کرده است که پیش بینی می کند پیدایش Beacon Chain اتریوم ۲.۰ طی شش تا هشت هفته آینده اتفاق بیفتد.

Edgington در پستی که خبر راه اندازی “۰ V1.0.0” را اعلام کرد، نشان داد که قابلیت قرارداد سپرده پروتکل اتریوم ۲.۰ باید در این هفته اعلام شود. قرارداد سپرده اجازه می دهد تا ETH بین اتریوم و اتریوم ۲.۰ منتقل شود و یکی از معدود به روزرسانی های باقیمانده برای تسهیل راه اندازی فاز صفر اتریوم ۲.۰ است:

آنطور که من آن را درک کردم  ما آمادگی شروع را داریم: قرارداد سپرده در چند روز آینده و ۶ یا ۸ هفته بعد Beacon Chain.

با این حال، توسعه دهنده گروه مهندسی PegaSys تأکید کرد که پیش بینی او “بیانیه رسمی نیست”.

برای تکمیل مرحله صفر، پس از فعال شدن Beacon Chain لازم است که ۵۰۰،۰۰۰ اتر سرمایه گذاری شود و این کار باید با یک هفته تأخیر از پیدایش Beacon Chain انجام شود تا شبکه از زمان کافی برای آماده‌سازی برخوردار باشد.

به گفته Edgington، نسخه جدید همچنین اتریوم را در برابر حملات منع سرویس تقویت می کند، تأخیر پیدایش را اجرا می کند و به صورت موقت جریمه چهاربرابری را اعمال می کند.

جریمه ها در پاسخ به در پی بروز اختلالات گسترده در شبکه آزمایشی اسپادینا در پایان ماه سپتامبر و آنچه اکنون “مشارکت بسیار کم” در شبکه آزمایشی مدالا نامیده می شود، افزایش یافته است.

توسعه دهنده افزایش کارمزد را “اقدامی موقتی برای اطمینان بیشتر سهامداران در صورت بروز مشکل” توصیف کرد. علی رغم مشارکت کم در  در شبکه‌های آزمایشی، Edgington کاملاً معتقد است که شبکه آماده انتقال به مرحله صفر است:

من فکر می کنم مردم کمی از شبکه‌های آزمایشی دلزده شده اند. وقت آن است که حرکت کنیم، ما باید فاز صفر را به زودی راه اندازی کنیم.

پست Edgington در حالی منتشر شد که آزمایش شبکه آزمایشی Zinken در هفته گذشته موفقیت آمیز بود و آنتونی ساسانو از آن به عنوان مرحله نهایی پیش از راه‌اندازی شبکه اصلی فاز صفر یاد کرد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا