ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین به ۱۳،۲۱۷ دلار رسید، خب حالا چه می شود؟

در تاریخ ۲۱ اکتبر قیمت بیت کوین (BTC) پس از آنکه معامله گران در ۴۸ ساعت گذشته مقاومت اصلی ۱۱،۹۰۰، ۱۲،۰۰۰ و ۱۲،۵۰۰ دلار را به دست آوردند، از ۱۲ هزار دلار پیشی گرفت و به ۱۳،۲۱۷ دلار رسید. در حالی که دلایل مختلف تکنیکال در پشت این طغیان ناگهانی وجود دارد، اما سه عامل اصلی باعث ایجاد این رالی شده است.

این سه محرک اینها هستند: ساختار تکنیکال مطلوب، ایجاد امکان خرید ارزهای رمزنگاری شده توسط PayPal و افزایش نرخ تسلط بیت کوین.

اعلامیه PayPal به سرعت صعود BTC می افزاید

در اوایل امروز، PayPal رسما اعلام کرد که به کاربران اجازه خرید و فروش ارزهای رمزپایه از جمله بیت کوین را می دهد.

در طول سال گذشته، گمانه زنی ها درباره ادغام احتمالی رمز ارزهای PayPal پس از هر گزارشی که مدعی می شد شرکت روی آن کار می کند، به طور مداوم تشدید می شد.

در بیانیه ای رسمی، Dan Schulman، مدیر عامل PayPal، ادغام ارزهای رمزنگاری شده را تأیید کرد. او نوشت:

ما مشتاقانه خواستار همکاری با بانک های مرکزی و نهادهای نظارتی در سراسر جهان برای ارائه پشتیبانی خود هستیم و در شکل دادن نقشی که ارزهای دیجیتال در آینده مالی و تجارت جهانی بازی می کنند همکاری می کنیم.

به دنبال بیانیه PayPal، قیمت بیت کوین بلافاصله از حدود ۱۲،۳۰۰ دلار به ۱۲،۹۰۰ دلار رسید.

سوئی چونگ، مدیر عامل CF Benchmarks، یکی از زیرمجموعه های صرافی Kraken، به کوین تلگراف گفت که احساسات صعودی احتمالا به بازار رمزنگاری بازمی گردد. به گفته چونگ:

بیت کوین امروز با عبور از ۱۳،۰۰۰ دلار، یعنی بالاترین سطح ۱۶ ماهه، نشان می دهد که این روند فقط در حال افزایش است. اینکه PayPal قصد همکاری دارد، احتمالا احساسات صعودی را پیش می برد. امروز به عنوان یک تابلوی راهنما برای افزایش قیمت در آینده بسیار مهم است.

سلطه بیت کوین در حال افزایش است

در هفته گذشته، بیت کوین عملکرد بهتری نسبت به ارزهای رمزپایه جایگزین، توکن های پروژه مالی غیرمتمرکز (DeFi) و اتریوم داشته است.


تسلط بیت کوین. منبع: Josh Olszewicz

Josh Olszewicz، تحلیلگر تکنیکال ارزهای دیجیتال، اظهار داشت: سلطه BTC بالاتر از حد متوسط ​​است. از نظر تکنیکال، این نشان می دهد که بیت کوین می تواند در کوتاه مدت عملکرد بهتری نسبت به آلتکوین ها داشته باشد. Olszewicz گفت:

سلطه BTC به بیش از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه برای اولین بار از ماه می بازگشت. پادشاه ارزهای دیجیتال دوباره به میدان آمده است.

BTC تایم فریم صعودی را نشان می دهد

در طول ماه اکتبر، معامله گران ساختار تکنیکال مطلوب بیت کوین را در بازه های زمانی بالاتر مشخص کرده اند.

نمودار هفتگی بیت کوین، به طور ویژه، یک شکست را نشان می دهد و از بالاترین سطح محلی قبلی در ماه آگوست پیشی می گیرد.

دو ماه پیش، بیت کوین در Binance با ۱۲،۴۶۸ دلار بالاتر رفت و زیر ۱۰ هزار دلار سقوط کرد. همانطور که قبلا اشاره شد، افزایش امروز حجم معاملات، قیمت را به بالاترین حد در سال ۲۰۲۰ یعنی ۱۳،۲۱۷ دلار رساند ، که بسیار بالاتر از قیمت قبلی است. در کوتاه مدت، معامله گران پیش بینی می کنند که پس از چنین صعودی قوی بازار سرد شود.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا