اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

توکن های DeFi با ثابت ماندن قیمت بیت کوین رشد بی نظیری خواهند داشت

در حالی که نمودار قیمت BTC ثبات را نشان می دهد، ETH بیش از ۴۶۰ دلار افزایش یافته زیرا بیشتر آلتکوین ها، به ویژه توکن های مربوط به DeFi، به رنگ سبز درآمده اند. تسلط بیت کوین زیر ۶۴ درصد است.

طی ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین به ۱۵،۱۰۰ دلار رسید، اما از آن زمان بهبود یافته و حدود ۱۵،۴۰۰ دلار معامله می شود. بیشتر آلتکوین های خوب و متوسط ​​دارای دستاوردهای قابل توجهی هستند و تسلط BTC را به زیر ۶۴ درصد کاهش داده اند.

هفته گذشته بیت کوین پس از رسیدن به قیمتی نزدیک به ۱۶،۰۰۰ دلار، برای حفظ چنین قیمت بالایی تلاش کرد. چند روز پس از آن به زیر ۱۴،۳۰۰ دلار کاهش یافت، اما هنگامی که اخباری مبنی بر موفقیت آمیز بودن واکسن Pfizer’s COVID-19 در ۹۰٪ موارد آزمایشی منتشر شد، یک بریک اوت غلط را به سمت ۱۵،۸۰۰ دلار آغاز کرد.

با این وجود، این رمزارز بعد از یک ساعت سقوط کرد و به زیر ۱۵،۰۰۰ دلار رسید. در تاریخ ۹ نوامبر قیمت ۱۵،۰۰۰ دلار را پس گرفت و از آن زمان دیگر به عقب نگاه نکرد.

در ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین برای مدت کوتاهی به ۱۵،۱۰۰ دلار رسید. با این حال، خریداران به سرعت مسئولیت آن را به دست گرفتند و آن را به سطح فعلی خود یعنی حدود ۱۵،۴۰۰ دلار فرستادند.

شاخص های تکنیکال نشان می دهد که BTC باید قبل از به چالش کشیدن بالاترین رقم بالقوه سالانه خود یعنی ۱۶،۰۰۰ دلار، خطوط مقاومت را با ۱۵،۶۰۰ و ۱۵،۸۰۰ دلار فتح کند. BTC می تواند به ۱۵،۲۰۰، ۱۵ هزار دلار و ۱۴ هزار و ۹۰۰ دلار اعتماد کند.

BTCUSD منبع: TradingView

آلتکوین ها سبزپوش شدند، توکن های DeFi رشد بی نظیری خواهند داشت

بیشتر آلتکوین ها طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته اند. اتریوم ۳٪ افزایش یافته و کمی بالاتر از ۴۶۰ دلار معامله می شود. بنابراین، عملکرد چشمگیر ETH از روز انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده همچنان ادامه دارد. دومین ارز بزرگ رمزنگاری شده در تاریخ ۳ نوامبر با قیمت ۳۷۰ دلار معامله شد و طی یک هفته نزدیک به ۲۵ درصد سود کسب کرد.

ریپل ۲٪ جهش کرده است، اما XRP هنوز در زیر ۰.۲۶ دلار قرار دارد. چین لینک (۳٪) ، پولکادات (۳٪) و لایت کوین (۲٪) نیز از نظر ارزش افزایش یافته اند. در نتیجه، LINK بالای ۱۳ دلار قرار دارد، پولکادات ۴.۵ دلار است، در حالی که LTC به ۶۰ دلار نزدیک شده است.

بررسی اجمالی بازار ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Quantify Crypto

حتی عملکردهای چشمگیرتر از آلتکوین های با ارزش پایین تر و به ویژه توکن های DeFi دیده می شود. Loopring با افزایش ۲۶ درصدی بسیار عالی عمل کرده است. توکن های زیر نیز افزایش قابل توجهی داشتند:

UMA (19%), SushiSwap (16.5%), Compound (14%), Celo (13%), Reserve Rights (13%), Ampleforth (12%), Kyber Network (10.5%), Yearn.Finance (10%), Uniswap (10%)

با افزایش آلتکوین ها و عملکرد ثابت BTC در مقیاس ۲۴ ساعته، تسلط بیت کوین آسیب دیده و تا حدی کم شده است. معیاری که برای مقایسه ارزش بازار BTC در برابر تمام آلتکوین ها استفاده می شد، به ۶۳.۸ درصد کاهش یافته است. فقط چند روز پیش، بالای ۶۶٪ قرار داشت.

منبع: cryptopotato

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا