فارکستحلیل جفت ارز

تحلیل اخبار و قیمت انس جهانی طلا ۱ روز مانده تا انتخابات آمریکا؛ دوشنبه ۱۲ آبان

سرنوشت طلا (XAU / USD) به نتیجه مورد انتظار انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده بستگی دارد، که میزان کمک های محرک مالی را تعیین خواهد کرد. زیرا این کشور با موج دوم تشدید ویروس کرونا مبارزه می کند.

پیروزی گسترده موج آبی می تواند بهترین شرایط برای خریداران طلا باشد. با این حال، یک نتیجه مناقشه انگیز، حرکت نزولی فلز زرد را تقویت می کند. بنابراین، احتمالاً تا پیش از انتخابات یک حس احتیاط میان سرمایه‌گذاران مشاهده می‌شود که باعث حمایت دلار و عدم رشد قیمت طلا شده است.

سطوح-حمایت-مقاومت-طلا
طلا: مقاومت ها و پشتیبانی های کلیدی

 اندیکاتور TCI نشان می دهد که اولین سطح مقاومتی بر مسیر اصلاح قیمت طلا، سطح ۱٫۸۸۸ دلار (محل برخورد اندیکاتور میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته با سطح ۳۸.۲٪ فیبوناچی یک‌ماهه) می‌باشد.

متعاقبا، بازپس گیری سد قدرتمند با قیمت ۱۸۹۱ دلار برای جلب توجه بسیار مهم است. این مقاومت محل تلاقی اندیکاتور میانگین متحرک ۱۰۰ روزه، بالاترین سطح قیمت در روز جمعه و پیوت R1 روزانه می‌باشد.

سطح مقاومتی بعدی در ۱٫۹۰۰ دلار تشکیل شده است. این سطح محل برخورد اندیکاتور میانگین متحرک ۲۰۰ در تایم فریم چهارساعته با خط میانی اندیکاتور بولینگر باند می‌باشد. در ادامه، هدف بعدی سطح ۶۱.۸٪ فیبوناچی یک‌ماهه در ۱٫۹۰۶ دلار می‌باشد.

از سوی دیگر، تثبیت زیر محل تلاقی فیبوناچی ۳۸.۲٪ یک هفته و یک روزه با قیمت ۱۸۸۰ دلار برای افزایش فشار فروش و قدرت گرفتن روند نزولی، مورد نیاز است.

فروشندگان سپس حمایت ۱۸۷۷ دلاری را هدف قرار خواهند داد، جایی که فیبوناچی ۲۳.۶٪ یک ماهه است. عدم مقاومت در برابر آخرین مورد می تواند باعث افت شدید در ۱۸۶۱ دلار، پایین‌ترین سطح هفتگی و ماهیانه قیمت شود.

منبع: fxstreet

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا